Vreemdgaan zonder echte relatie.

23-04-2010 11:50 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo luitjes,

Een aantal maanden terug leerde ik iemand ( C.) kennen, een schat van een vent. We gingen heel goed met elkaar om en de liefde bloeide al snel op. Toen we kwamen op de vraag: en nu? Gaan wij nu officieel als een koppel verder? Wilde hij dat niet, hij is een vriend van mijn broer en daarom kon hij dat niet. Toch wilde hij mij ook echt niet kwijt en t liep super tussen ons. Behalve dat ik elke week weer werd afgewezen.. Toch bleven we samen, lachten, huilden, vreeen, alles wat er bij hoort. Tot ik na de zoveelste afwijzing echt gebroken was. Kwam ik op de sportschool een knappe jongen tegen en dat ging natuurlijk fout. Ik heb liggen janken van deze fout. Precies op 't moment dat C. op t punt stond het toch maar officieel te maken.. maar toen natuurlijk niet meer, ik was namelijk te laat, voordat ik t m zelf kon vertellen had ie t al gehoord. Nu was ik opeens vreemd gegaan en wilde hij me nooit meer zien. Terwijl altijd riep dat we een vriendschap hadden! Op 't moment dat er een ander in beeld kwam nam ie t opeens zo veel serieuzer dan ik ooit durfde te dromen. Nou heb ik m een brief gestuurd met mn excuses en mijn verhaal.

Hoe kan ik t goed maken, ik wil 'm gewoon niet kwijt en heb zo veel spijt..

Kusjes
Met JOUW excuses? Die zou HIJ moeten aanbieden; dat hij niet veel duidelijker is geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeft ie niet gebruik gemaakt van de gelegenheid om er een eind aan te breien, zonder dat het dan aan hem ligt en jou kan verlaten met schuldgevoel?
Wie brieft trouwens door met wie jij het bed deelt? Ook niet heel erg netjes.
Ik zoek nog een deurmat.
Je bent niet vreemdgegaan, want jullie hebben geen relatie.

Dat hij boos is, is zijn probleem.

Je hebt dus niets goed te maken. Als hij iets met jou wil, komt hij maar naar jou toe. Jij hoeft geen actie te ondernemen, je hebt vaak genoeg duidelijk gemaakt hoe je hem ziet.
Ook een lul-excuus dat je geen relatie aan wilt gaan omdat jij een zus van zijn vriend bent, trouwens.
Klinkt alsof hij een excuus zocht om jou voorgoed aan de kant te zetten...
Everything happens for a reason
Dit is typisch mannen..... Ze willen niets maar vinden het ook niet tof als het vrouwtje met een ander zoent/sext... En wij moeten dat soort acties wel allemaal tollereren in een vrije relatie omdat je anders aandacht vraagt of weet ik veel wat...

Geen emotie laten zien, heel duidelijk zijn dat hij niet duidelijk is geweest en jij gewoon verder wilde... dat als hij wel iets met jou op wilt bouwen jij daar open voor staat maar dat dit geen vreemdgaan is omdat jij gewoon vrijgezel bent!!

Probleem is alleen een beetje dat mannen veel makkelijker over een vrouw imo heen kunnen stappen.... Als je in een vrije relatie zit en jij zoent/sext met een ander kan die man jou zo vergeten... andersom is dat vaak veel moeilijker..
Dat hij niet 'officieel' verkering wilde betekent niet dat hij je niet serieus nam/neemt. Misschien was hij er gewoon nog niet aan toe.

Misschien was jou fling ook voor hem een eye opener

(damn! I want her!)

(Ik neem aan dat je niet verder gaat met Sportboy.)

Dus vraag het hem gewoon. Dit is geen kwestie van excuses aanbieden , of iets fout hebben gedaan, dus ook geen kwestie van te trots zijn enz.

Sterkte!
Je ging niet vreemd en hij wees jou steeds af.

Dus zijn probleem dat hij nu boos is of een gekwetst ego heeft.

Benader hem maar maak geen onnodige excuses en laat je niet afschepen met smoes dat het allemaal aan jou en aan situaties ligt. Als hij je wil, wil hij je. Zo simpel kan het gewoon zijn.
..popcorn?
Sorry, maar wat een lul de behanger zeg. Wees blij dat je van iemand af bent die kennelijk zo manipulatief is (je aan het lijntje houden, je met een schuld gevoel opzadelen, etc).
-hij heeft jou dus gemiddeld zo'n 1 x per week afgewezen

-wilde geen relatie met jou vanwege, eh hoe zeg ik het netjes: een kutsmoes

-hield je wel steeds aan het lijntje

Dus alles gebeurde, hoe leuke het ook was/is, op zijn voorwaarden?

Nu heb jij met iemand anders gevreeën en is zijn ego gekwetst en praat hij je een schuldgevoel aan. Niet netjes! Het is ook wel erg gemakkelijk voor hem om te zeggen dat hij opeens wel een verbintenis aan wilde gaan ,maar dat jij het nu hebt verprutst. Slappe hap.

Smoor dit aub in de kiem. Maak hem aub duidelijk dat jij niets verkeerd heeft gedaan aan gezien jullie geen relatie hadden, feiten genoeg om te vermelden.

Niks geen gesorry en geikvoelmeschuldig. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn dat hij je zo behandelt.

Sterkte ermee hoor!
je excuses? ben jij mal? Hij wil geen relatie met je, dat heeft hij meerdere keren heel erg duidelijk gemaakt. Hij wees je keer op keer af. Hij kan het gewoon niet hebben dat jij je dan op een gegeven moment ook gaat gedragen alsof je geen relatie hebt. Jammer de bammer voor hem. Denk je nu echt dat hij het officieel had willen maken als je niet met een ander was gaan rollebollen? Wel nee, dan had hij je nog steeds mooi laten bungelen en als hij de kans had gekregen was hij een keer met een leuke meid het bed in gedoken. Want jullie hebben immers geen relatie.

Meid hou de eer aan jezelf en ga lekker doen wat je zelf wil.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Excuses?

Lijkt me juist een mooi moment om hem voor de keuze stellen: of echte relatie, of niets. Er zijn meer mannen dan hij, dat blijkt. Mannen die wel 100% voor je willen gaan ipv 80 of whatever.. Straks draait ie het zo dat je geen relatie hebt maar ook geen vrijheid! Apart hoor...

... maar ja als het voor jullie werkt... Zelf sla ik wel even over.

Succes!
Hij heeft je afgewezen en vervolgens ging je met iemand anders naar bed.

Bovendien hadden jullie nooit echt een relatie gehad.

Ik zie niet in waar je spijt van zou moeten hebben. Hooguit dat je zo aan die kerel gehangen hebt.
'WE WERE ON A BREAK'!!!!

Nog even: Je Topic doet me denken aan het steeds weer terugkomende probleem in 'Friends' waarin Ross wanhopig bovenstaande blijft roepen. Hij heeft nl met iemand anders gevreeën terwijl het uit was dus met Rachel. En Rachel blijft hem dus tot in lengte van dagen verwijten dat ie in haar ogen vreemd is gegaan.

Kijk maar uit dat jij geen Ross wordt!
Helemaal met de meesten hier eens: hij moet niet zeiken! Had hij maar eerder een keuze moeten maken, dan was dit nooit gebeurd.

Eigen schuld, dikke bult.
Ai ai, even (en terecht trouwens!) aandacht voor een ander en meneer is op zijn teentjes getrapt = lees: egodeuk.

Het enige wat hem nu dwarszit is dat hij zijn 'ego-oppepper' (jij dus) kwijt is.

Snap ook echt niet dat je je nog gaat excuseren? Hij wou toch niks en waarom voel jij je nu schuldig dan? Wat heb jij verkeerd gedaan?
Je kan niet vreemdgaan als er geen relatie is.

Hij wilde die relatie keer op keer niet en jij wel dus je kan ook niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd.

Hij zou blij moeten zijn dat jij hem nog steeds wilt maar het lijkt mij meer een gevalletje van uitmaken op een manier waarop hij jou ook nog eens de schuld kan geven.

Moet je niet willen...
ik vind ook eigenlijk wel dat jullie gelijk hebben. Bovendien is hij degene die mij wilde laten vreemd gaan in mijn vorige relatie waar ik niet op in ben gegaan. Ik heb niet met die ander gevreeen, t was enkel een zoen.

Dat ie mij ging uitschelden voor slet betekend alleen dat hij een zielig mannetje is en maar duidelijk had moeten zijn..

Jullie hebben gelijk, bedankt!
Ja een typische EGO kwestie.... En manipulatief gedrag.

Hij schuift het op jou om zichzelf beter te voelen!!!

Zo gemeen! Je moet daar echt boven staan....

Lekker niks meer van je laten horen en als hij smst kei hard zijn!
Ik vind echt dat jullie gelijk hebben, en als ik er zo over nadenk had ik die brief niet of heel anders moeten schrijven.

Toch doet t altijd pijn he..

Even doorbijten!
Wat toevallig dat hij het net officieel wilde maken, zeg. En nu heb jij het weer verpest. Sjonge jonge.

Laat hem lekker het heen en weer krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven