Het nieuwe Amerika Topic

17-02-2010 04:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet alleen voor de mensen in de VS bedoeld maar ook voor diegene die iets wil weten over het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Anthro - Canada, Ontario

Dutchie - Ohio

LuvesCalifornia - California

Raccoon - Oregon

Sfo - California

Bloesie - Netherlands
@Dutchie ik zou zeggen ga hier maar eens proberen hoe snel de postingen gaan.

@Raccoon je ziet het goed, we zijn weer terug.
En hier gaat het wel in een keer goed verdamme, daarnaast ben ik multitasking want ik kan koken en internetten te gelijk
jipie we are in the air........
en gelijk gepost wat een luxe
@Dutchie ik had al twee maanden geleden Kodak gevraagd om het oude topic te sluiten en volgens mij is het nog steeds niet gebeurd.

We zijn "In the air" en de postingen gaan direct goed.
zie ik denk dat het geen bug is want het topic op overige heeft wel vertraging.....
Ik denk de oude topics wat ze stil hebben gelegd nu de problemen geven. Dit was mij al eerder opgevallen maar goed Ainne wilde blijkbaar niet een nieuwe topic starten.

Vind het knap irriterend net zoals de verslaggeving van NBC met de Olympics. Was mij 4 jaar geleden opgevallen maar nu ik er weer helemaal voor wil gaan en wil kijken denk ik " Wat een K zender. Heb Sfo-vrouw dan ook al gezegd dat ik over 4 jaar minimaal in NL en/of een andere Europees land verblijf.
hahahah CENSUUR heerlijk..... he!..... kom op curling.....MOET je kijken.......
Dutchie heb even gekeken, de WinterGames zijn de volgende keer in Russia. Je kunt voorstellen wat dat voor een delay op de Amerikaanse TV geeft. Nee dank u.

Hoe is het trouwens bij jullie, de kids nog steeds sneeuw vrij terwijl wij hier weer vandaag in een t-shirt konden rondlopen?
Ja Curling en Hockey kun je de hele dag kijken maar vergeet niet dat wij een delay van 3 uur hebben te opzichte van jullie. Gewoon belachelijk!!!!!!!!
we hebben 12 inches snow gekregen kinderen zijn al van af donderdag vrij........ er zit toch een snow cap bij onze voor deur ben bang om de deur uit te gaan anders krijg ik het over me heen hahahaha
Ach meid je kunt altijd nog een party met Winterbock in de garage houden. Alleen Corn Hole wordt nu moeilijk.
Lieve SFo.... Dutch is kan effe niet aan alci denken de gedachte al draait mijn maaag een beetje om....... weetje wat ik kreeg voor valentijns dag ...om 1 am een kussen een dekentje bij de wc van man lief...... aaaaaaaahhhhh (tja wijn en tewuila ik moet beter weten)
Was dat door de bewuste prom party?

Overigens wel erg lief van Dutch-man.

Ik had Sfo-vrouw al op donderdag avond een doos chocolade op het bed gelegd aangezien wij de volgende dag richting ski gebied gingen. Zelf kreeg ik een holster voor een bier fles.
ja.... was een prom virgin he..... nou ik heb het geweten....

ik ga mijn bedje in... het is al laat.....

dikke tuuut
Is goed, dikke knuf aan Dutch-man. Had begrepen dat hij hem ook aardig had staan.

Slaap lekker
Nou er is hier al flink geschreven.. Maar ik zal niet achter blijven en zeker elke dag een keertje posten..

Vandaag kregen we de welkoms brief van de imigratie..
SUPERRRRRRRRRRRRRRRR Raccoon. Ik zei je toch al dat alles goed zou komen met de Greencard. Heerlijk, wanneer is de party?
He halloooooooo!

Yessssss, een nieuw Amerika topic!

Woon er wel niet, zal nog wel met enige vertraging zijn voordat ik er een stap op het continent heb gedaan, maar wil wel graag met jullie blijven lullen!

Las dat Valentijn jullie goed gezind was, ik heb er niks van gemerkt!

Heb gewerkt en mijn moeder met mijn komst verblijd ivm haar verjaardag!

Raccoon, geflapperstaart met de Green Card!!!!!

SFO, very cool dat je dit topic hebt geopend!
Bloesie dacht dat het de hoogste tijd werd.

Zo te zien heb je inderdaad het weekend overleeft met werken.

En oja nog gefelici flapstaart met je moeder.
Hartelijk dank, SFO!

Hebben afgelopen weekend het NK Junioren overleefd, was erg gezellig en lekker druk! Er zijn behoorlijk wat persoonlijke records gesneuveld en zeker 10 baanrecords!

Kan me jou trouwens wel voorstellen wat de OS betreft, is niets vervelender dan dat je mosterd na de maaltijd hebt!
HAAAAAAI BLOESSIE....*zwaaaaaaai*

hoe is het met je nieuwe huisje?....

zit vertraagd olypmics te kijken..... irritant he SFO... hhehehehe

effe jochies naar bed trappen
@Dutchie jij kunt over vertraagd praten. Wij hebben hier vertraagd +3uur. Die mensen zijn hier GVD niet normaal.

Zoals ik al eerder zij, de komende vier jaar ga ik een onderkomen zoeken ergens in Europa met een NL televisie signaal. Ik trek het namelijk niet mee.

In iedergeval kan ik mijn clubje morgen live zien spelen, geen ellende. Gewoon een mooie pot.
Het clubje heeft vandaag weer gewonnen, nu maar eens kijken hoe ze zondag er vanaf maken.

Heb hier vanavond heel even de opgenomen OS gekeken maar heb de TV maar uitgedrukt. Denk dat ik vandaag ook maar eens optijd in bed stap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven