De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
donderdag 22 april 2010 om 08:50
ALLéE Mannekes,
Nu begin ik toch ook serieus wel goesting (=zin) te krijgen in een Pfaff-fuifje. Kunde ge mijn misschiens ook ophalen hier in Limburg, das toch op de route, he.
Ik zal JM dan wel voor u, Jala en Louisa en Binkie laten om erover te vechten,
dan stort ik mij wel op den Dave of den Nicholas (den Sam is niet zo mijn type, die randjes he),
Ben al druk in de voorbereiding, maar mijn fototjes willen niet lukken,
terwijl ik zulk moois van Burberry heb klaarliggen;
denk aan; mooie pumps en kleedje met de bekende ruit.
Misschien een leuk ideetje om ook van die leuke t-shirts te laten maken van ons in onze burberry-bruilofts-outfitjes, om uit te delen aan de familie???? Voor Lindsey dan wel in XXSMAll natuurlijk!!
Aleez, tot subiet, de groetekes en mercie hé!
Nu begin ik toch ook serieus wel goesting (=zin) te krijgen in een Pfaff-fuifje. Kunde ge mijn misschiens ook ophalen hier in Limburg, das toch op de route, he.
Ik zal JM dan wel voor u, Jala en Louisa en Binkie laten om erover te vechten,
dan stort ik mij wel op den Dave of den Nicholas (den Sam is niet zo mijn type, die randjes he),
Ben al druk in de voorbereiding, maar mijn fototjes willen niet lukken,
terwijl ik zulk moois van Burberry heb klaarliggen;
denk aan; mooie pumps en kleedje met de bekende ruit.
Misschien een leuk ideetje om ook van die leuke t-shirts te laten maken van ons in onze burberry-bruilofts-outfitjes, om uit te delen aan de familie???? Voor Lindsey dan wel in XXSMAll natuurlijk!!
Aleez, tot subiet, de groetekes en mercie hé!
donderdag 22 april 2010 om 17:23
quote:dolfje schreef op 22 april 2010 @ 14:27:
Awel vrouwkes als gullie naar de bruiloft gat gade gullie daar dan pintjes drinken met de nonkel Dave of gaan jullie aan de bubbles met de Carmen?
Dadaa tot subietekes he?
Wat denk je van beiden?, Dolfje.
Wij zijn meiden van stavast, den ollanders.
We moeten goed inzuipen infiltreren bij de familie, we gaan er waarschijnlijk deel van uit maken!
Dadaa tot subietekes he?
Awel vrouwkes als gullie naar de bruiloft gat gade gullie daar dan pintjes drinken met de nonkel Dave of gaan jullie aan de bubbles met de Carmen?
Dadaa tot subietekes he?
Wat denk je van beiden?, Dolfje.
Wij zijn meiden van stavast, den ollanders.
We moeten goed inzuipen infiltreren bij de familie, we gaan er waarschijnlijk deel van uit maken!
Dadaa tot subietekes he?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 22 april 2010 om 17:26
quote:Jala5 schreef op 21 april 2010 @ 22:05:
Ik denk toch dat ik mij ga verdiepen in een mooi avé Maria, voorop de bruiloft. Jullie weten dat mijn stem bijna niet te evenaren is. dussssssssssssss.
Maar cadeaukes, deze voor onze allervriend Nicolas, is ons Debby ook weer tevré [afbeelding]
en voor Debs deze:
[afbeelding]
voor haar Ipod, als ze het gezaag van ons Nicolas efkes zat is.
Beelschone keuze , Jala.
Zowel je voordracht, als de cadeaus.
Chapeauke hoor!!!
Tot zeer subietekes he???
Ik denk toch dat ik mij ga verdiepen in een mooi avé Maria, voorop de bruiloft. Jullie weten dat mijn stem bijna niet te evenaren is. dussssssssssssss.
Maar cadeaukes, deze voor onze allervriend Nicolas, is ons Debby ook weer tevré [afbeelding]
en voor Debs deze:
[afbeelding]
voor haar Ipod, als ze het gezaag van ons Nicolas efkes zat is.
Beelschone keuze , Jala.
Zowel je voordracht, als de cadeaus.
Chapeauke hoor!!!
Tot zeer subietekes he???
donderdag 22 april 2010 om 17:36
quote:mjdh schreef op 21 april 2010 @ 23:05:
Allez, ik ga mee!
Ik sjouw kadookes, naai de Burberry kleedjes en regel de bus... Is da goe?
Wat een aflevering zeg... Weet eigenlijk niet zoveel te zeggen. Nou ja, ik weet het wel maar doe ut nie. Uit respect voor de doden zeg maar.....
Sllap lekker, daadaaaaaa, tot subietekes en salutekes, merciekes enzo.....
Monique
Moniekske,
Denk je even aan, een fotooke insturen.?
Louisa wil de kleding graag afstemmen.
Ben zelf ook benieuwd hoe je er uitziet.
Met het oog op mijn kansen bij JM.
Maar, wees eerlijk, ondanks het feit dat jij nog erg jong bent, wij zien er toch uit, om in te bijten he??
Hoor graag van je!!
Saluutekes he?????
Allez, ik ga mee!
Ik sjouw kadookes, naai de Burberry kleedjes en regel de bus... Is da goe?
Wat een aflevering zeg... Weet eigenlijk niet zoveel te zeggen. Nou ja, ik weet het wel maar doe ut nie. Uit respect voor de doden zeg maar.....
Sllap lekker, daadaaaaaa, tot subietekes en salutekes, merciekes enzo.....
Monique
Moniekske,
Denk je even aan, een fotooke insturen.?
Louisa wil de kleding graag afstemmen.
Ben zelf ook benieuwd hoe je er uitziet.
Met het oog op mijn kansen bij JM.
Maar, wees eerlijk, ondanks het feit dat jij nog erg jong bent, wij zien er toch uit, om in te bijten he??
Hoor graag van je!!
Saluutekes he?????
donderdag 22 april 2010 om 19:28
Miss B,
N fotoke wordt moeilijk he? Ik weet nie hoe da moet he?
Ik ben overigens lekker stevig (zoals ons Lins) met blond kort haar en een brede grijs. Grote blauwe ogen.
Ik pas me aan qua kleedje he? Maakt mij niet uit he, mij staat alles he?
Grrrrrrrrrrr... JM ons Tarzanneke............. et liefst zonder lichaamshaar Grrrrrrrrrrrrrrrr.....
Saluttekes, tot subiet en ik kom later terug....
M.
N fotoke wordt moeilijk he? Ik weet nie hoe da moet he?
Ik ben overigens lekker stevig (zoals ons Lins) met blond kort haar en een brede grijs. Grote blauwe ogen.
Ik pas me aan qua kleedje he? Maakt mij niet uit he, mij staat alles he?
Grrrrrrrrrrr... JM ons Tarzanneke............. et liefst zonder lichaamshaar Grrrrrrrrrrrrrrrr.....
Saluttekes, tot subiet en ik kom later terug....
M.
donderdag 22 april 2010 om 22:45
quote:claudia33 schreef op 22 april 2010 @ 21:34:
Let op dames!!!! Morgen de laatste afleveringen van de herhaling van de herhalingen. Jammer, ga ze denk ik toch wel een beetje missen. Was gewoon een half uurtje verstand op 0. Kon ik soms wel goed gebruiken.
Echt, nou moet ik wat gaan doen met mijn leven, pfffffffffffffffffffff.Nee ik blijf kalm en concentreer mij op het huwelijk
Let op dames!!!! Morgen de laatste afleveringen van de herhaling van de herhalingen. Jammer, ga ze denk ik toch wel een beetje missen. Was gewoon een half uurtje verstand op 0. Kon ik soms wel goed gebruiken.
Echt, nou moet ik wat gaan doen met mijn leven, pfffffffffffffffffffff.Nee ik blijf kalm en concentreer mij op het huwelijk
donderdag 22 april 2010 om 23:05
vrijdag 23 april 2010 om 08:06
Gaan ze dan niet door met nieuwe herhalingen of oude herhalingen? Wat is mijn leven waard zonder de Pfaffs.
Aan de andere kant, nu worden we niet zo afgeleid en kunnen we ons beter voorbereiden op de bruiloft.
Wat een goed idee, om speciale kleding te laten maken voor de bruiloft. Doen we eerst onze gewone kleding aan en daaronder een tshirt.
Binkie, ik wil heel graag gebruik maken van je stylist. Ik mag wel hopen dat hij ook meegaat naar de bruiloft. Ik knoei nog al veel en lippenstift blijft nooit zo goed zitten. Of kun je misschien Leco regelen?
En dames, iedereen mag mee, maar ik moet gewoon een foto hebben, dus zonder foto helaas geen bruiloft. Dit ook gezien de strenge veiligheidseisen die de Pfaffs stellen. De Pfaffs zijn al blij met 2 mensen van koninklijke bloede , een filmster of sexy zangeres (speciaal voor Nicholas en Sam) zou ook heel leuk zijn. Ik hoor het nog wel!!!
Dadaaaaaaa en Salukes..
En bijna vergeten.....
Mercieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Aan de andere kant, nu worden we niet zo afgeleid en kunnen we ons beter voorbereiden op de bruiloft.
Wat een goed idee, om speciale kleding te laten maken voor de bruiloft. Doen we eerst onze gewone kleding aan en daaronder een tshirt.
Binkie, ik wil heel graag gebruik maken van je stylist. Ik mag wel hopen dat hij ook meegaat naar de bruiloft. Ik knoei nog al veel en lippenstift blijft nooit zo goed zitten. Of kun je misschien Leco regelen?
En dames, iedereen mag mee, maar ik moet gewoon een foto hebben, dus zonder foto helaas geen bruiloft. Dit ook gezien de strenge veiligheidseisen die de Pfaffs stellen. De Pfaffs zijn al blij met 2 mensen van koninklijke bloede , een filmster of sexy zangeres (speciaal voor Nicholas en Sam) zou ook heel leuk zijn. Ik hoor het nog wel!!!
Dadaaaaaaa en Salukes..
En bijna vergeten.....
vrijdag 23 april 2010 om 09:09
O nee!!
Jullie blijven toch wel hier he?? Ik moet namelijk iets bekennen.... Ik ben al weken een geheime meeleester. Tijdens mijn nachtelijke borstvoedingen lig ik altijd even te updaten op dit topic om niet in slaap te vallen
Uiteraard ook om even te kijken of jullie je over dezelfde dingen hebben verbaasd als ik, maar na vanavond is het dus uit met de pret .
We zijn toch nog maar in 2007 op SBS??
Jullie blijven toch wel hier he?? Ik moet namelijk iets bekennen.... Ik ben al weken een geheime meeleester. Tijdens mijn nachtelijke borstvoedingen lig ik altijd even te updaten op dit topic om niet in slaap te vallen
Uiteraard ook om even te kijken of jullie je over dezelfde dingen hebben verbaasd als ik, maar na vanavond is het dus uit met de pret .
We zijn toch nog maar in 2007 op SBS??
vrijdag 23 april 2010 om 09:32
vrijdag 23 april 2010 om 09:46
Louisake, Schatteke,
Het is gelukt hoor, om een fotootje van mijn koninklijke poppehoofdje te linken. Je ziet dat ik van koninklijke bloede ben, en wat je noemt een rijpe vrouw!!! Duchtige concurrentie voor jullie allemaal dus. Toch heeft levenswijsheid me geleerd niet om een man te vechten met jonge blompjes als jullie. En hou ik meer van een vers blaadje; ik denk dat Nicholaaaas me niet kan weerstaan....
Allee, snel verder aan mijn kleedje,
tot subiet, de groetekes en bedankt he, daaaaaaaaaaaaag
vrijdag 23 april 2010 om 11:56
NinaPfaff, wat ben jij een verschrikkelijk mooie vrouw! Die Pfaffvrouwen kun het wel shaken! Zelfs viezerandjesSam gaat meteen van Kellieke af!
Maarre, waarom stoppen de herhalingen??? Nu heb ik helemaal geen levensdoel meer.... Is er geen andere RL-soap met incompetente Moochers die we af kunnen zeiken?
Ik ga Debbies sneren missen, de domheid van Nicolas, de vieze randjes van Sam, Kellies domme gelach, de hangende smoel van Lindsey, hardwerkende stoicijnze Dave, de harige rug van JM en het gecommandeer van ons aller CarMEN...
Maarre, waarom stoppen de herhalingen??? Nu heb ik helemaal geen levensdoel meer.... Is er geen andere RL-soap met incompetente Moochers die we af kunnen zeiken?
Ik ga Debbies sneren missen, de domheid van Nicolas, de vieze randjes van Sam, Kellies domme gelach, de hangende smoel van Lindsey, hardwerkende stoicijnze Dave, de harige rug van JM en het gecommandeer van ons aller CarMEN...
vrijdag 23 april 2010 om 12:30
vrijdag 23 april 2010 om 15:08
quote:louisavuitton schreef op 23 april 2010 @ 08:06:
Gaan ze dan niet door met nieuwe herhalingen of oude herhalingen? Wat is mijn leven waard zonder de Pfaffs.
Binkie, ik wil heel graag gebruik maken van je stylist.
Meid, wat leuk is dat!
Ik mag wel hopen dat hij ook meegaat naar de bruiloft. Ik knoei nog al veel en lippenstift blijft nooit zo goed zitten. Of kun je misschien Leco regelen?
Louisa, dit MOET albsoluut onder ons blijven..........
Het is Leco. ssssstttt.
En dames, iedereen mag mee, maar ik moet gewoon een foto hebben, dus zonder foto helaas geen bruiloft.
Wat ben je streng
Dit ook gezien de strenge veiligheidseisen die de Pfaffs stellen. De Pfaffs zijn al blij met 2 mensen van koninklijke bloede , een filmster of sexy zangeres (speciaal voor Nicholas en Sam) zou ook heel leuk zijn. Ik hoor het nog wel!!!
Dadaaaaaaa en Salukes..
En bijna vergeten.....
Binkie, ik wil heel graag gebruik maken van je stylist.
Meid, wat leuk is dat!
Ik mag wel hopen dat hij ook meegaat naar de bruiloft. Ik knoei nog al veel en lippenstift blijft nooit zo goed zitten. Of kun je misschien Leco regelen?
Louisa, dit MOET albsoluut onder ons blijven..........
Het is Leco. ssssstttt.
En dames, iedereen mag mee, maar ik moet gewoon een foto hebben, dus zonder foto helaas geen bruiloft.
Wat ben je streng
Dit ook gezien de strenge veiligheidseisen die de Pfaffs stellen. De Pfaffs zijn al blij met 2 mensen van koninklijke bloede , een filmster of sexy zangeres (speciaal voor Nicholas en Sam) zou ook heel leuk zijn. Ik hoor het nog wel!!!
Dadaaaaaaa en Salukes..
En bijna vergeten.....