date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Waar is Florien of heb ik t weer niet goed begrepen en is de date vanavond al??
Is je drankje al op, Florien? En was het wat je ervan verwacht had of had je liever een ander smaakje genomen?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Soulcats schreef op 27 april 2010 @ 21:29:

Is je drankje al op, Florien? En was het wat je ervan verwacht had of had je liever een ander smaakje genomen?TO zit nu wat anders te slikken dan een gewoon drankje waarschijnlijk.
Ik kan mij voorstellen dat je een man die 15 jaar ouder charmant en interessant vind. En met hem een keertje bij wil babbelen na het werk.

Ik zou gelijk kennis met zijn vrouw willen makken en haar mee uitnodigen voor de eerste date.

Of is dat slecht idee en doet jouw denken aan een trio Florien ?
Jemig, wat een onzin hier. Wisten jullie nog niet dat exit-gesprekken tegenwoordig in het café worden gevoerd? De tactiek is dat je een drankje of 2 krijgt, zodat je het slechte nieuws beter kan handelen. Vervolgens wordt je verteld dat je de rest van de tijd thuis mag blijven en geeft je baas de Barman opdracht dat je je op kosten van de zaak klem mag zuipen. De softe benadering noemen ze dat.

I think you're fired girl
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Enorm kinderachtig weer...
Florien, zal hij jou ****** zien?

Hoe is het gegaan?

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Volgens mij zit ze volgende week in loonschaal 10.

Weet ik gelijk waarom.

Daar is geneukt. Tenminste, zou ik doen.
Zo, nu even serieus.

Een werkgever die een werkneemster smst, vind ik al niet helemaal normaal. Of ben ik een oude muts? Als ik het me goed herinner heeft hij in dat smsje ook gevraagd om een drankje toe doen. Als het heel onschuldig was, had hij het wel face-to-face gevraagd.

Jullie praten UREN onder werktijd? Dan heeft mij meer interesse in jou dan in het bedrijf, haha.

Hij zit in een hotel, zijn vrouw 200 km verderop. Dat riekt mij ook naar dat de gelegenheid de dief maakt!

Ik zou eerst ff met hem hebben 'gepraat' eer ik op de uitnodiging was ingegaan. Hem toch ff duidelijk gemaakt dat een drankje een drankje is en niet meer dan dat. Stel dat hij avances maakt en jij wijst hem af. Hoe gaat hij dan reageren?!?!?! Hoe wordt de werksfeer dan? Hij is wel je meerdere, dus kan dat gaan uitbuiten.

Ga je WEL in op zn avances, dan zie ik een ander scala aan mogelijke problemen. Niet eens omdat hij je baas is, maar WEL omdat hij getrouwd is!

Al met al genoeg redenen om thuis te blijven, maar ik geloof dat je al bent geweest. Vertel je ons wel nog even hoe het af is gelopen? Ik ben erg benieuwd of het toch gewoon onschuldig een drankje was en ik / wij er hier helemaal naast zaten!
Vaak zegt het al genoeg als iemand hier anderen om raad komt vragen. Als het een standaardsituatie was, zou je dat niet doen.

Ik denk dat het absoluut niet slim is om met hem uit te gaan (ook al heb je dat kennelijk al gedaan).

De verhouding tussen jullie is namelijk niet gelijk:

- hij is 15 jaar ouder

- hij is directeur, jij hebt minder werkervaring

Met name die laatste vind ik niet netjes van die directeur. Want jij kunt veel minder makkelijk weigeren dan wanneer het iemand van je eigen leeftijd is, en in een gelijke functie. Dat klopt dus niet.

Wat er ook gebeurt, ook al is het alleen maar een drankje, jouw plaats in het bedrijf is vanaf dat moment anders. Ook al krijg je geen opslag, ook al gaan jullie vanaf dat moment niet meer veel met elkaar om.

En wat hierboven al gezegd werd, als jij wellicht niet aan zijn verwachtingen voldoet, moet jij het veld ruimen, jij zit met alle gebakken peren.

Dus wees slim en kap het van nu af aan helemaal af, ook al is het gezellig. Daar heb je op de lange duur veel meer plezier van.

Succes!
Ik kom altijd te laat :(
Ik vind de mensen die hier iemand belachelijk maken die een topic opent erg zielig.

Als je het topic om welke reden dan ook niet serieus neemt, blijf dan lekker weg.

Nu komt to waarschijnlijk niet meer terug, nu tevreden?
Typische reacties van bedrogen vrouwen.
Die er dus heeeeel veel zijn!
Nee hoor BE, het was gewoon een reactie op de gespeelde naiviteit van TO, die heus wel weet wat de directeur wil en dat waarschijnlijk zelf ook wil.
Jij misschien niet, maar de meeste wel.

De manier van reageren zegt genoeg.

Als ze er zo zeker van was wat hij wilde, had ze toch geen topic geopend?

En jij kunt niet zeggen dat zij dat ook wil.

Als het zo duidelijk was was er geen topic.
Ik ben benieuwd hoe de avond is geweest ... Florien?

Overigens vind ik 't vrij veel zeggen om dit topic onder de pijler "relaties" te zetten. Als ik ook maar 't kleinste idee zou hebben dat dit een "gewone" vraag betrof, zou ik 'm zelf onder "Werk" hebben gezet ... maar dat terzijde.
@ TO, ik zou zelf niet ingaan op aanbod van directeur. Zelfs al zou hij alleen wat willen drinken en niets meer, je hebt met hem een zakelijke relatie die hierdoor verstoord kan worden.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 12:04:

Ik vind de mensen die hier iemand belachelijk maken die een topic opent erg zielig.

Als je het topic om welke reden dan ook niet serieus neemt, blijf dan lekker weg.

Nu komt to waarschijnlijk niet meer terug, nu tevreden?Helemaal mee eens!!! Bah!!
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 12:04:

Nu komt to waarschijnlijk niet meer terug, nu tevreden?Boehoehoe. Lid van de HRS?
quote:Brown_Eyes schreef op 28 april 2010 @ 12:34:

Jij misschien niet, maar de meeste wel.

De manier van reageren zegt genoeg.

Als ze er zo zeker van was wat hij wilde, had ze toch geen topic geopend?

En jij kunt niet zeggen dat zij dat ook wil.

Als het zo duidelijk was was er geen topic.Werkelijk uniek, die mensenkennis van jou. Onze psyche wordt hier wel even doorgrond zeg. Poeh.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:07:

[...]

Boehoehoe. Lid van de HRS?Jouw reactie zegt me genoeg maar heerlijk toch dat jij je er fijn bij voelt een topic te verpesten.
quote:Marielle29 schreef op 28 april 2010 @ 13:26:

[...]

Jouw reactie zegt me genoeg maar heerlijk toch dat jij je er fijn bij voelt een topic te verpesten. Jeejum zeg, het is maar internet hoor!
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 13:27:

[...]

Jeejum zeg, het is maar internet hoor!

Oh dus dat betekent dat jij kunt bepalen wanneer een too recht heeft op een serieuze reactie of niet.

Tjee..weer wat geleerd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven