Het nieuwe Amerika Topic

17-02-2010 04:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet alleen voor de mensen in de VS bedoeld maar ook voor diegene die iets wil weten over het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Anthro - Canada, Ontario

Dutchie - Ohio

LuvesCalifornia - California

Raccoon - Oregon

Sfo - California

Bloesie - Netherlands
Is dat zo'n kaart waarbij je ook met een vaste telefoon 'n nummer in moet toetsen en je dan heel goedkoop kunt bellen? Zoiets hadden we in Nieuw Zeeland namelijk ook. Dan kon je meer dan 'n uur met Nederland bellen voor een euro of 7.

Die tarieven vanaf zo'n Amerikaanse telefoon zijn idd duurder dan in Australie, maar nog wel goedkoper dan vanaf m'n Nederlandse telefoon. Tellen ze in Amerika alle tekst als 1 of als je 'n lange tekst tikt ook als 2-3-4 stuks?
Het is inderdaad zo'n zelfde kaart waarmee je eerst een 1 800 nummer belt, je code en dan het nummer. Maar het scheeld je klauwe vol met geld. Je betaald naar een vastnummer maar 2 dollarcent, naar mobiele nummers in NL ben je vaak rond de 35 cent kwijt.

Teksten via de NL telefoon blijft goedkoper, dat is mijn ervaring.
SFO! Het is gelukt vdm, gisteren een machine bij haar neer gezet.
He Yasmijn ik had het inderdaad begrepen, zoals je weet bel ik elke week even met zoon.

Hier weer even vroeg opgestaan om wat voetbal te kijken, lag toch alleen maar te draaien in bed maar begin nu wel weer in te kakken.
Hoe is het in Belize SFO?
quote:SFO schreef op 07 april 2010 @ 18:27:

Het is inderdaad zo'n zelfde kaart waarmee je eerst een 1 800 nummer belt, je code en dan het nummer. Maar het scheeld je klauwe vol met geld. Je betaald naar een vastnummer maar 2 dollarcent, naar mobiele nummers in NL ben je vaak rond de 35 cent kwijt.

Teksten via de NL telefoon blijft goedkoper, dat is mijn ervaring.

Sorry dat ik niet gelijk reageerde, was even vergeten dat ik deze vraag had gesteld. Bedankt in elk geval!

Kun je zo'n telefoonkaart met code ook gebruiken vanaf je mobiel trouwens?
@Bloesie het enige wat ik kan zeggen dat het tropisch en bloedje heet is. Ik vermaak mij dan ook prima al vind ik het soms wel jammer dat ik niet even een half uurtje kan internetten.

@Elninjoo ja je kunt de kaarten ook op de mobiele telefoon gebruiken.
thanks SFO, zal 'm volgens mij hard gaan gebruiken

Nog even en dan naar 't vliegveld. Gelukkig vliegen ze weer én hij staat on schedule!
Elninjoo kom je nog in San Francisco?

Ik kom overigens weer terug rond de 26e, dus mocht je er na komen laat mij het dan even weten. Heb van Sarah gehoord dat je een gezellig mens was en nee ik heb geen jongen kids die thuis wonen
Is afkicken of niet SFO, zo zonder internet? Grijns.

Ben blij dat je het naar je zin hebt daar!

Ben gisteren uit eten geweest sinds lange tijd, wel voor werk, dat wel.

Met collega assistent bedrijfsleider en manager van de horeca van de ijsbaan. Was heel gezellig en constructief.

We mogen een paar maanden nadenken over de voorstellen.

Verder gaat het hier z'n gangetje.

Jongste dochter zit, als het goed is met haar kontje in Parijs, ben benieuwd hoe ze het heeft.
@Bloesie Kijk aan rust in de tent, hier zijn de koffers gepakt en we gaan na de persconferentie op het ziekenhuis even lekker chillen bij een vriendin's guesthouse waar wij 5 jaar geleden zijn getrouwd.

@Raccoon hoe gaat het met verhuizen?
Ben inmiddels in Vegas, althans in Henderson. Was vermoeiende dag met alleen maar in vliegtuigen en op vliegvelden hangen, maar nu net 'n paar corona's gedronken hier in de bar en ben eigenlijk over m'n slaap heen.

Wij komen zeker nog in SF, SFO! Volgens mij iets van 14 mei dat we er aankomen en we blijven er 4 nachten. Laat maar weten hoe ik je kan contacten, is misschien wel leuk 'n keer iets te gaan drinken ofzo.
Hoi,

Ik lees al een tijdje mee op het viva forum en besloot toch maar eens lid te worden. Ik woon op het moment in Nebraska.

Wat leuk om hier meer mensen te zien die aan deze kant van het water wonen.

Groetjes van Chapelle
Welkom, Nebraska hebben we inderdaad nog niet in ons midden Chapelle. Hier word helaas wat minder geschreven als op de (r)emigratie topic dus hopenlijk kun jij daar verandering in brengen.

Dutchie zit inmiddels in de cupcakes terwijl Raccoon midden in een verhuizing zit.

Elninjoo ik zal jouw zo even een vrienden berichtje via de Viva site sturen, maar ik zal Sarah ook nog even naar jouw emailadres vragen. Het lijkt mij namelijk leuk om jouw in SF te zien. Overigens veel plezier met jullie vakantie.
Heb zelf ff naar Sarah gemaild om te vragen naar jouw mailadres. Vriendenverzoek heeft niet gewerk. Heb inmiddels ook telefoonnummer van hier (net10)
Middag hier!

Bijna ochtend voor jullie!

En Elninjoo, bevalt the Americain liefestyle je?

Chapelle, leuk dat je hier ook komt!

SFO, veilig en wel weer thuis?

Raccoon, de boel weer een beetje op orde?

Dutch, ik las iets over cupcakes? iemand jarig bij jullie?
Vind 't hier tot nu toe prachtig. En de mensen vind ik ook vriendelijk. Qua sfeer komt 't in de buurt van Australie. Wat ik hier weer heel fijn vind is dat ik tot nu toe al in 3 hotels gratis kon internetten. Daar betaalde ik me in Oz blauw aan.

Vandaag naar Arches geweest en dat is ook erg fotogeniek. Heb er 'n lange trail gelopen van zo'n 11 km waarbij ik over allerlei rotsen moest klimmen. Best pittig. Heb er 3 uur over gedaan. Maar had wel weer ff wat beweging nodig na 'n paar dagen vooral in de auto zitten, dus was precies goed. Zo ga ik even naar 't adventure center hier op 't dorp, want wil proberen morgen te gaan paardrijden. Heb 't wel even gehad met de rotsen, dus Canyonlands ga ik skippen.
Tja, Elninjoo, je moet er wel wàt voor over hebben he, om van alles te zien en mee te maken!

Maar het schijnt dat de Canyon prachtig is.....

In ieder geval lekker paardrijden dan maar!
Inderdaad ik ben inmiddels weer terug thuis, mijn laptop heeft na een update van een virus scan kuren en ben van plan om deze dan ook helemaal opnieuw te formateren. Dus dan maar achter de pc van mijn lieve schat, vervelende is echter dat deze jongen al zijn werkspullen op de laptop heeft zitten.

Elninjoo ik heb inmiddels jouw emailadres ook en zal je even een emailtje sturen. Zou zeggen geniet lekker van Utah en de mooie National Parks wat ze daar hebben.
Je hebt mail terug SFO!

Heb heerlijk genoten van mijn tochtje te paard. Mooie uitzichten lekker weer en zo'n lief beestje onder me.
Elninjoo maak ons maar lekker, paard rijden, Arches, Bryces, Zion mmmmm. Heb zo weer zin in vakantie.

By the way je hebt mail terug.
Wat zien ik nu? SFO in hemelse-oranje-sfeer?
Inderdaad Bloesie, ook hier is het vrijdagavond PARTY!!!!!
Ha,ha! Afkomst verloochend zich niet!

Deze dame gaat voor het eerst sinds 7 maanden weer acte de presence geven bij Cafe B. te B. tijdens het Konininnedagbal. Mag daar weer achter de bar huppelen. Voor een keertje is dat wel weer eens leuk.
Kijk aan dus je mag weer lekker werken, niet verkeerd.

Er zijn hier diverse feesten echter ik ga na twee jaar grote afwezigheid weer naar "The Queensday Party" in SF.

@Dutchie jij dit weekend veel plezier met de Flying Pig festiviteiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven