Het Blok 2010
woensdag 28 april 2010 om 20:54
woensdag 28 april 2010 om 20:55
quote:Summerdance schreef op 28 april 2010 @ 20:54:
Wat zit "van alles twee" demonstratief met haar armen over elkaar bij het gesprekje zeg!
Zo van...jajajaja...wij maken ons geen zorgen Maart heeft alles onder controle, en ik hoef alleen straks maar van alles twee te kopen....Haar man werkt ook voor twee. Allemaal haar idee. Tja goede smaak he.
Wat zit "van alles twee" demonstratief met haar armen over elkaar bij het gesprekje zeg!
Zo van...jajajaja...wij maken ons geen zorgen Maart heeft alles onder controle, en ik hoef alleen straks maar van alles twee te kopen....Haar man werkt ook voor twee. Allemaal haar idee. Tja goede smaak he.
woensdag 28 april 2010 om 20:56
woensdag 28 april 2010 om 20:58
quote:Summerdance schreef op 28 april 2010 @ 20:54:
Zo van...jajajaja...wij maken ons geen zorgen Maart heeft alles onder controle, en ik hoef alleen straks maar van alles twee te kopen....Hahahaha echt he! Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan haar, die vriendin van Maarten. Elk moment dat ik naar dr kijk erger ik me meer aan dr.
Zo van...jajajaja...wij maken ons geen zorgen Maart heeft alles onder controle, en ik hoef alleen straks maar van alles twee te kopen....Hahahaha echt he! Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan haar, die vriendin van Maarten. Elk moment dat ik naar dr kijk erger ik me meer aan dr.
woensdag 28 april 2010 om 20:59
woensdag 28 april 2010 om 21:01
Grappig......tis de camera mannen ook opgevallen dat Dingetje echt NIETS doet....
Serieus, die weet niet eens HOE je moet sjouwen....
Dennis blijft er wel lekker vrolijk onder, ik denk dat ik allang een schop onder mijn hol had gehad hier....
"niet zeggen dat ik lui ben"
Serieus, die weet niet eens HOE je moet sjouwen....
Dennis blijft er wel lekker vrolijk onder, ik denk dat ik allang een schop onder mijn hol had gehad hier....
"niet zeggen dat ik lui ben"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 21:05
quote:Meiske_90 schreef op 28 april 2010 @ 21:04:
Mevrouwtje zit weer de "administratie bij te houden hoor".
Die zit gewoon de SALE-afdeling op hm.com leeg te shoppen als je het mij vraagt
Oei, nu goeie ruzie in de tent zeg.....
Men men men, ik schrik echt van dat hoofd van Dennis...
Mevrouwtje zit weer de "administratie bij te houden hoor".
Die zit gewoon de SALE-afdeling op hm.com leeg te shoppen als je het mij vraagt
Oei, nu goeie ruzie in de tent zeg.....
Men men men, ik schrik echt van dat hoofd van Dennis...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!