aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

vrijdag 23 april 2010 om 20:17
quote:Naski schreef op 23 april 2010 @ 19:18:
Begin maart verstuurd, nu de eerste terugbetaling binnen. Ze doen het in maandelijkse termijnen.
Nou, dat hoop ik toch niet. De voorlopige teruggaaf krijgen we in maandelijkse termijnen, maar het restant gewoon in één keer.
Ik heb het ook wel eens eind april gehad. Idd bij vroege aangifte. Nu half februari, zal wel mei worden.
Begin maart verstuurd, nu de eerste terugbetaling binnen. Ze doen het in maandelijkse termijnen.
Nou, dat hoop ik toch niet. De voorlopige teruggaaf krijgen we in maandelijkse termijnen, maar het restant gewoon in één keer.
Ik heb het ook wel eens eind april gehad. Idd bij vroege aangifte. Nu half februari, zal wel mei worden.
zondag 25 april 2010 om 16:29
maandag 26 april 2010 om 22:27
quote:Zespri79 schreef op 23 april 2010 @ 18:59:
Vorig jaar heb ik de aangifte gedaan 10 februari 2009 , brief met dagtekening op 2 mei en kreeg t geld 4 mei 2009 op mijn rekening gestort.
Nu heb ik t ook weer rond dezelfde datum gedaan , maar nog geen brief gekregen van de belastingdienst.
En dus ook nog geen geldHier ook hetzelfde ongeveer: begin februari aangifte, 3 mei op de rekening. Stiekum hoop ik het dus volgende week ook weer op de rekening te hebben, maar ik ga er maar even niet vanuit.
Vorig jaar heb ik de aangifte gedaan 10 februari 2009 , brief met dagtekening op 2 mei en kreeg t geld 4 mei 2009 op mijn rekening gestort.
Nu heb ik t ook weer rond dezelfde datum gedaan , maar nog geen brief gekregen van de belastingdienst.
En dus ook nog geen geldHier ook hetzelfde ongeveer: begin februari aangifte, 3 mei op de rekening. Stiekum hoop ik het dus volgende week ook weer op de rekening te hebben, maar ik ga er maar even niet vanuit.
dinsdag 27 april 2010 om 22:54
dinsdag 27 april 2010 om 23:05
Jeetje wat raar,ik heb 2 jaar geleden die van 2007 ingevuld en ik had geloof ik binnen 3 maanden bericht en nu zit ik dus al bijna een jaar op de aanslag 2008 te wachten. Ik heb er een aantal maanden geleden al over gebeld, maar dan doen ze er geen uitspraken over, ze konden alleen zien dat mijn aangifte wel was ontvangen. Echt balen hoor,ik verwacht toch nog wel wat terug.
dinsdag 27 april 2010 om 23:17
Layla, ik heb de definitieve beschikking kinderopvangtoeslag 2008 2 weken terug gehad.
En helaas voor mij: ik kreeg niets terug. Integendeel
Daarentegen verwacht ik wel behoorlijk wat terug te krijgen van de inkomstenbelasting 2009, maar als dat op alfabetische volgorde gaat ben ik voorlopig niet aan de beurt..
(Waarom niet gewoon op volgorde van binnenkomst van aangifte?)
En helaas voor mij: ik kreeg niets terug. Integendeel
Daarentegen verwacht ik wel behoorlijk wat terug te krijgen van de inkomstenbelasting 2009, maar als dat op alfabetische volgorde gaat ben ik voorlopig niet aan de beurt..
(Waarom niet gewoon op volgorde van binnenkomst van aangifte?)
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
dinsdag 27 april 2010 om 23:25
Kan me niet voorstellen dat van die alfabetische volgorde. Ben meestal wel vroeg met aangifte doen (jan/feb), maar krijg het altijd gestort in mei, hoewel mijn achternaam aan het eind van het alfabet zit. Reken er ook echt op komende maand!
Hmm, begin me nu toch stiekem zorgen te maken over mijn financiële planning...
Hmm, begin me nu toch stiekem zorgen te maken over mijn financiële planning...
woensdag 28 april 2010 om 11:10

woensdag 28 april 2010 om 17:20
quote:Julus schreef op 28 april 2010 @ 17:01:
Hé poezewoes, klopt! Maar wel meegelezen en dus weet ik dat jij momenteel errrug in love bent, toch?
Ben blij voor je (heb je nog niet op het trouwen topic gespot, haha)?Helemaal in de liefde, Julus, al zo'n 9 maanden. Nog geen trouwplannen maar wel acties om in ieder geval bij elkaar in de stad te geraken (nu 100 km afstand). Met 1 + 2 kinderen is dat nog niet zo eenvoudig.
Hoest met jou?
Hé poezewoes, klopt! Maar wel meegelezen en dus weet ik dat jij momenteel errrug in love bent, toch?
Ben blij voor je (heb je nog niet op het trouwen topic gespot, haha)?Helemaal in de liefde, Julus, al zo'n 9 maanden. Nog geen trouwplannen maar wel acties om in ieder geval bij elkaar in de stad te geraken (nu 100 km afstand). Met 1 + 2 kinderen is dat nog niet zo eenvoudig.
Hoest met jou?
oh that purrrrrrrrrfect feeling

woensdag 28 april 2010 om 17:30
Klinkt goed, is dus serieuze business. Wie gaat in wiens stad wonen dan? Samenwonen nog geen optie?
100 km is vermoeiend, ik weet het. Toch, nu achteraf hebben wij die periode van heen en weer reizen als heel bijzonder ervaren. Elk weekend leuke dingen doen, verrassingsbezoekjes tussendoor en geen verantwoordelijkheden
Hier alles ok, ivm mijn 10-jarig viva jubileum weer gepost .
Woon nog steeds samen (je relatie kan na vreemdgaan echt sterker worden) en heel gelukkig met vriend en zoon.
Sorry voor offtopic trouwens!
100 km is vermoeiend, ik weet het. Toch, nu achteraf hebben wij die periode van heen en weer reizen als heel bijzonder ervaren. Elk weekend leuke dingen doen, verrassingsbezoekjes tussendoor en geen verantwoordelijkheden
Hier alles ok, ivm mijn 10-jarig viva jubileum weer gepost .
Woon nog steeds samen (je relatie kan na vreemdgaan echt sterker worden) en heel gelukkig met vriend en zoon.
Sorry voor offtopic trouwens!
donderdag 29 april 2010 om 00:29
Julus, hij komt met de hele bunch mijn kant op, zijn kant op was echt geen optie. Samenwonen is een hele grote overgang voor de kinderen, alles op zijn tijd.....
Fijn dat jullie het zo goed hebben na de troubles! Volgens mij was dat vreemdgaan met een staartje, toch?
Ontopic : nee, nog niks binnen.
Fijn dat jullie het zo goed hebben na de troubles! Volgens mij was dat vreemdgaan met een staartje, toch?
Ontopic : nee, nog niks binnen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling