Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Coe dat je die mail hebt weggegooid. Er zijn genoeg mensen die erop reageren.
Als ik nu gebeld had,had ik jou misschien wel aan de lijn gehad



Zo,mijn huis is optisch opgeruimd

Strijken heb ik verplaatst naar morgen,er komt zo een vriendin op de koffie.

Vanavond eten we pizza (werd me net verteld door middelste)dus ik hoef lekker niet te koken vandaag.

Was die ik buiten had gehangen kan weer opnieuw de machine in,zit vol met duivenpoep.Nu weet ik weer waarom ik vorig jaar mijn was niet buiten te drogen hing :(

Nu nog even de keuken dweilen
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb gewerkt, ben al naar het gemeentehuis geweest voor uittreksels, morgen nog een rondje gemeentehuis en dan kan wat mij betreft de aanvraag de deur uit.

Kringloop ook al gebeld, over 2 (!!) weken komen ze mijn bankstel ophalen.

Nu eerst koffie en daarna:

-stofzuigen

-dweilen

-vaatwasser uitruimen

-was wegwerken
Alle reacties Link kopieren
Zo da's lekker Rainz. Over 2 weken?

Wat voor aanvraag bedoel je?

(volgens mij heb ik over een boel heen gelezen...Sorry)



Coe, ik zou graag buiten drogen, maar ik heb geen droogmolen. Iedereen heeft het altijd over de voordelen, maar ik zie nu wel dat het niet alleen maar leuk is.



Net wat boodschapjes gehaald en ik sta alweer te tollen op mijn benen. Tja wat wil je na een dag of 3-4 bijna niks eten.

Voordeel: Ik pas wel weer in die ene leuke spijkerbroek die eigenlijk altijd net iets te strak zat



Zo even kijken wat ik vanavond op tafel zet voor de rest.

Zelf heb ik nog steeds geen trek.



Slecht nieuws van lievelings-tante: Er zijn uitzaaiingen naar de lymfeklieren. Woensdag een bot-scan, donderdag een orgaan-scan.
Alle reacties Link kopieren
Van mijn lijstje heb ik nog niks gedaan, maar ik heb net wel wat naaiwerk gedaan. Dat telt ook .



Straks toch maar wat strijken met Oprah op de achtergrond.



Koken doe ik niet. Ik hoor net dat Oudste moet werken en Goldman werk over dus het is alleen Troela en ik. Daar verzin in wel wat op. Een paar pannenkoeken bakken of zo.
Alle reacties Link kopieren
-stofzuigen

-dweilen

-vaatwasser uitruimen

-was wegwerken
Alle reacties Link kopieren
Mijn huis ziet er ook weer keurig uit, net alsof we echte mensen zijn Moet ook, want vanavond is er een oppas.

Nu koters ophalen en bij muziekles/oppas afleveren. Zelf naar psycho educatie cursus.



Goldie, ik schat het echtscheidingsverzoek?

Ik hoop dat tante verdere ellende bespaard blijft.



Coebergh, wat een pestduiven heb jij bij jou achter.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een sms: mijn zusje is vandaag bevallen van een zoontje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Tante Rainz!
Wat leuk Rainz!!Gefeliciteerd met de nieuwe neef
Alle reacties Link kopieren
Gefeiciteerd tante Rainz.



Als je je bankjes op MP zet en gratis af te halen of voor een tientje ben je ze denk ik morgen al kwijt. Ze zijn toch nog best leuk. Tssss 2 weken, nou ja zeg.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens Rainz zal ik zoonlief eens bellen. Een vriend van hem gaat op zichzelf wonen, misschien kan die nog een bankstel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Tnx dames.



Zoeb, zat ik ook al aan te denken, maar die rode is doorgezakt (ligt spaanplaat in om nog enigszins fatsoenlijk te zitten). Denk niet dat iemand daar op zit te wachten. Nou ja, kan het altijd proberen, nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
Studenten kijken anders niet naar een doorgezakte bank als ie (bijna) voor niks is.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem nu op marktplaats gezet voor 25 euro, ben benieuwd. Tuurlijk mag je je zoon bellen voor zijn vriend, als ik hem er blij mee kan maken mag hij hem zo komen ophalen.

En die beige zitten vlekken in de armleuning, geprobeerd schoon te maken met tapijtreiniger, maar wilde niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Rainz, proficiat met je verse neefje!



Hier is het kooktijd, maar ik heb geen zin. Iemand die me een schop kan geven?



Heb al wel op Zoon zijn kamer de was in de kast gelegd (drie manden vol! ) en de leesboeken eindelijke eens in de kast gelegd. Nu moet ik nog de was ophangen. Ook al geen zin in
Alle reacties Link kopieren
Wat erg hé Fus als de zin er niet is. Ik heb nog een volle pan spaghetti over maar 't is jammer genoeg een beetje ver.



Rainz ik zal hem eens sms'en. Je weet maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik zit er een beetje doorheen.

Zal misschien ook wel komen doordat ik lichamelijk nog een beetje flauwtjes ben, maar de tranen zitten erg hoog vandaag.

Het ene slechte nieuws is nog niet binnen en het andere volgt alweer.



Eerst maar eens even de tennis voor morgen afbellen, want ook dat zie ik echt nog niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
He, vervelend Gold

Hoekommet? Familiebla en het slechte nieuws van vorige week? Of speelt er nog meer?



Zoeb, je had het gerust mogen brengen hoor

Ik heb mezelf nog even overtroffen door een heerlijke gadogado te maken. Had zakjes satehsaus gehad via het buzzen, en dit is lekkere Nu maakt Lief een toetje: aardbeien met ijs en slagroom.



Vanavond nog wat overtollige spullen van de kamer van Zoon afhalen en dan in bad. Ben moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi het wel op de BH.

Schijnt toch echt veilig te zijn he?



Oh Fuss, doe lekker rustig aan.

Ut mag.
Alle reacties Link kopieren
Ja, is echt veilig. Gooi 't er maar eens uit!



Wat me eraan herinnert: Gelf, voor jou een dikke



Ja, het mag Gold, maar ik wil ook zo graag nog wat dingen kunnen. Moet nog een dikke 10 weken en die wil ik niet doorbrengen op de bank in een huis dat langzaam vervuilt terwijl ik dichtgroei ofzo.....
Alle reacties Link kopieren
Dag liefjes,

Ik ben een beetje forummoe en algemeen MOE, dus ik ben er even wat minder. Ik ga in elk geval de BH bijlezen en Goldie een geven!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Alleen het opschrijven lucht al op geloof ik.



Je mag ook nog best een paar dingen kunnen Fuss, maar je hoeft niet alles meer te kunnen.

Geniet !
Alle reacties Link kopieren
.
Ach.. meisje... wat een verwarring!!! Ik kan van alles zeggen, maar eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat je je gevoel moet volgen. Je houdt van hem, maar hij heeft je ook heel veel verdriet gedaan.



Een heeeeeele dikke kus voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven