Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 26 april 2010 om 13:26
Als ik nu gebeld had,had ik jou misschien wel aan de lijn gehad
Zo,mijn huis is optisch opgeruimd
Strijken heb ik verplaatst naar morgen,er komt zo een vriendin op de koffie.
Vanavond eten we pizza (werd me net verteld door middelste)dus ik hoef lekker niet te koken vandaag.
Was die ik buiten had gehangen kan weer opnieuw de machine in,zit vol met duivenpoep.Nu weet ik weer waarom ik vorig jaar mijn was niet buiten te drogen hing
Nu nog even de keuken dweilen
Zo,mijn huis is optisch opgeruimd
Strijken heb ik verplaatst naar morgen,er komt zo een vriendin op de koffie.
Vanavond eten we pizza (werd me net verteld door middelste)dus ik hoef lekker niet te koken vandaag.
Was die ik buiten had gehangen kan weer opnieuw de machine in,zit vol met duivenpoep.Nu weet ik weer waarom ik vorig jaar mijn was niet buiten te drogen hing
Nu nog even de keuken dweilen
maandag 26 april 2010 om 13:55
Zo, ik heb gewerkt, ben al naar het gemeentehuis geweest voor uittreksels, morgen nog een rondje gemeentehuis en dan kan wat mij betreft de aanvraag de deur uit.
Kringloop ook al gebeld, over 2 (!!) weken komen ze mijn bankstel ophalen.
Nu eerst koffie en daarna:
-stofzuigen
-dweilen
-vaatwasser uitruimen
-was wegwerken
Kringloop ook al gebeld, over 2 (!!) weken komen ze mijn bankstel ophalen.
Nu eerst koffie en daarna:
-stofzuigen
-dweilen
-vaatwasser uitruimen
-was wegwerken
maandag 26 april 2010 om 14:17
Zo da's lekker Rainz. Over 2 weken?
Wat voor aanvraag bedoel je?
(volgens mij heb ik over een boel heen gelezen...Sorry)
Coe, ik zou graag buiten drogen, maar ik heb geen droogmolen. Iedereen heeft het altijd over de voordelen, maar ik zie nu wel dat het niet alleen maar leuk is.
Net wat boodschapjes gehaald en ik sta alweer te tollen op mijn benen. Tja wat wil je na een dag of 3-4 bijna niks eten.
Voordeel: Ik pas wel weer in die ene leuke spijkerbroek die eigenlijk altijd net iets te strak zat
Zo even kijken wat ik vanavond op tafel zet voor de rest.
Zelf heb ik nog steeds geen trek.
Slecht nieuws van lievelings-tante: Er zijn uitzaaiingen naar de lymfeklieren. Woensdag een bot-scan, donderdag een orgaan-scan.
Wat voor aanvraag bedoel je?
(volgens mij heb ik over een boel heen gelezen...Sorry)
Coe, ik zou graag buiten drogen, maar ik heb geen droogmolen. Iedereen heeft het altijd over de voordelen, maar ik zie nu wel dat het niet alleen maar leuk is.
Net wat boodschapjes gehaald en ik sta alweer te tollen op mijn benen. Tja wat wil je na een dag of 3-4 bijna niks eten.
Voordeel: Ik pas wel weer in die ene leuke spijkerbroek die eigenlijk altijd net iets te strak zat
Zo even kijken wat ik vanavond op tafel zet voor de rest.
Zelf heb ik nog steeds geen trek.
Slecht nieuws van lievelings-tante: Er zijn uitzaaiingen naar de lymfeklieren. Woensdag een bot-scan, donderdag een orgaan-scan.
maandag 26 april 2010 om 15:03
Van mijn lijstje heb ik nog niks gedaan, maar ik heb net wel wat naaiwerk gedaan. Dat telt ook .
Straks toch maar wat strijken met Oprah op de achtergrond.
Koken doe ik niet. Ik hoor net dat Oudste moet werken en Goldman werk over dus het is alleen Troela en ik. Daar verzin in wel wat op. Een paar pannenkoeken bakken of zo.
Straks toch maar wat strijken met Oprah op de achtergrond.
Koken doe ik niet. Ik hoor net dat Oudste moet werken en Goldman werk over dus het is alleen Troela en ik. Daar verzin in wel wat op. Een paar pannenkoeken bakken of zo.
maandag 26 april 2010 om 16:30
Mijn huis ziet er ook weer keurig uit, net alsof we echte mensen zijn Moet ook, want vanavond is er een oppas.
Nu koters ophalen en bij muziekles/oppas afleveren. Zelf naar psycho educatie cursus.
Goldie, ik schat het echtscheidingsverzoek?
Ik hoop dat tante verdere ellende bespaard blijft.
Coebergh, wat een pestduiven heb jij bij jou achter.
Nu koters ophalen en bij muziekles/oppas afleveren. Zelf naar psycho educatie cursus.
Goldie, ik schat het echtscheidingsverzoek?
Ik hoop dat tante verdere ellende bespaard blijft.
Coebergh, wat een pestduiven heb jij bij jou achter.
maandag 26 april 2010 om 18:19
maandag 26 april 2010 om 18:29
maandag 26 april 2010 om 19:35
Meiden ik zit er een beetje doorheen.
Zal misschien ook wel komen doordat ik lichamelijk nog een beetje flauwtjes ben, maar de tranen zitten erg hoog vandaag.
Het ene slechte nieuws is nog niet binnen en het andere volgt alweer.
Eerst maar eens even de tennis voor morgen afbellen, want ook dat zie ik echt nog niet zitten.
Zal misschien ook wel komen doordat ik lichamelijk nog een beetje flauwtjes ben, maar de tranen zitten erg hoog vandaag.
Het ene slechte nieuws is nog niet binnen en het andere volgt alweer.
Eerst maar eens even de tennis voor morgen afbellen, want ook dat zie ik echt nog niet zitten.
maandag 26 april 2010 om 19:44
He, vervelend Gold
Hoekommet? Familiebla en het slechte nieuws van vorige week? Of speelt er nog meer?
Zoeb, je had het gerust mogen brengen hoor
Ik heb mezelf nog even overtroffen door een heerlijke gadogado te maken. Had zakjes satehsaus gehad via het buzzen, en dit is lekkere Nu maakt Lief een toetje: aardbeien met ijs en slagroom.
Vanavond nog wat overtollige spullen van de kamer van Zoon afhalen en dan in bad. Ben moe.
Hoekommet? Familiebla en het slechte nieuws van vorige week? Of speelt er nog meer?
Zoeb, je had het gerust mogen brengen hoor
Ik heb mezelf nog even overtroffen door een heerlijke gadogado te maken. Had zakjes satehsaus gehad via het buzzen, en dit is lekkere Nu maakt Lief een toetje: aardbeien met ijs en slagroom.
Vanavond nog wat overtollige spullen van de kamer van Zoon afhalen en dan in bad. Ben moe.
maandag 26 april 2010 om 20:06