Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lieve meiden, ik ben helemaal kapot. Ik hoorde net terug van mijn interview en ze vonden mij niet mooi genoeg ofzoiets. Ik had een uur voor de spiegel gestaan, ik heb al een heel laag zelfvertrouwen, ik had speciaal hiervoor nieuwe kleren gekocht en netjes gedoucht, mijn haar (natuurlijke krul) mooi gemaakt, me netjes opgemaakt, nieuwe schoenen aan, etc. Zeggen ze dat ik eruit zag alsof ik mijn haar niet had gekamt, en dat ik er niet netjes uitzag. Ik ben echt helemaal overstuur. Ik ben eerder te zelf kritisch als andersom, heb al zo'n hekel aan mijzelf en het enige waar ik nog een beetje trots op ben is mijn haar en nu zeggen ze dat dit ook al niet goed is. Mijn haar krult gewoon natuurlijk en ik kan maar met 1 hand bij mijn haar omdat de andere niet omhoog kan dus een staart of knot in dat kan ik gewoon niet. Ze zeiden dat ze impressed waren van mijn kennis enzo maar dat mijn uiterlijk niet goed was. Ik weet het even niet meer, ik ben zoo verdrietig.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke, voor zulke mensen wíl je helemaal niet werken. Zijn ze nou helemaal betoeterd! Hoe durven ze je op die manier af te wijzen. Wat een stelletje onbehouwen boeren! Sorry hoor!

Ik kan me je onzekerheid voorstellen wijffie
Ik heb het gevoel dat mijn laatste stukje zelfvertrouwen is afgepakt, ik voel me alsof iedereen altijd zo naar mij heeft gekeken maar dat ik dat nu paa hoor. Ik durf al zo slecht mijzelf te laten zien. Sorry dat ik zo ego ben, ik kan gewoon niet stoppen met huilen, ik ben helemaal af.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Zo ga je toch niet om met een ander mens! Wat stom!!!!

Niks van aantrekken Anneke, die sporen niet
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar wat nou als iedereen mij zo ziet?
Och Anneke, wat een stelletje debielen daar! Wat een kul-reden! Lieverd, ik kan even niks meer zeggen dan dat ZIJ degene zijn die lelijk zijn en dat ze het absoluut niet verdienen dat jij je zo ellendig voelt. Hoe kunnen ze dit überhaupt zeggen, wat een horken! Wat Ploes ook al zei: voor zulke mensen wíl je niet eens werken, their loss. Maar goed, daar heb je nu allemaal even niks aan. Meisje, huil lekker uit, gooi iets kapot en visualiseer dat zij dat zijn (echt, wat heartwork ook al zei: zoiets helpt écht) en ga morgen voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf: "Anneke, je bent wél de moeite waard. Je hebt mooie krullen en een mooi karakter" Want dat is gewoon zo.

x heel veel
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:annekeg schreef op 27 april 2010 @ 20:37:

Maar wat nou als iedereen mij zo ziet?

Nou én? Dit is wie jij bent. Een lieve vrouw met een goed woord voor ieder. Je hebt humor en een groot hart. Over je uiterlijk kan ik niks zeggen maar ik vind je een mooi mens.

En als andere hun mening vormen op alleen je uiterlijk... tssskkk

Anneke, leef hier naar: Proost op de losers die mij hadden, en de gelukkige die mij nog gaan leren kennen.

Hou van jezelf wijffie, met al je tekortkomingen en gebreken. Je mag er zijn.
Anneke, jank het van je af, kijk in de spiegel en realiseer je dat je een prachtige vrouw bent, van buiten en van binnen! Ik kan elders je foto zien en daar is helemaal niets mis mee hoor liefie! En dat dit bedrijf jou nu op deze afgrijselijke manier afwijst dat is hun verlies! Alsjeblieft Anneke, dit is belachelijk en ik vind het zo shit dat je je nu zo rot voelt. Dwars over de oceaan een hele met de Olijf-oemph!
Och anneke toch, wat een klootzakken. En de meest domme reden ook om iemand niet aan te nemen

Anneke je bent een lieverd, iemand die alles voor een ander over heeft. Die warm is en oprecht. Ik weet niet hoe je eruit ziet maar voor mij straal je een heleboel warmte uit en als zij dat niet willen zien is dat hun probleem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een slechte, nare berichten.... Leo, oh meid, wéér je Lotje de hort op... Heb je al weer rondgevraagd? Natuurlijk heb je dat al gedaan. Heb je hier ook zo'n slecht gevoel over of denk je dat ze wel weer terug komt? En niks is een ego post hier.

Olijfje, ik ben het met de andere meiden hier eens. Wat een (vul zelf lelijk woord in) Verander het verslag, en vraag idd een second opinion aan bij een andere arts. Zijn ze nou helemaal gek geworden!

Anneke, lieve mooie Anneke. Hoe krijg je een ego kapot? Zo dus. Wat een horken zeg, niet mooi genoeg.... Ik vind het zó oneerlijk! Jij, met je gouden hart op de goede plaats voor iedereen, mens én dier. En juist jij wordt zó op je uiterlijk afgerekend? Ongelofelijk! Je bent niet lelijk, hoor je me! Ik kan ook schreeuwen JE BENT NIET LELIJK!!!! En ik weet hoe je er uit ziet, met je mooie krullen en je lieve lach. Godver hoe dúrfen ze! Van mij krijg je in ieder geval een Dikke Kus!
Jullie zijn lief.

Ik voel me zoo minderwaardig en vies. Vooral omdat ze zeiden dat ik aan alle eisen voldeed en een goed interview had maar dat het op mijn uiterlijk vastzit. Hoe lelijk ben ik dan wel niet? Ik weet het even niet meer.
je bent niet lelijk, zij zijn gewoon achterlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Je bent niet lelijk

punt
Kuiken is zojuist alsnog herenigd met moeders... Wel lastig.

Moeders kwam haar ophalen en stond in de huiskamer, kuiken door het lint, en sprong uit de wasmand. Kuiken tevreden en waggelt achter mams aan. Waar ik mij wel zorgen om maak, moeders is vandaag al diverse malen genomen door mannetjeseenden. Gaat ze nu alsnog een nest leggen en die kleine wegjagen? Of door het moederinstinct wordt dat proces afgebroken?
quote:itsme26 schreef op 27 april 2010 @ 21:04:

je bent niet lelijk, zij zijn gewoon achterlijkDie mensen moeten daar waar jij werkt
Remi!
Alsin 4 op een rij dus
Is je ducky al weer weg? Ik had net een leuke naam verzonnen, Dicky the Ducky.
quote:Pilous schreef op 27 april 2010 @ 21:05:

Alsin 4 op een rij dusEigenlijk 5...
Ik geloof dat vriend heeft besloten dat moedereend een slechte moeder is. Hij ging net tenminste met een boterham de deur uit. Kan natuurlijk ook aan mijn kookkunsten liggen
Anneke: wat een .... daar zeg

Ik heb echt al heel wat kulredenen om mensen af te wijzen voorbij horen komen (vriend is aan het solliciteren en vrienden ook), sommige ook onnodig kwetsend. Ze roepen maar wat omdat ze waarschijnlijk een goedkoper iemand hebben gevonden, maar ZEG dat dan toch ook gewoon!? Dan ga je toch niet zeggen dat iemand er niet goed uitziet?? Sorry kan hier ZO boos over worden...

Leo: hopelijk is poes snel weer terug... Het is zo'n rotgevoel als je niet weet waar ze zijn. Een dikke voor jou!

Hier toch nog wat positiefs, vriend en ik hebben net weer behoorlijk gegniffeld over de 'handelaar' die bij ons aan de overkant een garage huurt. Die zit bómvol met oude spullen, wasmachines enzo (beetje zoals in die reclame voor de citybox). Vorige keer kwamen mensen iets ophalen, dus nu moest 'ie weer bijgevuld worden. Komt hij aan met zijn (middelgrote) auto, maar wat daar allemaal uit kwam! Tweepersoonsmatras, lattenbodems... We verbaasden ons erover. Klinkt niet echt grappig zoals ik t nu opschrijf maar we moesten er weer erg om gniffelen.

Verder heb ik wat nieuwe snoepjes voor poes, waar ze nu al helemaal gek op is. De schrokop stofzuigt ze gewoon van de grond, net een baleinwalvis

Zijn die van jullie ook zo gulzig met snoepjes?
@Pilous: eenden zijn echte sletten hoor. Maar de natuur heeft het wel zo geregeld dat een dier pas weer zwanger wordt als de jongen groot (genoeg) zijn. Anders zou het nooit wat worden met zo'n nest natuurlijk.

Mannetjeseenden zijn echter nogal seksistisch ingesteld, soms gaan ze met een hele groep op een vrouwtje af, en in het gevecht om/op haar verdrinkt ze soms. Toch maar goed dat we geen eenden zijn :P
Hey Palm, dat laatste weet ik. Maar ze heeft haar kind natuurlijk... of, ach, het is nog geen 12 uur dat kind in huis heeft gezeten. Zal wel niet zo snel gaan
De hereniging:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven