Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:Lampje_ schreef op 23 april 2010 @ 11:53:

Op Hyves ben ik Lampje en ik heb dezelfde profielfoto (ikzelf met m'n meiden) erbij. Dus ik moet te vinden zijn zou je zeggen. Als een van jullie me toevoegt, dan ga ik vanuit daar wel weer kijken naar anderen van hier.

Ik ga je even een uitnodiging sturen, via hyves.

Heb je op de postcrossing-site opgezocht en de foto is hetzelfde .

Ik heb op hyves trouwens dezelfde profielfoto als hier.
Hallo allemaal

Hier gebeurt ook niets mag een kaartje sturen naar brunei en duitsland

Misschien dat de postbode vandaag nog komt maar meestal is hij vroeg dus ik verwacht het niet

voor de zieken beterschap

Hyvesruil wil ik wel meedoen maar wie moet ik mijn adres sturen??

of gaat dat via de hyves

Ik heb nu 14 van jullie op de hyves

@ lampje ik heb je net toegevoegt

Mijn profiel foto is ook dezelfde als hier op het forum dus moet ook te vinden zijn

Zo even de 2 kaartjes schrijven en dan even koffiedrinken bij mijn ouders kan ik gelijk de kaarten op de post doen

Mijn dochter wil op de skeelers mee ik op de fiets dus dat wordt nog wat
Hi meiden

Vandaag 2 kaartjes in mijn brievenbus, gaat goed hier deze week. Een mooie uit Polen met flink verhaal achterop en een kaart vanaf de meeting! Bedankt koekje87 en Tine Chrisy Eveline Janneke Jana Esther Leonie Stefanie Noa-lynn Stephany Jilldaisy (al weet ik niet allemaal wie het is) leuk leuk.

Steph beterschap met de griep!

Estelle ik heb de week na hemelvaart buikpijn, dus net na jou, dan gaat dochter (10) 5 dagen met school naar Brussel! Achja, hoort bij het loslaten he. Denk dat ik meer buikpijn ga krijgen als ze over een paar jaar voor het eerst met vrienden op vakantie gaat...

De Hello Kitty kaarten uit het postcardbook zijn niet heel dun maar ook niet zo dik als bijvoorbeeld de Idrukker kaarten. Wel iets groter van formaat. Goed verstuurbaar en o zo schattig!!!!!! Mijn dochters waren helemaal weg van de kaarten, hebben er meteen al een paar ingepikt, maar waren er 24 dus heb er nog genoeg voor in mijn veels te volle kaartenbakdoos. Bestelling had ik vorige week donderdag geplaatst, dus precies 1 week over gedaan ondanks het vliegverbod. Heb gisteren weer een nieuwe bestelling geplaatst, kon het niet laten, een art-deco postcardbook en 6 flower fairy kaarten (totaal 36 kaarten voor 5.78, weer geen geld) en ik heb met paypall betaald, ik weet niet of daar extra kosten aan zijn, is mijn mans accounts. maar de bestelling was 5.78 en ze schrijven ook 5.78 af.

Geniet allemaal van het lekkere weer!
Oh VrouwL dank je wel, ik ga ze ook bestellen. Als nog iemand iets wilt, laat maar weten hé, we zien wel hoe ze bij jullie raken (moet binnenkort naar Rotterdam wss en in juni naar Arnhem, dus zit wel een aantal keer in NL )

Hier geen hurray's, nog steeds niet Maarja, de post zal nog zo lang niet vertrokken zijn, dus we blijven wachten. Kaartjes zie ik vanavond pas.

Hé wie is er nu allemaal bijgekomen op hyves? Kan iemand me een nieuwe geupdate lijst sturen?
Oh ik had een uitnodiging nu van VrouwL en heb Lampje ook toegevoegd. Ik weet niet wie ik nog niet heb, neferisis heb ik jou al?
Joehoe!!!!!!!! Ik heb de baan!!!
Jeuj tine proficiat!!!
Tine gefeliciteerd met je baan !!!!!!!!!!
quote:tine2804 schreef op 23 april 2010 @ 13:14:

Super! Gefeliciteerd!

Lampje

Supergoed Tine!

Vertel eens meer over je baan

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig (als dat mag..)

Joehoe!!!!!!!! Ik heb de baan!!!gefeliciteerd

Joehoe!!!!!!!! Ik heb de baan!!!Geduld word dus beloond, gefeliciteerd!!

Hier geen PC nieuws vandaag
Gefeliciteerd Tine!
Stefanie, Harja, Lampje, Noa-Lynn, Varisha en Chrisy Dank jullie wel!!

Ik heb volgende week donderdag mn arbeidsvoorwaarden gesprek, daarna krijg ik een contract mee! Waarschijnlijk ga ik per 1 juli in dienst om daarna ingewerkt te worden! Per 1 september starten hun met een nieuw kinderdagverblijf dus of ik daar kom te werken of in het al bestaande gebouw dat weet ik niet.. Maar ik ben zooooo blij!!!!

@Teigera, had je leuke profielen! En hoe waren je ontvangen kaartjes?

@Lampje, je heel handig hoor zon grote hulp! Scheelt een hoop kapot gevreten plantjes haha! Mijn konijnen zijn van groot voormaat met nog een dikke vacht dus die houden zich allebei wel lekker warm!

@Harja, he wat jammer dat je geen post hebt.. Hier is de postbode ook nog helemaal niet langs geweest... Volgens mij is hij de weg kwijt. Kan je dochter al goed skeeleren?

@Vrouwlimburg, heb je voor mij een link naar de site? Ik kan de site zelf wel vinden maar die postcard boeken niet... Misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.. Maar ik krijg alleen maar rare enge mannen op kalenders enzo..

@Stefanie, haha jij ook al om voor die kaarten:) Ja ik wil ze wel bestellen maar wil alleen nog even zien:)

Nou smurf is opgehaald!! Dus het huis is weer rustig hahaha! Net nog even postzegels besteld! Hoop ze maandag in huis te hebben maar met een heel klein beetje mazzel morgen al. O de post is zojuist geweest, een kaartje uit Polen, een nightview van het hoogste gebouw in Polen! Best mooi kaartje! En mn flair zat er tussen maar de rest was voor mn pa!
Dank je wel Zazana!!!
De post is hier ook geweest.

Een kaart uit Canada die ik bij m'n favorieten had staan. Het is een kaart van de Olympische Spelen, de skier. Ik vind dat een mooie serie en het is zo leuk als mensen echt iets proberen te sturen dat ook in je profiel staat.

Geen Hurray's nog.

Ik had gisteren postzegels besteld en die werden gisterochtend al naar me verstuurd maar die zaten nog niet in de brievenbus. Dat zal dan wel morgen worden.
Haha lampje dan word het bij mij waarschijnlijk ook maandag pas... Maar goed. zolang ik geen hurrays krijg hoef ik ook niets te versturen!
Tine, gefeliciteerd! Hoop dat ik eind volgende week hetzelfde hier mag schrijven...

Vandaag een Hurray uit Finland en een kaart uit USA. Dus een prima postdag. De kaart was niet zo leuk als die van Varisha, op mijn voorhoofd schijnt te staan dat ik dol ben op kerken. Ik ga mijn profiel maar eens wat aanpassen, hoewel ik alle kaarten leuk vind. En mijn 2 1/2 jarige zoon vind kerken wel ECHT leuk! en hoog! en er zit een klok op, wat wil een kind vann 2 nog meer...

Afgelopen week mijn eerste vuurtoren kaart gehad uit Duitsland. Maar de vuurtoren zelf stond in USA en was heel mooi! Ik vind juist de diversiteit van de kaarten ook erg leuk.
Plieno, ik duim voor je! Heel hard, tot mn duimen ervan af vallen!!!!

Joehoe!!!!!!!! Ik heb de baan!!!Super! Wanneer mag je beginnen?
Neferisis, ik kom waarschijnlijk naar wat ik met mijn sollicitatie gehoord heb per 1 julie in dienst en hoe en wat verder dat hoor ik volgende week donderdag!!!!
quote:plieno schreef op 23 april 2010 @ 15:44:

Tine, gefeliciteerd! Hoop dat ik eind volgende week hetzelfde hier mag schrijven....Ik brand een kaarsje voor je
Tine! Wat goed!! Gefeliciteerd!

Steph, balen dat je ziek bent. Kippensope schijnt te helpen bij verkoudheid en griep...

Ik heb zin in de hyves ruil! Mensen die mij niet op hyves hebben mogen me toevoegen hoor, dat lukt vast wel als je eenmaal iemand van hier in je vriendenlijstje hebt staan...

Mijn kaart naar de Croatische man met dochter van 6 is aangekomen. Ik had op de meet een Shrek kaart geschreven. In de hurray stond dat zijn dochter Sherk 2 de leukste film allertijden vond, dus dat is mooi. (In z'n profiel stond nl. niets van Shrek).
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:tine2804 schreef op 23 april 2010 @ 15:54:

Neferisis, ik kom waarschijnlijk naar wat ik met mijn sollicitatie gehoord heb per 1 julie in dienst en hoe en wat verder dat hoor ik volgende week donderdag!!!!

Jij hebt een leuke week in het vooruitzicht...

Vanavond reageer ik op al jullie verhalen, er moet nog een opdracht voor het weekend de deur uit, stressssssssssssssss
@ tine mijn dochter komt vooruit op haar skeelers maar daar is ook alles mee gezegt maar ja ze is ook nog maar zes jaar en heeft sinds kort echte skeelers ze had eerst van die kinderskeelers

De post is toch nog geweest was laat vandaag ben ik niet gewend

Een kaartje uit Duitsland met allemaal onderbroeken echt een onderbroekenlol kaart

en 1 uit Nederland van een meisje van 9 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven