Duplo
vrijdag 23 april 2010 om 10:09
vrijdag 23 april 2010 om 10:24
vrijdag 23 april 2010 om 10:27
Wij hebben van duplo het huis (hierboven afgebeeld, maar dan net iets anders, uitgebreider) en de dierentuin.
Beide waren een doorslaand succes.
Zoon was op die leeftijd vooral bezig met dierenpoep opruimen. (er zitten dierenverzorgers bij met schoppen en een kruiwagen)
Kijk ook op internet he, de prijzen kunnen enorm verschillen!
Beide waren een doorslaand succes.
Zoon was op die leeftijd vooral bezig met dierenpoep opruimen. (er zitten dierenverzorgers bij met schoppen en een kruiwagen)
Kijk ook op internet he, de prijzen kunnen enorm verschillen!
vrijdag 23 april 2010 om 10:37
vrijdag 23 april 2010 om 10:39
quote:MMR schreef op 23 april 2010 @ 10:37:
I love duplo Speelde er vroeger zoooooo vaak mee Een hele goede keuze om dit te geven!!!!Ja vind ik ook En het blijft ook gewoon goed, dat is het fijne er van. Dus je kan het na de kinder-speeltijd fijn weer verkopen tegen een redelijke prijs, of bewaren voor je kleinkinderen.
I love duplo Speelde er vroeger zoooooo vaak mee Een hele goede keuze om dit te geven!!!!Ja vind ik ook En het blijft ook gewoon goed, dat is het fijne er van. Dus je kan het na de kinder-speeltijd fijn weer verkopen tegen een redelijke prijs, of bewaren voor je kleinkinderen.
vrijdag 23 april 2010 om 12:11
ik heb zelf nog geen kinderen, maar wat ik me wel kan herrinneren van vroeger was dat mijn neefjes een trein hadden van duplo!
een hele lange rails die je zelf aan elkaar kon zetten.
de trein werkte op batterijen.
super gaaf!
maar jij hebt een dochtertje.. weet niet of zij het ook leuk vind.
uhh... ik denk wel dat het altijd leuk blijft! ook als ze ouder worden!
een hele lange rails die je zelf aan elkaar kon zetten.
de trein werkte op batterijen.
super gaaf!
maar jij hebt een dochtertje.. weet niet of zij het ook leuk vind.
uhh... ik denk wel dat het altijd leuk blijft! ook als ze ouder worden!
vrijdag 23 april 2010 om 13:19
vrijdag 23 april 2010 om 13:33
quote:elmanita schreef op 23 april 2010 @ 13:19:
Dochter vindt het vooral leuk om alles wat haar broer bouwt om te duwen......
Hier precies hetzelfde jongste van 2 sloopt alles wat grote broer van 5 maakt.
Oudste heeft afgelopen jaren al een hele collectie verzameld,inclusief het treinspoor met bruggen&treintjes.
Toen ze 2 werden vroegen we aan iedereen duplo, en iedereen bepaalde zelf of ze een grote of kleine doos kochten,dus voor elk budget is er duplo.
Ze spelen er nu nog elke dag mee,terwijl de oudste toch al 5 is.
Dochter vindt het vooral leuk om alles wat haar broer bouwt om te duwen......
Hier precies hetzelfde jongste van 2 sloopt alles wat grote broer van 5 maakt.
Oudste heeft afgelopen jaren al een hele collectie verzameld,inclusief het treinspoor met bruggen&treintjes.
Toen ze 2 werden vroegen we aan iedereen duplo, en iedereen bepaalde zelf of ze een grote of kleine doos kochten,dus voor elk budget is er duplo.
Ze spelen er nu nog elke dag mee,terwijl de oudste toch al 5 is.