ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik
dinsdag 27 april 2010 om 21:46
Ik hoop dat mijn dochter vandaag het licht heeft gezien..
Vanmiddag met D. van stichting MEE en mijn dochter naar die andere school geweest.
Heb haar zelf het woord laten voeren,en de vragen laten beantwoorden die de directeur stelde.
Daarna zijn we de school nog gaan bekijken. In de bieb stonden een stel jongeren,de directeur vroeg aan die jongeren of ze mijn dochter wilde vertellen wat ze zoal deden hier op school. ze liep zelf naar het groepje en stelde zich voor en zei uit zichzelf dat ze op deze school kwam. mijn mond en die van de coach vielen open..
Ik had haar vanmorgen ook gevraagd of ze het onderhand niet beu begon te worden hier thuis tussen de vier muren.
"Ja, een beetje wel" zei ze.
De afspraak is nu dat ze donderdagmorgen van 9 uur tot half 11 naar de school gaat.
Ik breng ze weg en de coach gaat ze halen en brengt ze thuis..
Zou dit een doorbraak kunnen zijn?? Ik ben voorzichtig positief..
Mijn zoon gaat er eigenlijk vrij aardig mee om.Hij merkt het natuurlijk wel en ik weet ook niet hoe het effect zal zijn op de langere termijn.dat is afwachten.
Vanmiddag met D. van stichting MEE en mijn dochter naar die andere school geweest.
Heb haar zelf het woord laten voeren,en de vragen laten beantwoorden die de directeur stelde.
Daarna zijn we de school nog gaan bekijken. In de bieb stonden een stel jongeren,de directeur vroeg aan die jongeren of ze mijn dochter wilde vertellen wat ze zoal deden hier op school. ze liep zelf naar het groepje en stelde zich voor en zei uit zichzelf dat ze op deze school kwam. mijn mond en die van de coach vielen open..
Ik had haar vanmorgen ook gevraagd of ze het onderhand niet beu begon te worden hier thuis tussen de vier muren.
"Ja, een beetje wel" zei ze.
De afspraak is nu dat ze donderdagmorgen van 9 uur tot half 11 naar de school gaat.
Ik breng ze weg en de coach gaat ze halen en brengt ze thuis..
Zou dit een doorbraak kunnen zijn?? Ik ben voorzichtig positief..
Mijn zoon gaat er eigenlijk vrij aardig mee om.Hij merkt het natuurlijk wel en ik weet ook niet hoe het effect zal zijn op de langere termijn.dat is afwachten.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 30 april 2010 om 10:40
Hallo allemaal,
Zoals jullie kunnen zien heb ik het gehakketak verwijderd. Als er in een topic een paar vaste mensen schrijven, is het aan de nieuwkomers om zich aan te passen en, zeker in het begin, voorzichtig te zijn met wat ze schrijven.
Mocht ik nog zoiets tegenkomen volgen er officiele waarschuwingen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik het gehakketak verwijderd. Als er in een topic een paar vaste mensen schrijven, is het aan de nieuwkomers om zich aan te passen en, zeker in het begin, voorzichtig te zijn met wat ze schrijven.
vrijdag 30 april 2010 om 11:49
Lichtbron. Geen makkelijke beslissing dat het toch intern wordt maar op ten duur zal het wel beter zijn.
Jij hebt van alles geprobeerd, hulp gevraagd voor dochter, haar proberen te motiveren, te stimuleren en als het dan nog niet helpt zul je het los moeten laten hoe moeilijk dat ook is.
Wat ga je vandaag doen Lichtbron? Kun je proberen om een paar uurtjes even helemaal voor jezelf te nemen?
Jij hebt van alles geprobeerd, hulp gevraagd voor dochter, haar proberen te motiveren, te stimuleren en als het dan nog niet helpt zul je het los moeten laten hoe moeilijk dat ook is.
Wat ga je vandaag doen Lichtbron? Kun je proberen om een paar uurtjes even helemaal voor jezelf te nemen?
vrijdag 30 april 2010 om 19:19
Vanmorgen eerst uitgeslapen,hoefde niet te werken.
Wat opgeruimd.
En vanmiddag is de coach weer geweest..
We gaan toch nog proberen om haar op die andere school te krijgen,maar intern is wel zeer zeker in zicht..
Heb het er heel erg moeilijk mee.
Wat opgeruimd.
En vanmiddag is de coach weer geweest..
We gaan toch nog proberen om haar op die andere school te krijgen,maar intern is wel zeer zeker in zicht..
Heb het er heel erg moeilijk mee.
vrijdag 30 april 2010 om 22:22
quote:VivaAngel6 schreef op 30 april 2010 @ 10:40:
Hallo allemaal,
van mijn kant was het geen gehakketak maar een vraag,aan kleine heb de reacties daarna niet gelezen,
lees nu en leef mee , maar vind dit een vervelende reactie van angel 6
Hallo allemaal,
van mijn kant was het geen gehakketak maar een vraag,aan kleine heb de reacties daarna niet gelezen,
lees nu en leef mee , maar vind dit een vervelende reactie van angel 6
vrijdag 30 april 2010 om 22:41
Maansa,het geeft niet dat Angel het verwijdert heeft.
Ik was al opgehouden om op Kleine te reageren. Ik reageerde zelf ook best fel naar haar toe,maar het was ook een beetje een verkeerd moment. zat nog zo vol emoties..
Blijf je wel meelezen,Maansa??
Ik was al opgehouden om op Kleine te reageren. Ik reageerde zelf ook best fel naar haar toe,maar het was ook een beetje een verkeerd moment. zat nog zo vol emoties..
Blijf je wel meelezen,Maansa??
donderdag 6 mei 2010 om 18:39
donderdag 6 mei 2010 om 22:03
zaterdag 8 mei 2010 om 19:35
Zo,eventjes een uurtje of 2(?) alleen.Mijn bijna ex-man is met de kinderen naar zijn moeder.
Hij vroeg wat ik voor zijn moeder gekocht had,ikke niks zei ik,het is jouw moeder..
Hij wilde dat ik meeging,ja,echt niet!! Het moet maar duidelijk zijn dat ik nu niet meer meega..
Gisterenavond naar een vriendin die jarig was.Gezellig en veel gelachen.En ook gehuild vanwege mijn dochter.
Vanmorgen naar mijn ouders geweest omdat de kinderen van mijn broer elke zaterdag zijn.Anders zie ik die ook nooit.
Echte plannen heb ik nog niet voor deze week. Ik kijk wel.
Misschien met de kids naar de film..
Hij vroeg wat ik voor zijn moeder gekocht had,ikke niks zei ik,het is jouw moeder..
Hij wilde dat ik meeging,ja,echt niet!! Het moet maar duidelijk zijn dat ik nu niet meer meega..
Gisterenavond naar een vriendin die jarig was.Gezellig en veel gelachen.En ook gehuild vanwege mijn dochter.
Vanmorgen naar mijn ouders geweest omdat de kinderen van mijn broer elke zaterdag zijn.Anders zie ik die ook nooit.
Echte plannen heb ik nog niet voor deze week. Ik kijk wel.
Misschien met de kids naar de film..
zaterdag 8 mei 2010 om 20:24
Wel lekker om even 2 uur het huis voor jezelf te hebben.
Wat is jouw bijna ex een hork zeg. Het valt mij op dat hij er nog van uit gaat dat jij dat soort dingen regelt en dat ook gewoon blijft doen.
Goed dat je gezegt hebt dat het zijn pakkie-an is en dat hij ook zonder jou naar zijn moeder kan.
Dat klinkt goed Lichtbron zo'n vriendinnenavond. Fijn dat je daar jezelf mag en kunt zijn. Een complimentje voor jou maar ook voor je vriendin. Het doet je goed om een keer met iemand irl erover te kunnen praten.
Ik hoop dat het de rest van de week beter gaat en dat je iig je batterijen kunt opladen. Nogmaals: pak tijd voor jezelf en geef je grenzen aan.
Ik weet nu dat je het best wel kan.
Wat is jouw bijna ex een hork zeg. Het valt mij op dat hij er nog van uit gaat dat jij dat soort dingen regelt en dat ook gewoon blijft doen.
Goed dat je gezegt hebt dat het zijn pakkie-an is en dat hij ook zonder jou naar zijn moeder kan.
Dat klinkt goed Lichtbron zo'n vriendinnenavond. Fijn dat je daar jezelf mag en kunt zijn. Een complimentje voor jou maar ook voor je vriendin. Het doet je goed om een keer met iemand irl erover te kunnen praten.
Ik hoop dat het de rest van de week beter gaat en dat je iig je batterijen kunt opladen. Nogmaals: pak tijd voor jezelf en geef je grenzen aan.
Ik weet nu dat je het best wel kan.
zaterdag 8 mei 2010 om 20:36
Krijg net een telefoontje dat dinsdagmiddag een andere goeie vriendin langskomt met haar dochters.
Leuk!! Al veel te lang niet gezien..
Nee,die hoort niet bij het vriendinnengroepje van afgelopen vrijdag.
En wat betreft je laatste zin,Bosaapje, ik doe mijn best..
Ga nu twee detectives kijken op Canvas
Leuk!! Al veel te lang niet gezien..
Nee,die hoort niet bij het vriendinnengroepje van afgelopen vrijdag.
En wat betreft je laatste zin,Bosaapje, ik doe mijn best..
Ga nu twee detectives kijken op Canvas
zaterdag 8 mei 2010 om 23:32
Ha,Ha,da's waar,meer dan mijn best doen is alles wat ik kan in deze situatie..
Hoe is het met jouw zoon,Bosaapje??
Kunnen jullie er samen over praten,of is het een binnenvettertje?
En hoe ga je er zelf mee om? Zal voor jou ook niet allemaal makkelijk zijn..
Hoe is het met jouw zoon,Bosaapje??
Kunnen jullie er samen over praten,of is het een binnenvettertje?
En hoe ga je er zelf mee om? Zal voor jou ook niet allemaal makkelijk zijn..