Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
He Bo,

Fijn dat je er weer bent. Hopelijk kun je lekker slapen vannacht en zijn je darmen wat rustiger geworden. Ik ben trouwens compleet in het trolverhaal gestonken. Dom dom dom.
goedemorgen

ik kom jullie even allemaal een fijne en zonnige zondag wensen. Geniet ervan

Dat ga ik ook lekker doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Fijne zondag lieve meisjes!

Phoehee voorzichtig rijden hoor ! Ja vies he die rook dat vind ik nu ook, terwijl ik ook gerookt heb, maar dat is alweer een tijd geleden. Nu het weer terrasweer is zit je ook weer regelmatig in iemands rookpluim. blegggh....

Rustig hier inderdaad! Ik ga zo naar de tennisbaan, dus ben ook niet veel aanwezig. Heb net brood gebakken, want mijn vriend speelt thuis en dan schijnt het gebruikelijk te zijn dat de thuispartij de hapjes enzo verzorgt. Ik voel me niet enorm lekker (ik heb heel erg last van mijn eczeem en daardoor wondjes achter mijn oren en op mijn hoofdhuid, maar door medicijnen die ik slik herstelt dat langzamer, maar mijn klieren in mijn hals en langs de voorkant van mijn oren zijn zo opgezwollen, dat ik amper op mijn zij kan liggen. Ik heb het al eerder gehad, maar het duurt zo lang dit keer! Het is allemaal peanuts met wat er zich hier afspeelt, maar het valt even vies tegen...) dus heb niet zoveel zin om leuk te zitten doen op het terras. Maar ik zie wel even of ik lang blijf hangen. Laat ik me in ieder geval maar even gaan aankleden...

Oh trouwens, Phoehee, ik had dat in Praag ook. Al die rook in je kleren... Daar had ik met pakken niet echt rekening gehouden, waardoor we voor het eten telkens even naar het hotel terug gingen om even de kleren van de dag daarvoor aan te trekken. Ach, op een gegeven moment wordt het daar misschien net zo, toch? Zouden ze zich er net zo tegen verzetten als bij ons in NEderland? In Italie bijvoorbeeld, was het veel minder erg jaren terug.
Robo, ik val af en toe binnen om te lezen hoe het met je gaat. En fijn dat jij daar ook van de zon kunt genieten. Sterkte met de pijn in de darmen. Ik hoop dat de pijn van de infuusplek minder wordt.

Zoebie, wat was jouw meisje mooi! wat een gemis.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach Ingmagh wat balen dat je zo'n last hebt, alles aan je hoofd lijkt me sowieso heel vervelend. Heb je het vanmiddag nog volgehouden?

Goeie morgen! Gisteren nog best lang vol gehouden. Met twee aspirines en in de schaduw was het toch best heel gezellig! Morgen naar de huisarts. Ik geloof dat ik het wel overleef.

Het schrijnt vandaag de enige bewolkte dag van de week te worden, gisteren was het zelfs de eerste zomerse dag! Zijn jullie al plannen aan het smeden voor Koninginnedag? En Robo, wordt het bij jullie al wat warmer, zodat je zonder je slaapzak in de tuin kunt zitten?
Fijn Ing dat je toch nog een gezellige middag hebt gehad, hier werd het om een uur of vier ineens frisser en bewolkt, ik zat op mijn werk, dus voor mij was het niet erg, maar wel zonde voor alle mensen die dachten we gaan eens lekker aan de barbecue.

Vandaag eerst een paar uur sporten, ik voel het gewoon dat ik al drie dagen hoofdzakelijk heb moeten zitten, ik ben liever bezig.

Hoe is het vandaag Bo, ik ben benieuwd hoe je arm zich heeft gehouden en of je je al ietsjes opgeknapt voelt qua chemo moeheid? ik hoop het.

nu opschieten

liefs
Môgge.

Ik heb er alweer een uur werk opzitten.

Bo hoe was je weekend? Als het net zulk lekker weer was als hier dan zit het wel goed. Het was gewoon heet hier gisteren maar 't is nu weer koud en bewolkt.

Amsterdam was erg leuk. Veel gelachen maar Amsterdam zit ook vol herinneringen. We zijn met de tram langs het oude Emma Kinderziekenhuis gereden en er is niets veranderd. Wat komen er dan weer een hoop dingen naar boven. Ik was met een fijne collega die Nienke niet eens heeft gekend maar altijd vol belangstelling is en waarmee ik er fijn over kan praten.

Wat een heerlijke mensen zijn die Amsterdammers toch.

Het schat en lieffie en nog meer van dat soort liefelijkheden hebben ze voor in de mond. Heerlijk als je uit dat nuchtere Limburg komt. We zijn als eerste naar de Alber Cuijp geweest. Dachten we. Maar aan het eind van die markt kreeg ik toch het gevoel dat er iets niet klopte. Kijk ik op het straatnaambordje...... Is het de Dapperstraat. Waren we op de Dappermarkt. Ook heel leuk, maar een stuk kleiner. Ik zeg dat tegen collega en die lag dubbel. Maar de mensen op het terrasje waar we net bij stonden ook. Lekker die Amsterdamse humor. Het commentaar was niet van de lucht. Het was erg leuk. Ik hou van Amsterdam.
Nouja, de Dappermarkt is al jaren een van de beste dagmarkten van Nederland, dus het kan nooit een vervelende vergissing zijn geweest
Klinkt goed, Zoebie, je weekend!!!

Je hebt kunnen lachen en kunnen genieten, dat is heel wat waard.

Ik vind die Amsterdamse humor ook altijd erg leuk, lekker droog. De Utrechters kunnen daar ook wat van.

Ingmagh, wat klinkt dat naar, met die opgezwollen klieren! Gelukkig heb je toch nog van je dag kunnen genieten. Heeft je vriend een beetje lekker getennist (= gewonnen)?

Hier is het nu ook bewolkt en regenachtig, maar gisteren was het mooi.

Mijn arm is nog steeds moeilijk aan het doen, de ader is best rood en ik voel 'm tot in mijn elleboog zitten. Morgen dus even langs de dokter na het bloedprikken.

Ik ben blij te horen dat je schoondochter nog steeds de goede kant uitgaat, Gelukkeling. Heeft ze last van de bijwerkingen van de medicatie, of valt dat mee?

Phoehee, alweer thuis?? Ben benieuwd of je mooie foto's hebt :-)
Bo als het steeds zo gaat met je aders, lijkt het me toch een probleem worden. En nog een pijnlijk probleem ook. Die ader kunnen ze in ieder geval niet meer gebruiken.

En je bent al zo moeilijk te prikken. En dan ook nog steeds je darmen die niet meewerken.

Waar komen die opgezwollen klieren vandaan Ing? Omdat je het al vaker hebt gehad. Lijkt me erg naar. Lekker hoor een terrasje op de tennisbaan. Fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten.

Het was echt leuk. Ik vind de Dappermarkt ook een gezellig marktje. Ook weer echt een stunt van mij. Ik weet de weg in Amsterdam dus het komt goed. Jaja. We hadden er ook geen spijt van hoor.
goedemorgen

zoeb fijn te lezen dat je weekend zo leuk was

Ingmah hoe voel jij je ondertussen

Poehee dat verhaal van die rook ken ik ook uit Praag. Wat was het raar om weer zo naar rook te stinken. Itsman daar in tegen was erg blij dat hij weer in een kroeg kon roken.

Bo, wat klote van die aders. Hoop dat er wat voor te bedenken is. In ieder geval weer een dikke

Hier heb ik twee dagen mijn verjaardag gevierd en ook dat was erg geslaagd. Ben weer ontzettend verwend geworden met BLOND servies en mijn eigen tuinmandje (met daarin alles wat ik nodig heb om in mijn tuintje te werken)
Kom gewoon even een glitterbeer plakken voor iedereen. Een oranje, met het oog op de naderende Koninginnedag.

Itsme, twee dagen verjaardag? Ga je ook 7 dagen trouwen? Ik vind dat Blond Amsterdam servies zo leuk! Mijn vriend vindt het alleen foelelijk (net als mijn Xenos-streepjesservies trouwens), dus ik schaf er maar niks van aan. Behalve de gebaksvorkjes, die vond ik zo leuk! Een vriendin van mij heeft er wel veel spullen van, vind het zo vrolijk! (alleen ben ik wel bang dat het snel gaat vervelen, of niet?

Is alles voor de grote dag al in kannen en kruiken? Wanneer gaat het gebeuren?

Ik heb trouwens een beetje gegoogeld (lees een beetje doktertje gespeeld, ik weet dat het wordt afgeraden, maar was te benieuwd) en ik denk dat het gordelroos is. Lees net dat het wel twee weken kan duren. Lekker dan! En als het in je gezicht zit je aan de anti-virale middelen moet (wat het dan misschien wel weer versneld, elk nadeel heeft z'n voordeel!). Ik wacht uiteraard de dokter morgen even af. En tot die tijd aan de aspirines. Als het echt gordelroos is, is dat toch wat ze aanraden. Waar de gezwollen klieren vandaan komen weet ik niet. Ik denk dat mijn lichaam gewoon de infectie probeert op te ruimen toch?

Lief dat je het vroeg Itsme, ik voel me gewoon een beetje ziekig. Alsof ik griep ga krijgen ofzo. Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren (en of het een reden is om morgen thuis te blijven.).

Robo, mijn vriend is met zijn team totaal afgemaakt door een stel 16-22 jarigen. Ze hebben prima staan tennissen, maar die "jonkies" trainen veel vaker en ook echt als team, dus zijn in het voordeel. Mijn vriend zit in een mix team, waardoor er 8 wedstrijden werden gespeeld. En die verloren ze allemaal. Maar goed, de sfeer werd er niet minder om!

Fijn dat het leuk was in Amsterdam Zoebie! Zelfs als je er elke dag komt zoals ik, verveelt het nooit. Met koninginnedag ga ik er ook weer heen. Ze dreigen nu alleen met stakingen van de vuilnismannen / -vrouwen na 30 april, waardoor het een enorme bende zal worden / blijven in Amsterdam. Ze hebben het al eens eerder gedaan, staken, wat een bende!
Jeetje Ing wat vervelend. Gordelroos kan heel pijnlijk zijn.

Maar met de juiste medicijnen is het wel goed te verhelpen.

En bij Gordelroos kunnen ook opgezette lymfeklieren horen.

Haha Its, zou wel leuk zijn. Je bruiloft 7 dagen vieren. Alleen niet te betalen ben ik bang.

Ja zeg, wat een bende wordt het als die mensen staken. Een zooitje. En dan na Koninginnedag. Ik dacht dat het was opgelost maar niet dus. Zullen wel andere schoonmakers zijn geweest.

Lijkt me helemaal gaaf anders hoor. Oranje vrijmarkt in Amsterdam. Zou best wel willen gaan en dan een grote auto mee, want er blijft denk ik genoeg aan mijn handen kleven.

Nou ja, misschien maar goed dat het er niet aan zit.
aan je handen kleven, haha

Ja, de schoonmakers van treinen en stations zijn weer aan de gang, gelukkig. Ik moet 's ochtends en 's middags door het station om bij de bus te komen en dát vond ik al vies! Dat is gelukkig nu weer opgelost. Maar de gemeentelijke opruimingsdienst oid is nu nog bezig met dreigen.
Wat een bende was het hé toen de stations niet werden opgeruimd. Ik snap alleen niet dat de rechter het toestaat dat ze precies na Koninginnedag gaan staken. Wat een bende zal het dan zijn. Ik ben blij dat we al naar Amsterdam zijn geweest.

We waren nog op de Albert Cuijp toen de kramen weg gingen. Daar was het toen al een bende. Dus na de vrijmarkt is het nog een beetje veel erger.
Oh bah, gordelroos, dat schijnt goed zeer te doen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Staken ze in NL tegenwoordig ook zoveel? Hier in FR is het echt belachelijk; de regionale trein (TER) heeft afgelopen maand van de 30 dagen maar 16 dagen een normale dienstregeling gehad.

Mensen die met de trein naar het werk moeten hebben dus echt een probleem, maar ja, in Frankrijk staken ze echt voor alles.

Ook de leraren, de ambtenaren en de verpleegkundigen staken minstens één keer per twee maanden.

Om moe van te worden... maar de vuilnismannen werken gelukkig gewoon door :-)

Ik vond Koninginnedag nooit zo leuk, teveel mensen in de stad, daar werd ik altijd een beetje claustrofobisch van. Ik ging juist lekker naar het bos of zo, geen mens te bekennen op die dag.
Dat is niet leuk gordelroos, je kunt er veel pijn van hebben. hopelijk is dat het niet Ing al lijkt het er wel op.

Haha Zoebie de Dappermarkt in plaats van de Albert Kuip! maar je bent er dus toch nog wel naar toe gegaan? Ik werkte er om de hoek heel lang geleden, toen kwam ik er elke dag, heerlijke markt. Wij gaan wel op zaterdag naar Amsterdam noord, daar heb je ook leuke marktjes en kun je nog gratis parkeren. Laatst zegt een man tegen een verkoper: Hep jij ook paashase? voor me schoonmoeder?

de verkoper: Gaan je die opgrave dan? haha lekker dat Amsterdams.

Jammer dat je ader niet opknapt Bo, dat is echt balen...je moet het wel van die dingen hebben he.... anders wordt het lastig om de chemo te geven straks. Hopen dat er nog een simpele oplossing voor is?

Schoondochter heeft geen duidelijk te herkennen bijwerkingen, we weten nu niet wat er van de ziekte komt en wat er van de medicijnen is, dat zal allemaal nog moeten blijken. Ze is wel erg vlak, maar dat willen we in dit stadium juist.

Heel veel sterkte morgen, ik duim voor je hoor.

liefs
Niet alles gelezen, morgen heb ik meer tijd ik ga zo zwemmen en vanavond oppassen. Daar doet het internet het niet op mijn tel. dus niet zo handig.

Maar ik ben veilig terug, wasjes draaien nog en heb al gewerkt vandaag. Morgen vrij, meteen weer lekker, al ga ik wel de hort op.

Tot morgen!
Het klinkt inderdaad als gordelroos ingmah en dat kan best pijnlijk zijn en ik kan me ook voorstellen dat je er gewoon niet lekker van bent.

Ja dat BLOND servies. Itsman vind het ook niets maar aangezien hij zijn eigen werkkamer heeft vol met zijn spulletjes heb ik mijn eigen kast vol servies. 29 mei is de grote dag en bijna alles is rond. Tenminste volgens itsmans lijstje (hij is de planner, ik de doener).

Bo, veel succes morgen. Ik zal aan je denken
nouja, het is dus folliculitis, veroorzaakt door langdurig gebruik van ontstekkingremmende middelen, een dip in de algehele weerstand en langdurig gebruik van vette en hormoonhoudende zalven. Ben nu gezegend met een stootkuur antibiotica en een reinigingslotion, ik mag de komende week geen anti-eczeem middelen gebruiken. Ben erg benieuwd wat ik vervelender vind: dit, of eczeem. Maar we zien het wel.

Veel succes vandaag Bo, hopelijk komt er wat uit bij waarom je aderen zo raar doen.

liefs, Ing
Ach weet je iedereen moet knokken.

En wellicht ontplooi je dan beter.

Wie was ik al die ervaringen niet had.

Niet dat ik ook graag wat meer rust had.

Maar net ik zeg pak toch liever op en volg mijn hart.

Dit gedicht voor mijn zelf gemaakt om te kijken wie ik ben.

Denk wel meestal mee val al veel huil in mijn hart zit.

En niet enkel voor mijn zelf hoor want dat vindt ze laf.

En ook zo zelfmedelijden dat heb gelukkig totaal niet.

Ben soms wat moe ervan tja wie niet.

Hoop je aderen beter aan gaan voelen robo.

Gordelroos bah joh ook gehad je ben kapot moe.

Veel rusten ontspannen hoor zo ver kan ing.

Leuke beer dol op beren gisteren lieve kristale beer gehad van dochter met lieve tekst erbij leuk hoor.

Wil je weten wie ik ben wie deze vrouw is.

Deze vrouw koppig maar zeer trouw.

Van koken van dieren van natuur hou.

Eigenzinnig maar openhartig puur natuur.

Hou van fantasie sprookje en geloof altijd goede blijf.

Soms vlieg ik weg om te rusten om stil te zijn.

Want zo is het om mijn te zijn een mens met gevoel.

En mijn doel eenvoud en simpel zijn en leven met regelmaat.

Omdat ik weet het om leven liefde geduld en eenvoud gaat.

Liefs van mijn iedereen nee ben beslist niet gemeen.

Soms te goedhartig soms te afwachtend.

Maar elk huisje heb zijn kruisje durf in mijn eigen spiegel te kijken.

Oordeel niet snel want kan ook niet in ieders hart kijken.
Ing het is dan wel geen gordelroos, maar eczeem is ook niet leuk.

Was de eczeem al weg of had je er nog last van?

Bo ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen van de ader. Hopelijk hebben ze er een goede oplossing voor.

Meissie meissie wat moet je toch allemaal doorstaan. Petje af hoe je het allemaal doet. Nog even en dan moet je jurk af zijn. Ben je er al ver mee? En heb je er wel puf voor?

Ik ben hard bezig met het spokenfeest van donderdag. De tafelkleden zijn klaar. Van oude ziekenhuislakens.

6 lange voor de lange tafels en 2 grote ronde voor de statafels.

straks even zwart verven in de wasmachine en dan nog strijken. Dat vind ik nog het rotste werk. Die lange dingen strijken. Vanmorgen hebben we de boodschappen gedaan. We waren al een kapitaal kwijt aan drank en eten.

Morgen nog bloemen en cadeaubonnen halen en dan morgenavond de boel binnen spooky maken en dan is het oké.

Oh ja ik moet nog vleermuizen knippen uit rubber. Nou ja da's ook zo gedaan. Ben ik wel lekker op tijd klaar met alles.

Ben toch nog wel even bezig.

Maar 't is leuk om te doen en ik kan me weer eens uitleven op mijn creativiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven