Het Blok 2010
woensdag 28 april 2010 om 21:11
quote:Meiske_90 schreef op 28 april 2010 @ 21:09:
Hahahaha vet lief. Dat handje te pakken : "hebben ze je uit zitten lachen? Ik ga NU naar boven en ik sla ze allemaal in elkaar!"Ik vond ze vreselijk de eerste aflevering, maar ik ga ze echt steeds leuker en leuker vinden.....
Hahahaha vet lief. Dat handje te pakken : "hebben ze je uit zitten lachen? Ik ga NU naar boven en ik sla ze allemaal in elkaar!"Ik vond ze vreselijk de eerste aflevering, maar ik ga ze echt steeds leuker en leuker vinden.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 21:12
woensdag 28 april 2010 om 21:14
Volgens mij is het tegenwoordig de sport om zo'n dom mogelijke reclame te maken ofzo... Echt joh, ik verbaas me er steeds weer over.
Alsof jij met je pumps het water ingaat, omdat je eeltplekken hebt ofzo.
Oja, en deze reclame spant ook de kroon. Zo'n pretbek als ze die deur NET niet haat. Kut oral-b.
zo, mijn frustratie is weer ge-uit.
Alsof jij met je pumps het water ingaat, omdat je eeltplekken hebt ofzo.
Oja, en deze reclame spant ook de kroon. Zo'n pretbek als ze die deur NET niet haat. Kut oral-b.
zo, mijn frustratie is weer ge-uit.
woensdag 28 april 2010 om 21:14
Godsamme, wat een lui varken is die Martine. Mijn God, zet je dikke reet aan het werk, mens.
Petra en Oene zijn ook echt verschrikkelijk.
De enige twee stellen die ik leuk vind en die tenminste ook hun handjes laten wapperen en niet alleen maar lopen te mekkeren zijn Monique en Maarten en Miek en Nienke.
Ik vind beide stellen leuk, en als ik Nienke was zou ik echt een rekening bij die lul van een Dennis neerleggen voor het herstellen van de waterschade die ze dankzij hem hebben.
Ik hoop dat Dennis en Martine eruit geknikkerd worden, wát een onsportieve, luie, misselijke types zijn dat.
Petra en Oene zijn ook echt verschrikkelijk.
De enige twee stellen die ik leuk vind en die tenminste ook hun handjes laten wapperen en niet alleen maar lopen te mekkeren zijn Monique en Maarten en Miek en Nienke.
Ik vind beide stellen leuk, en als ik Nienke was zou ik echt een rekening bij die lul van een Dennis neerleggen voor het herstellen van de waterschade die ze dankzij hem hebben.
Ik hoop dat Dennis en Martine eruit geknikkerd worden, wát een onsportieve, luie, misselijke types zijn dat.
Am Yisrael Chai!
woensdag 28 april 2010 om 21:23
woensdag 28 april 2010 om 21:27
quote:miss_understood schreef op 28 april 2010 @ 21:24:
Sjeeeeeeeezus die wallen van Maarten!
Nou nog weinig echte dramaperikelen, jammer
goh met die douchewand, dat hadden wij ook in ons appartement, werkte prima
Hahaha. die wallen ja. Daar zat ik ook net aan te denken.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij er uitzag in het begin. Maar ben te lui om te googlen.. haha.
En Petra en Oene hebben weer een domper... ik wacht nog op het laatste dingetje dat fout gaat waardoor ze uitbarsten en opeens vol gaan zitten schelden. Die 2 zijn zo lieflijk, net 2 van die kleutertjes ...
Sjeeeeeeeezus die wallen van Maarten!
Nou nog weinig echte dramaperikelen, jammer
goh met die douchewand, dat hadden wij ook in ons appartement, werkte prima
Hahaha. die wallen ja. Daar zat ik ook net aan te denken.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij er uitzag in het begin. Maar ben te lui om te googlen.. haha.
En Petra en Oene hebben weer een domper... ik wacht nog op het laatste dingetje dat fout gaat waardoor ze uitbarsten en opeens vol gaan zitten schelden. Die 2 zijn zo lieflijk, net 2 van die kleutertjes ...
woensdag 28 april 2010 om 21:28
Nou niet om het een of ander...
Maar zelf ik (anti klusser pur sang) dat als je tegelt, je door moet tegelen
Dus niet van wand tot wand naar elkaar toe tegelen...
Want dan je dus de mist in als de muur niet helemaal recht loopt...
Ow, Dennis gaat tactisch stemmen....het zal mij benieuwen...
Maar zelf ik (anti klusser pur sang) dat als je tegelt, je door moet tegelen
Dus niet van wand tot wand naar elkaar toe tegelen...
Want dan je dus de mist in als de muur niet helemaal recht loopt...
Ow, Dennis gaat tactisch stemmen....het zal mij benieuwen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!