Welke dierentuin is dit?

27-04-2010 21:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Heeel lang geleden ben ik een keer naar een dierentuin geweest waarbij he aquarium zegma overdekt is. Je gaat dan naar beneden en loopt door een soor van tunnel en de vissen zwemmen dan niet alleen achter het glas aan de zijkanten maar ook aan de bovenkant.

Ik wil hier binnenkort weer een keer naartoe, alleen ik weet niet meer waar dit was! Ik heb al wel rondgekeken op site's van dierentuinen alleen daar ben ik ook niet veel wijzer uit geworden.
quote:Pammie schreef op 27 april 2010 @ 21:55:

Burgers heeft wel het op-één-na-grootste aquarium van Europa maar het is géén tunnel.jawel hoor. kom er heel vaak en het is echt een tunnel
In Den Helder heb je Fort Kijkduin, daar heb je ook zo'n aquarium.Misschien is dat het?

(het is geen dierentuin, maar het Aquarium is prachtig!)
Arnhem heeft zeker weten ook een tunnel. Tenminste, je loopt ergens waar de vissen zowel links en rechts al boven je zwemmen. Lijkt me toch redelijk een tunnel.
google
Ik dacht gelijk aan Sydney, maar dat had je vast onthouden .
Blijdorp, maar hoe lang geleden bedoel je, dat kan duidelijkheid scheppen over wleke locatie
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Pammie schreef op 27 april 2010 @ 21:55:

Wiki biedt uitkomst: Burgers aquarium

En ik blijf bij Blijdorp. Burgers heeft wel het op-één-na-grootste aquarium van Europa maar het is géén tunnel.Ik heb een abonnement op Burgers Zoo en die heeft wel degelijk zo'n tunnel.
quote:Pammie schreef op 27 april 2010 @ 21:59:

Dank u. Dat wilde ik ook graag krijgen Jammer maar helaas
Dat is jammer ja

Maar Blijdorp heeft zeker weten OOK een tunnel (toch gelijk).
En dat kan ik beamen, zondag nog geweest
Sterker nog blijdorp heeft er twee....de tweede is niet zo lang en er zwemmen geen grote roof dieren, deze gaat meer om het koraal, maar het is een tweede tunnel.
Scheveningen was de eerste met zo'n 'onderwatertunnel' (1993)

Sealife in scheveningen
Burgers heeft een tunnel, die zal denk een jaar of 5 oud zijn?

Weet niet wat jij heel lang geleden vindt zegma...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven