De zon schijnt...
zaterdag 24 april 2010 om 14:58
en toch zitten we op zo'n mooie dag als vandaag achter de computer.
Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.
Waarom zit jij nu achter de computer?
Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.
Waarom zit jij nu achter de computer?
zaterdag 24 april 2010 om 18:51
Paloma, dit nummer van K's choice vind ik ook mooi :
Dad
I was a kid, you were my dad
I didn't always understand
I wanted freedom, you got mad
You were concerned, I got upset
I didn't recognize you yet
And did you cry, I know I did
When I lied to you
I didn't want to hurt you
I just never knew I did
You never told me that you loved me
I know you didn't know how
I guess that shows we're much the same
'Cause I love you too and until now
I've never said those words out loud
I hope you're proud
To be my dad...
What are your secrets, do you pray
Is there a god that shows your way
I wish I knew...
Do you have crazy fantasies
What happens in your dreams
I want to know...
I guess you'll always be a mystery to me
But you taught me how to value life
And what else do I need
I have a dad who watches over me
Dad
I was a kid, you were my dad
I didn't always understand
I wanted freedom, you got mad
You were concerned, I got upset
I didn't recognize you yet
And did you cry, I know I did
When I lied to you
I didn't want to hurt you
I just never knew I did
You never told me that you loved me
I know you didn't know how
I guess that shows we're much the same
'Cause I love you too and until now
I've never said those words out loud
I hope you're proud
To be my dad...
What are your secrets, do you pray
Is there a god that shows your way
I wish I knew...
Do you have crazy fantasies
What happens in your dreams
I want to know...
I guess you'll always be a mystery to me
But you taught me how to value life
And what else do I need
I have a dad who watches over me
zaterdag 24 april 2010 om 19:36
quote:kleine04 schreef op 24 april 2010 @ 17:01:
was wel ff buiten maar had geen zin meer
om naar de markt te gaan en voel me niet echt top.
dus zit nu binnen met een boek.
en net ook tranen met tuiten gehuilt.
nu lig op me bed met de gordijn dicht en muziek aan.Wil jij er ook over vertellen ? Ik heb het gedaan en het lucht best wel op.
was wel ff buiten maar had geen zin meer
om naar de markt te gaan en voel me niet echt top.
dus zit nu binnen met een boek.
en net ook tranen met tuiten gehuilt.
nu lig op me bed met de gordijn dicht en muziek aan.Wil jij er ook over vertellen ? Ik heb het gedaan en het lucht best wel op.
zaterdag 24 april 2010 om 20:21
quote:hans66 schreef op 24 april 2010 @ 19:38:
[...]
Omdat ik anders niet op jouw bericht kan reageren!
Zo had ik het nog niet bekeken. Leuk dat je er bent!
Hier ook een heerlijke zonnige dag geweest - ga er morgen (in de herhaling) maar eens van genieten.
Zit nu te twijfelen of ik de rest van de kokosmakronen ga opeten of dat ik toch maar ga koken.
[...]
Omdat ik anders niet op jouw bericht kan reageren!
Zo had ik het nog niet bekeken. Leuk dat je er bent!
Hier ook een heerlijke zonnige dag geweest - ga er morgen (in de herhaling) maar eens van genieten.
Zit nu te twijfelen of ik de rest van de kokosmakronen ga opeten of dat ik toch maar ga koken.
zaterdag 24 april 2010 om 21:50
Ik zit ook al de hele dag binnen. Ok, ik heb een half uurtje op mijn balkon gezeten, maar dat vond ik ook niks. Gewoon een kutdag. Waarom? Geen idee.
Paloma, ik snap heel goed hoe je je voelt. Dat heb ik ook altijd rond de sterfdag van mijn moeder.
voor iedereen die het nodig heeft.
Paloma, ik snap heel goed hoe je je voelt. Dat heb ik ook altijd rond de sterfdag van mijn moeder.
voor iedereen die het nodig heeft.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zaterdag 24 april 2010 om 22:53
zondag 25 april 2010 om 12:36
Hoe gaat het met iedereen hier ?
Vanochtend weer een huilbui gehad en toen was ik het zat . Ik heb een paar druppels rescue in een glas water gedaan en opgedronken (zijn homeopathische druppels). Ik had het flesje nog staan van een jaar geleden en nu komen ze ook weer van pas. Het is niet dat ik mij somber voel of dat ik zit te malen, maar huilbuien uit het niets zijn ook vermoeiend. Nu ben ik thuis lekker aan het rommelen.
Fijne dag allemaal - achter de computer of niet .
Vanochtend weer een huilbui gehad en toen was ik het zat . Ik heb een paar druppels rescue in een glas water gedaan en opgedronken (zijn homeopathische druppels). Ik had het flesje nog staan van een jaar geleden en nu komen ze ook weer van pas. Het is niet dat ik mij somber voel of dat ik zit te malen, maar huilbuien uit het niets zijn ook vermoeiend. Nu ben ik thuis lekker aan het rommelen.
Fijne dag allemaal - achter de computer of niet .
zondag 25 april 2010 om 14:47
zondag 25 april 2010 om 15:05
Echt Nederlands. De zon schijnt net en het is even over de 15 graden en dan moet er al meteen gebarbecued worden. Ben ik de enige die het ronduit smerig vind om opgesloten in een tuin, in een walm van rook te moeten gaan zitten, wachtend op een stukje vlees die hopelijk genoeg gegaard is (barbecueën is namelijk "een kunst" en niet iedereen met een glas bier in zijn handen kan dit)? Vast wel .
donderdag 6 mei 2010 om 18:21
Beetje mosterd paloma, maar nee.
Altijd teveel gegeten van het brood en *gruwel* koude aardappelsalade in afwachting van een viezig vleesje, nooit een momentje met iedereen aan tafel omdat er altijd wel iets gedraaid/gered/geschonken moet worden, kleren daarna ruiken naar brand, etc..... Nee je bent zeker niet de enige.
Kan dan wel weer hard lachen om die opvouw-BBQtjes die je overal kan krijgen om op ieder gewenst plekje dit heerlijke zomer-gevoel op te kunnen roepen.....
maar misschien moet ik gewoon in finland oid gaan wonen
Altijd teveel gegeten van het brood en *gruwel* koude aardappelsalade in afwachting van een viezig vleesje, nooit een momentje met iedereen aan tafel omdat er altijd wel iets gedraaid/gered/geschonken moet worden, kleren daarna ruiken naar brand, etc..... Nee je bent zeker niet de enige.
Kan dan wel weer hard lachen om die opvouw-BBQtjes die je overal kan krijgen om op ieder gewenst plekje dit heerlijke zomer-gevoel op te kunnen roepen.....
maar misschien moet ik gewoon in finland oid gaan wonen