Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 april 2010 @ 08:01:

- aankleden

- boodschappen doen

- naar de plantentoko voor potten en potgrond

- naar de stad

- naar Itski

- een miljoen wassen draaien
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Marels, 't is wat met die verzekeringen. Had Menzis geen over de grens product?



Muis heeft een sticker verdiend bij het zwemmen omdat hij begon met heel goed zwemmen. Grootste gedeelte van de drie kwartier heeft'ie zitten spelen, maar goed



Ik had een schaafwond. Geen bloed dus maar wel zeer. Even een paar dagen geen bh (en dus ook geen flinterdunne shirtjes als ik buiten ben).



Vandaag:

Zwembad

Mail naar BSO dat Muis dus echt alleen maar gaat abseilen als hij uit zichzelf durft, en niet na stoere mannen aanmoediging

Middelste naar een vriendje om te logeren

Was

Afwas

Boodschappen

Wvttk
Alle reacties Link kopieren
Nope, helaas Mamz. CZ is de enige. Anders had ik nooooooooooooooit naar CZ gegaan weer.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Benedenverdieping gestofzuigd

Nog een was draaien.

Andere was in de droger.



Zo meteen:

Bovenverdiepingen stofzuigen

Was ophangen.

Douchen!

Met Goldman naar de winkel om nieuwe spijkerbroeken.



Edit:

Buuf, we zijn morgen allemaal thuis en die visite bij mijn broer kunnen we misschien wel afzeggen.

Vrienden van ver die toevallig zomaar langskomen is een goed excuus, toch?
Alle reacties Link kopieren
- aankleden

- boodschappen doen

- naar de plantentoko voor spul

- was draaien en ophangen

- nog meer wassen draaien

- tomatenplantjes verpotten (eentje aan buurjongetje van bijna 3 geschonken)

- eten (ga ik zo doen)

- douchen

- cadeautje voor Itski kopen

- naar Itski
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Bovenverdiepingen stofzuigen

Was ophangen.

Douchen!

Met Goldman naar de winkel om nieuwe spijkerbroeken. Hij had geen zin.

Toch weer een uurtje in bed gelegen





Tjonge, wat is het hier stilletjes.....
Alle reacties Link kopieren
Mamz, had je mijn kaartje gehad



Hier is het erg gezellig met mareltje lief
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Het werk is weer gedaan, de boodschappen ook.

Morgen lekker bbq-en maar eerst de hele middag in de hangmat hangen.



Goldie mooi dat je bent opgeknapt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Jeujj, dat was die leuke post van afgelopen vrijdag of zo, Itskie Vind het helemaal super! Het is toch niet de bedoeling dat ik met de hele invasie kom, he?



Vandaag een heel rustig dagje gehad, de kinderen waren allemaal buiten, twee van hen zelfs een eind weg. Nu met Oudste alleen en Muis net op bed ook al zo rustig.
Alle reacties Link kopieren
O, wat was het lekker gisteren! Heb zo zitten genieten van de zon, jullie ook?



Mijn bankstel is geleverd!! Ben er helemaal blij mee. Nu morgen eerst de kringloop bellen, want 2 bankstellen is toch wat veel van het goede in huis.

Woensdag komt mijn nieuwe bed, donderdag komt de electroman om de kabel om te leggen, dus het begint er heel voorzichtig op te lijken.



Had gisteren een pracht van een bureau gezien op MP. Denk dat die het ook moet gaan worden.



Straks eerst even het bos in, lekker stuk wandelen met de kinderen zodat ze hun energie wat kwijt kunnen. Vanmiddag naar mijn oma om een paar broeken in te laten nemen en dan eens kijken of ik mijn vader zo ver krijg om me even te helpen met het logeerbed naar zolder te brengen alvast, zodat ik ruimte heb op de kamer waar het nieuwe bed moet komen te staan.
Lijstje vandaag:

opruimen

wassen,vouwen,strijken was staat aan

stofzuigen

braderie in het dorp over (ieder jaar dezelfde zooi

kast zoon induiken en kijken wat nog past

wvttk



extra's

wc gepoetst



Fijne dag allemaal!!
Nik,klinkt goed die bbq en hangmat!!

Vriend wilde ook bbqen,tot ik zei dat ie dan eerst de tuin netjes moet maken,toen had het geen haast meer en doen we het met koninginnedag (als het dan niet regent)
Alle reacties Link kopieren
.
Mogguh!



wij zijn gisteren de hele dag op pad geweest. En lekker in de zin gezeten!

Leermoment: smeer Mmetje in met zonnebrand, ook al ligt hij in de schaduw.

Hij zag een beetje rood 's avonds (schaamsmiley).
Alle reacties Link kopieren
Mogguh lieve lieffies,



vanuit een hotelkamer in het prachtige Antwerpen!

Happy staat te douchen, zometeen ontbijten.



Gold, we komen voor de middag, ik stuur je nog een sms straks met de verwachtte tijd.



Geniet!
I'ts...gefeliciteerd met je verjaardag!!!Ik hoop dat je veel mooie kadootjes krijgt en een fijne dag hebt. (plaatje bleef niet plakken)
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Itsie, gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!



Haai Buuf en H_M!



Ha Coe, herkenbaar dat van die tuin.

Ons terras is vorig najaar 'gerenoveerd' moet alleen de stoelen en tafel ff schoonmaken.

Hangmat staat al.



Sportman gaat fietsen naar zeeland, ik ga ff die set schoonmaken en dan weer eens lopen.

Ik ben de afgelopen maand zo lui geweest, moet over zijn nu!



Weer iets geleerd joh MissM!



Raniz, je bent goed bezig!!



Ik ga opschieten anders vind ik het te laat en te warm om te lopen.

Fijne dag allemaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
MissM,ik vind vison erg fijn om te smeren bij Ukkie,hoeft maar 1 x per 8 uur.Is wel prijzig maar zelfs aan het water smeer ik dan maar 2keer.
Alle reacties Link kopieren
Its, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ooh wat erg ( nog een schaamsmiley) vergeet ik Its te feliciteren!



Itskie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat een mooie dag om jarig te zijn, veel plezier vandaag
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Itskie, ergens was het me ook ontgaan dat je jarig was. Bij deze: van harte, op naar een prachtig en bijzonder jaar



*schaamsmiley* Ik herinner me ook elk jaar pas als'ie rode wangetjes heeft dat Muis wat pigment mist op zijn wangen.



Vandaag:

Er op uit (zou het aan de meren al lekker zijn?)
Ik vind de meren helemaal niet meer leuk Mamz.Ze hebben bijna alle bossen weggehaald dus ik vermoed dat de wind daar nu vrij spel heeft.Ook aan de overkant waar ik weleens met vriend lig is het helemaal kaal,vanaf de snelweg zien ze je zo liggen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan de meren wel, niet erin!



Zo, ik ga iets doen.

Zit alweer te lang op mijn kont.

De wasmachine staat aan, als ik mijn espresso op heb de afwasmachine ook en dan ga ik.



Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen



Its, proficiat!



Weinig spraakzaam hier. Wil veel doen en kan niet, dus ik zit ff in baal-modus.

Verder geen warm water en CV want Lief en zijn vader zijn bezig met de verwarming. Erg lief, maar niet handig als je zelf in de 'hmz, ik ben erg aan rust toe'- modus zit...

Dus voor jullie alleen een en een hele fijne dag gewenst!
Pfff ipv mijn bericht te quoten heb ik de helft gemist(niet dat het zo interessant was maar toch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven