date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
Dit heeft niets met triviant te maken....hij dénkt alleen dat ze dom en naïef is. Misschien heeft hij wel gelijk...:)

Niet vergeten he?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Zwieber schreef op 27 april 2010 @ 20:11:

[quote]Nammma schreef op 27 april 2010 @ 20:10:

a) Vreemd dat een directeur zo iets doet

b) mijn baas heeft mijn mobiele nummer echt niet

c) ze doet alleen maar naïef en dom

d) zo komt ze op hem ook over (blond zeker :)[/quote]

Ik mag aannemen dat de directeur haar tijdens de seks geen triviantvragen gaat stellen dus dat gebrek aan intelligentie geen bezwaar vormt voor hem.
.
quote:Nammma schreef op 27 april 2010 @ 20:13:

Dit heeft niets met triviant te maken....hij dénkt alleen dat ze dom en naïef is. Misschien heeft hij wel gelijk...:)Dan nog. Domme mensen neuken ook wel eens.
Er was eens een geile directeur

Die vond zijn huwelijk een grote sleur

Directeur had dus wel zin in een verzetje

En vond in zijn 15 jaar jongere onderdaan een gespreid bedje

Onder het motto 'drankje doen', het was snel bedacht

Had hij zomaar een makkelijk neukertje voor de nacht
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Soulcats!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ze is er gewoon ingestonken met welgeteld één SMSje en ik vraag me af welk kernwoord er door zijn hoofd schoot toen hij dat SMSje ontving.
quote:Soulcats schreef op 27 april 2010 @ 20:21:

Er was eens een geile directeur

Die vond zijn huwelijk een grote sleur

Directeur had dus wel zin in een verzetje

En vond in zijn 15 jaar jongere onderdaan een gespreid bedje

Onder het motto 'drankje doen', het was snel bedacht

Had hij zomaar een makkelijk neukertje voor de nacht

Hehehe!

Floríehiennn.... waar ben je nou?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Het lijkt me trouwens wel ontzettend lachen als de directeur vanavond voor haar deur staat in een afritsbroek, op teva's en met een plattegrondje in zijn hand en zij in een niemendalletje verschijnt....

Helaas kreeg hij 'em op het grote moment niet omhoog

Kwam het door de drank of het feit dat hij zijn vrouw voorloog?

Florien droop na haar mislukte date met drankje stilletjes af

Een illusie minder, want charmante directeur had een niet werkende toverstaf.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Het hoeft niet te zijn dat hij meer wil.

Het is heel gebruikelijk bij sommige bedrijven om je baas, collega beter te leren kennen buiten het bedrijf.

Dus waarom niet, dan zie je het verder wel hoe het verloopt.

Als je 1 x meegaat hoef je niet een 2de x
Whahaha Iris, ik zie het zo voor me!
quote:iris1969 schreef op 27 april 2010 @ 20:33:

Het lijkt me trouwens wel ontzettend lachen als de directeur vanavond voor haar deur staat in een afritsbroek, op teva's en met een plattegrondje in zijn hand en zij in een niemendalletje verschijnt....

Oh man, ik heb echt al in dagen niet zó gelachen als vanavond!
quote:iris1969 schreef op 27 april 2010 @ 20:33:

Het lijkt me trouwens wel ontzettend lachen als de directeur vanavond voor haar deur staat in een afritsbroek, op teva's en met een plattegrondje in zijn hand en zij in een niemendalletje verschijnt....En hij dan zegt: "Let maar niet op wat ik aan heb, dat gaat toch zometeen uit."
Ook buikpijn van het lachen hier, heerlijk!
quote:Brown_Eyes schreef op 27 april 2010 @ 20:34:

Als je 1 x meegaat hoef je niet een 2de xEn als je oma wieltjes had, was ze een karretje geweest.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Wel nee Zwieb, hij zegt dan: meid trek iets warms aan, het is nog best koud 's-avonds en hij heeft al een hele route uitgetippeld....

en TO loopt er dan mokkend en blauwbekkend achteraan.
Smsen deed ik ook met mijn vorige werkgever en soms een drankje drinken ook. Echter kende wij elkaar heel goed en gingen altijd al vriendschappeljk met elkaar om. Das een iets andere kwestie dan dit vermoed ik zo :D
Ik wil horen hoe het is afgelopen!! Maar die lol zullen we wel weer missen..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:47:

Beste Florien, hoe kom je er eigenlijk bij om hier een topic over te openen?Wat een onzin, dat kun je je dan bij elk topic wel gaan afvragen.
quote:Anne2002 schreef op 27 april 2010 @ 20:46:

Smsen deed ik ook met mijn vorige werkgever en soms een drankje drinken ook. Echter kende wij elkaar heel goed en gingen altijd al vriendschappeljk met elkaar om. Das een iets andere kwestie dan dit vermoed ik zo :DPrecies, dat is het!
BE, wat heb jij toch een unieke kijk op de wereld. Ik zou best eens een dagje in je hoofd mee willen kijken.

(dit is niet vervelend bedoeld)
Leuk om te horen, Iris!
quote:iris1969 schreef op 27 april 2010 @ 20:46:

Wel nee Zwieb, hij zegt dan: meid trek iets warms aan, het is nog best koud 's-avonds en hij heeft al een hele route uitgetippeld....

en TO loopt er dan mokkend en blauwbekkend achteraan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven