Toetje
zaterdag 24 april 2010 om 22:59
Ik ga met 2 stellen lekker eten. We maken allemaal een gerecht en ik ga het toetje doen. Nu kan ik wel tiramisu maken of gewoon een monapudding meenemen, maar ik wil zelf iets maken, liefst een dag van te voren. Iets lekkers wat niet te zwaar is en fris. Iets met citroen ofzo?
Wie heeft er leuke suggesties met recept?
Wie heeft er leuke suggesties met recept?
zaterdag 24 april 2010 om 23:07
zaterdag 24 april 2010 om 23:31
zondag 25 april 2010 om 00:05
Je kunt ook een frisse tiramisu variant maken: lange vingers dopen in cointreau en mandarijnensap, die in een schaal doen, en daaroverheen een laag kwark met vanillevla. Dan mandarijntjes erover en zo om en om laagjes maken (is leuk in een hoog glas). Tot slot een beetje witte chocoladerasp erover... ik heb veel leuke reacties gekregen tijdens etentjes terwijl het supersimpel is.
zondag 25 april 2010 om 09:34
zondag 25 april 2010 om 10:02
quote:Toet schreef op 24 april 2010 @ 23:31:
Ach, ik dacht even dat iemand een topic voor mij had geopend
http://toetje.punt.nl
Ik vond het al zo leuk voor je (al was ik stiekem ook bang dat er iets naars met je zou zijn... )
Een lekker toetje, wel errug machtig.... worteltjestaart.
worteltjestaart
Heb 'm zelf eergisteren gemaakt en hij is echt zalig!
Ach, ik dacht even dat iemand een topic voor mij had geopend
http://toetje.punt.nl
Ik vond het al zo leuk voor je (al was ik stiekem ook bang dat er iets naars met je zou zijn... )
Een lekker toetje, wel errug machtig.... worteltjestaart.
worteltjestaart
Heb 'm zelf eergisteren gemaakt en hij is echt zalig!
zondag 25 april 2010 om 10:04
De mangoclafoutis van Yette is lekker. Of een citroentaart is ook lekker en makkelijk mee te nemen.
Mocht ik weer mijn recepten kunnen terug krijgen dan kan ik hier de recepten plaatsen. Ik heb ook nog een lekkere van de bbc.
Mocht ik weer mijn recepten kunnen terug krijgen dan kan ik hier de recepten plaatsen. Ik heb ook nog een lekkere van de bbc.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 25 april 2010 om 10:30
Ik heb laatst in een restaurant een dessert 'proeverij' gehad. Een mooi schaaltje met een stuk of vijf kleine lekkere hapjes. Volgens mij kun je dat vrij gemakkelijk maken: twee verschillende soorten cakejes, twee verschillende soorten mousse en dan nog een bijzondere bonbon erbij. Bij de cake maak je gewoon het basisbeslag en dan voeg je op het laatst aan de ene helft citroen en de andere helft chocolade toe. Voor de bavarois geldt hetzelfde.
zondag 25 april 2010 om 11:00
zondag 25 april 2010 om 11:01
zondag 25 april 2010 om 11:04