Good luck!
woensdag 28 april 2010 om 21:17
woensdag 28 april 2010 om 21:19
Compu, getsie In het oog gekrabd! Brrr. Oogarts heeft me ooit verteld dat als het echt foute boel is het kind heel hard gilt of huilt, dat doet echt heel erg zeer. Anders "valt het wel mee". Ik hoop dat het snel beter wordt bij CG! Oogje dat gaat hangen, "grappig" ik zie het bij oudste ook altijd aan de ogen (en zijn gedrag). Het is hier wel andersom, dat het een rotdag is en dan krijgt hij koorts, hij heeft geen koorts en dus wordt het een rotdag, snappie? Delegeren, moeilijk ja, maar een hele goede reden!
woensdag 28 april 2010 om 21:19
[quote]amalia schreef op 28 april 2010 @ 21:00:
Gefeliciteerd Compu!!! Nu lekker aan de slag. Gaat dat nog met de buik?
Star, een inlegkruisje, geweldig!
L zag een keer dat ik maandverband gebruikte: mama, waarom heb jij een luier? Schaamde me dood, hoopte dat hij dat niet op school vertelde ofzo haha. Gelukkig niet meer ter sprake gekomen.
Ik ken nog zo,n kind
Gefeliciteerd Compu!!! Nu lekker aan de slag. Gaat dat nog met de buik?
Star, een inlegkruisje, geweldig!
L zag een keer dat ik maandverband gebruikte: mama, waarom heb jij een luier? Schaamde me dood, hoopte dat hij dat niet op school vertelde ofzo haha. Gelukkig niet meer ter sprake gekomen.
Ik ken nog zo,n kind
woensdag 28 april 2010 om 21:21
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 21:17:
Wat vond ze van het huis trouwens? Mag ze helpen met haar kamertje? Qua kleuren enzo?
Morgen ga ik met haar voor het eerst heen, was nu op school.
Heb het al een paar keer uitgelegd, maar ze denkt steeds dat we naar het speeltuintje gaan als we daar fietsen/rijden (we hebben nog net geen straatverbod gehad haha).
Maar als we er samen zijn en ze ziet het lege huis, dan gaat het kwartje misschien vallen. Nouja, ze heeft nog wat maanden tijd om het te vatten.
Wat vond ze van het huis trouwens? Mag ze helpen met haar kamertje? Qua kleuren enzo?
Morgen ga ik met haar voor het eerst heen, was nu op school.
Heb het al een paar keer uitgelegd, maar ze denkt steeds dat we naar het speeltuintje gaan als we daar fietsen/rijden (we hebben nog net geen straatverbod gehad haha).
Maar als we er samen zijn en ze ziet het lege huis, dan gaat het kwartje misschien vallen. Nouja, ze heeft nog wat maanden tijd om het te vatten.