Geld & Recht alle pijlers

aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

23-04-2010 17:17 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd of iemand bericht gekregen heeft van de belasting over de aangifte 2009 en of ze al aan het uitbetalen zijn.
Dubbel, is wat overdreven
Heb ook gisteren de envelop gehad, met dagtekening 15 mei. Hopelijk staat het volgende week op mijn rekening??
gisteren op mijn rekening bijgeschreven.
Volgens de belastingdienst staat het bij mij op dagtekening 22 mei. Ben benieuwd!
12 mei brief gekregen en 15 mei wordt heb uitbetaald
Zaterdag (8 mei) ontving ik de brief en gisteren (12 mei) stond het erop.

Wel een beetje vreemd: mijn vriend en ik doen samen aangifte. Ik kijk ieder jaar welke verdeling het beste uitkomt en dit jaar was dat dat ik (veel) terugkreeg en hij moest betalen. Ik kreeg dus zaterdag de brief en het hele bedrag (gestort. Pas gisteren kreeg hij een brief dat hij moest betalen, maar dat werd niet automatisch afgeschreven, moesten we met acceptgiro doen. Meteen maar gedaan, heb je meteen weer overzicht. Maar ik kan me niet herinneren dat dit in het verleden zo ging? Het gaat niet over een paar tientjes....
Ze hebben geen machtiging om te incasseren. Ze kunnen toch niet zomaar je viends rekening leegplunderen? Dus moet je het zelf overmaken. En dat mag ook met een betalingsregeling als je het geld niet in een keer hebt. Dat jij veel terug hebt gekregen daar wordt geen rekening mee gehouden.
Binnen...woehoee!!
Hier ook binnen! Heb eind maart aangifte gedaan en nu binnen, 785 euro jeeeuj!
hier nog niets binnen, hoeveel krijgen jullie eigenlijk terug? ik 1000 euro
ik had vandaag nog niets op de rekening maar dagtekening is 15 mei dushoop dat het maandag of dinsdag wel op mijn rekening staat is er toevallig iemand die ook dagtekening 15 mei heeft al wel zijn-haar geld binnen?

Groetjes
als ik een dagtekening heb op 22 mei, dan betekent dit dat ik het pas daarna krijg?
Ik heb inmiddels ook bericht terug, met dagtekening 22 mei. Dat komt mooi uit, met wat extra uitgaven.
hiep hiep

de blauwe brief is gekomen
Hier nog niks gezien, gehoord of ontvangen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Blauwe brief vandaag ontvangen met dagtekening 22 mei

¤999,- eurootjes
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:irenek schreef op 14 mei 2010 @ 00:06:

Zaterdag (8 mei) ontving ik de brief en gisteren (12 mei) stond het erop.

Wel een beetje vreemd: mijn vriend en ik doen samen aangifte. Ik kijk ieder jaar welke verdeling het beste uitkomt en dit jaar was dat dat ik (veel) terugkreeg en hij moest betalen. Ik kreeg dus zaterdag de brief en het hele bedrag (gestort. Pas gisteren kreeg hij een brief dat hij moest betalen, maar dat werd niet automatisch afgeschreven, moesten we met acceptgiro doen. Meteen maar gedaan, heb je meteen weer overzicht. Maar ik kan me niet herinneren dat dit in het verleden zo ging? Het gaat niet over een paar tientjes....Dat ging bij ons in het verleden al zo, alleen moesten we toen eerst betalen en kregen we daarna pas terug
quote:Gebakkie schreef op 15 mei 2010 @ 12:15:

Blauwe brief vandaag ontvangen met dagtekening 22 mei

¤999,- eurootjes Dat ze die ene euro niet cadeau doen he
Ik had het gisteren op de rekening staan, man en ik samen 4000 euries, ghegheghe.
Geen bijzonderheden
Ik zit er met smart naar uit te kijken .
Brief afgelopen week gehad met dagtekening 15 mei. Geld nog niet binnen. Voor het eerst dit jaar hebben mijn vriend en ik samen aangifte gedaan vanwege het kopen van een huis/samenlevingscontract. We zijn er wel goed uitgekomen, alleen is het vaag dat de helft op onze gezamenlijke rekening komt en de helft op die van mij. Wij hadden het gewoon op onze gezamenlijke gewild, maar waarschijnlijk komt het doordat we op het einde invulden dat we de verdeling 50/50 wilden. Maar goed, het maakt niet zoveel uit. We hebben er 1250 euri bij
quote:coravanmora schreef op 15 mei 2010 @ 12:38:

[...]

Dat ze die ene euro niet cadeau doen he Nee, lullig he... Volgens mij hadden ze dit jaar een aanbieding
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2010 @ 12:43:

Ik had het gisteren op de rekening staan, man en ik samen 4000 euries, ghegheghe.Lekker hoor Geniet er lekker van!
Nog niks gezien
hier ook nog niets gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven