wat moet ik doen

28-04-2010 11:50 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat moet ik nou doen, mijn man is vreemd gegaan, hij heeft al 1.5jaar een relatie met een ander.Hij zegt verliefd op haar te zijn en veel gevoelens te hebben.

Hij heeft mij dit niet verteld ik ben erachter gekomen.

Hij zegt dat hij niet wil scheiden, maar als ik hem vraag of hij er alles aan wilt doen en eraan wilt werken, weet hij niet of hij dit kan.

HIj zegt weet niet of ik die andere kan vergeten, tijd zal het zeggen.

Hij heeft volgens mij nog steeds contact met haar..doet moeilijk over zijn telefoon enz..

We hebben 2 kleine kinderen en ik wil graag met hem verder.

Hoe nu verder vanaf hier, maar kijken of hij zijn best gaat doen.. of ja ik moet wel want wil hem niet kwijt.

Betekend ook andere school voor de kids, huis verkopen en op flatje gaan wonen.....
quote:Alba schreef op 28 april 2010 @ 12:46:

Haar wereld is net in elkaar gelazerd, mag ze even de tijd nemen om na te denken over de emotionele en praktische consequenties?

Het is bovendien helemaal niet gezegd dat hij alleen blijft vanwege de kinderen. Een wipkip erbij wil nog niet zeggen dat een man niet meer van je houdt. Nee, hij is gek op zijn vrouw

Als je huwelijk zoiets wil overleven is het alleen wel absoluut noodzakelijk dat beide partijen hun stinkende best voor elkaar en voor hun relatie gaan doen. Niet zeker weten of hij zijn scharrel wel kan missen, is dus niet goed genoeg. Als je daarmee instemt kun je er beter gelijk mee ophouden, want dan wordt je gegarandeerd doodongelukkig.

Verder heel veel sterkte en een dikke knuffel, je bent in een afschuwelijke positie gezet. Trek je grenzen, geen enkele man is onmisbaar of onvervangbaar, al doet het een tijd lang pijn.
Oei watmoeitik, wat zal dit een ontzettende klap zijn voor je

Gezien de reactie van je man ben ik het eens met bovenstaande reacties. Hij wil jou niet opgeven, en de ander ook niet. Hij wil op de troon zitten en van 2 walletjes eten. Bespaar jezelf alsjeblieft nog meer ellende en vertrek. Het verhuizen en de nieuwe school lopen vanzelf los, je zult vast wel hulp krijgen uit je omgeving. Echt dat weegt niet op tegen de ellende die je emotioneel meemaakt. Je verdient het en je kinderen verdienen een moeder die voor hen en zichzelf opkomt!

Heel veel sterkte...
Ik zou hem het huis uitzetten. Hij wil blijkbaar weg.

Hoe zit je financieel TO? Ben je getrouwd (gemeenschap van goederen), werk je zelf? Kan je voorzien in je eigen inkomen of heb je alimentatie nodig?
Neee, hij wil helemaal niet weg, anders had hij dit allang aan haar verteld.

TO is goed voor het HH, kids en warme maaltijd.

Daarbij is hij verliefd op haar met gevoelens.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Watmoetik, eerst een dikke voor jou.

Ik heb voor jou het topic "Hoe verder na vreemdgaan partner deel2" Even naar boven gehaald. Daar schrijven allemaal vrouwen die in jouw situatie zitten of hebben gezeten. Sommige zijn nog bij elkaar en een enkeling is inmiddels wel uit elkaar gegaan.

Ik denk dat je daar heel veel herkenning kan vinden.

Sterkte meid. Dit is niet iets dat je zomaar beslist, de grond is onder je voeten weggetrokken. Heel veel sterkte.
Watmoetik... het vertrouwen kan niet terugkomen zolang hij niet te vertrouwen is. Wat hij zelf eigenlijk al aangeeft...

Verder gaan betekent acceptatie dat het gebeurt. Dat kan ook een keuze zijn. Echter hopen dat het niet meer gebeurt en het over gaat zal alleen maar meer verdriet brengen.

Sterkte
quote:vivalalisa schreef op 28 april 2010 @ 12:06:

Ik zou zeggen, kijk eens na mijn topic vivalalisa heet het.... Misschien helpen die reacties jouw ook, zoals ze mij hebben geholpen. Sterkte

Lisa wat een sterke reactie van jou. Super.

TO sterkte
Nooit voor de kinderen bij je partner blijven. Kinderen worden groot en gaan eigen leven leiden en dan zit jij in een liefdeloos en leeg huwelijk.
Nope
Ik denk niet dat TO onze reacties nog wil lezen...
ik weet het.. lees nog mee...weet wat ik moet doen. Maar het is moeilijk.

in gemeenschap van goederen getrouwd, te hoge hyotheek en nog een schuld van 24000 :S...

Ik werk 3 dagen in de zorg. Geen vetpot.

Ga morgen me spullen pakken en een tijdje bij een vriendin logeren met de kids.
quote:watmoetik schreef op 28 april 2010 @ 16:55:

ik weet het.. lees nog mee...weet wat ik moet doen. Maar het is moeilijk.

in gemeenschap van goederen getrouwd, te hoge hyotheek en nog een schuld van 24000 :S...

Ik werk 3 dagen in de zorg. Geen vetpot.

Ga morgen me spullen pakken en een tijdje bij een vriendin logeren met de kids.Lieve Watmoetik, wat goed dat je deze stap zet, dat meen ik echt! Allereerst voor jezelf, om tot rust te komen en er even met een vriendin over te kunnen praten, wat dingen op een rijtje zetten. En ten tweede ook om hem te laten merken dat ie het echt heel erg heeft verprutst! Bovendien: op deze manier neem je zelf het roer in handen en laat je het niet van hem afhangen.

Ik hoop dat je het allemaal wat positiever in gaat zien de komende tijd, heel veel wijsheid gewenst ! (al had ik tegen hem gezegd dat HIJ maar een tijdje bij een vriend moest gaan logeren, maar goed, dat is nu even bijzaak).
anoniem_61357 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 17:14
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Veel sterkte,

Ik hoop dat afstand je de mogelijkheid geeft om rustig te bedenken en te voelen wat je wilt en hoe je dat eventueel gaat aanpakken.

Het lijkt me vreselijk wat je hebt ontdekt en kan me voorstellen dat je naast boosheid met allerlei vraagtekens zit. Vraagtekens over het verleden en over de toekomst....

Neem de tijd om rustig de balans op te maken. En laat je niet te veel beinvloeden door wat anderen vinden of denken. Ik ben ervan overtuigd dat als je jezelf de tijd geeft, het gevoel zich wel ontwikkeld.

Jouw situatie betrekkende op mijzelf: nu denk ik dat ik mijn vent het huis uit zou sturen en hem nooit meer zou willen zien, maar ik weet echt niet of ik dat echt zou willen als jouw case idd op mij betrekking gehad. Dat is van zoveel variabelen afhankelijk: hoe was jullie relatie, wat zocht hij bij de ander, heb jij er nog geloof in, wat wil hij investeren (opgeven) etc etc.

Neem de tijd. Dit is geen besluit om over een nacht ijs te gaan!

Heel veel sterkte. Toi toi toi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven