heb jij de brief ook al gekregen poezewoes? En wat was daar de beschikkingsdatum op? Ben zooo benieuwd De brief is onderweg vertelden ze me. De datum: 15 mei.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Anoniem_48581
maandag 10 mei 2010 om 20:01
Aaaahhh oke... dan krijg ik het misschien ook wel deze week... oehhhh leuk.
Net de brief ontvangen met dagtekening 15 mei 2010. Aan de hand van de brief gebeld wanneer ik het geld kon verwachten en de dame aan de telefoon gaf mij 3 data. Het bedrag kan echter 15, 22 of 29 mei worden uitbetaald, daar kon ze verder niets over zeggen. De dagtekening van 15 mei geeft geen garantie voor een uitbetaling op 15 mei.
Meestal staat het geld er toch al op, als je de brief krijgt? Dat was bij mij tenminste altijd wel zo.
Anoniem_70707
dinsdag 11 mei 2010 om 13:10
oh, ik heb ook half feb aangifte gedaan maar nog geen brief of geld gehad (en de post is vandaag net geweest grrr). Nou ja, het komt vanzelf daar vertrouw ik op. Meestal krijg ik het toch pas in juni ergens dus, dat hou ik maar aan.
Heb vanmorgen gebeld, en mijn brief krijgt dagtekening 22 mei. Het geld wordt dan binnen 5 werkdagen voor of na die dagtekening gestort, dus ergens tussen 17 en 28 mei. Ik zou heel blij zijn als dat inderdaad zo lukt.
Vandaag de brief ontvangen met beschikkingsdatum 15 mei. De brief van mijn vriend is er nog niet dus die zal binnenkort wel komen. Het geld is er ook nog niet.
Ik had gebeld en het was in behandeling. Ze konden er nog niets over zeggen maar wel dat het voor 1 juli zou zijn ivm het feit dat het voor 1 april ingediend is.
Grappig dat iedereen er helemaal naar uitkijkt...(of niet..) Hier op de zaak zitten we ook ieder jaar weer te kijken wie t eerst heeft ontvangen. En vorig jaar was het inderdaad half mei.
Kijk er weer helemaal naar uit...(hoewel het helaas niet meer zoveel is als voorgaande jaren...)
Ik kreeg ook zojuist een leuke blauwe envelop in de brievenbus met dagtekening 15 mei! Tis minder dan vorig jaar maar ach, ik klaag niet (uiteraard wist ik al dat het minder was hè...)
Hallo, ik heb vandaag de blauwe brief gehad ook met dag tekening 15 mei had vandaag even gebeld en het is al overgemaakt vertelde ze mij dus ben benieuwd wanneer het op mijn rekening staat. ik had het ingevuld eind februari 2010
Ik heb ook gebeld, maar aangifte was nog in behandeling dus de dame van de BD kon niets zeggen over een datum. Heb op 12 feb aangifte gedaan. Even afwachten dus maar...
Ik wacht nog steeds op 2008 Ze hebben oficieel drie jaar de tijd om een definitieve aanslag te sturen, kan dus nog wel even duren. De reden is dat ze een fout hebben gemaakt in de berekening van mijn inkomen, kwam veel hoger uit en dus zou ik volgens de Belastingdienst te weinig loonheffing hebben afgedragen. Volgens de Voorlopieg aanslag moets ik veel betalen. Is nu wel door ze aangepast na bezwaar maar dat wil niet zeggen dat ze nu aan mij gaan betalen. Voorlopige aanslag is nu op nihil gesteld omdat ze na bezwaar een voorlopige aanslag niet op minder dan nihil kunnen stellen! Met andere woorden: ze kunnen pas weer een teruggave vaststellen op de definitieve aanslag. Nu moet ik wachten op de definitieve aanslag. Heel fijn maar niet heus.