Good luck!
donderdag 29 april 2010 om 10:18
Boehoe. Ik zit hier met tranen over mijn wangen (oma 2 jaar geleden vandaag).
Lianne heeft piratenfeest op school. Het schoolplein ingericht met luchtkussens, spelletjes, muziek. Gelukkig is het lekker weer
Mamax, nog een keer gefeliciteerd!
Compu, jaaaaa! De sleutel. Succes met het delegeren van man die gaat klussen en jij die rondloopt met koffie en aanwijzingen van hoe je het wil hebben
Bam, ik snap dat je er wat moeite mee hebt qua opvang voor Juul.
Star, je moet wat als je kind diarree heeft. Hoe ging het vannacht?
Lianne heeft piratenfeest op school. Het schoolplein ingericht met luchtkussens, spelletjes, muziek. Gelukkig is het lekker weer
Mamax, nog een keer gefeliciteerd!
Compu, jaaaaa! De sleutel. Succes met het delegeren van man die gaat klussen en jij die rondloopt met koffie en aanwijzingen van hoe je het wil hebben
Bam, ik snap dat je er wat moeite mee hebt qua opvang voor Juul.
Star, je moet wat als je kind diarree heeft. Hoe ging het vannacht?
donderdag 29 april 2010 om 10:26
Compu, gefeliciteerd met de sleuteloverdracht en succes met het delegeren
Kokos,
Bam, niet te veel in je slaap nagedacht over het Juul opvang dilemma?
Star, hoe s het met de meisjes? Nog een beetje geslapen vannacht?
En wat heb jij uitgespookt?
Bridges, vroeg het gisteren al, hoe is het met je oma? Of heb ik erover heen gelezen?
Mal, wat ga je voor leuks doen? Het een beetje geheim houden voor ons tssss
donderdag 29 april 2010 om 10:31
donderdag 29 april 2010 om 14:32
Ik ben even tussendoor thuis nu. mijn moeder kreeg een lintje, vandaar dat ik niks kon zeggen, want het was een verrassing.
Ben nu even thuis om Jonathan op te halen, die is naar het KDV geweest, vanavond gaan we uit eten met zijn allen. Ik was wel even gestresst zeg. De 2 grote wegen naar onze stad kon ik allebei niet in, de ene vanwege evenemnet en de andere stond 12 km file. Dus nu binnendoor een kruip-sluip-door weggetje maar had ik het laatste stuk wel last van die file. Maar ik ben op tijd fffiiieeeuw.
mamax en Compu, gefeliciteerd!!!!
Ben nu even thuis om Jonathan op te halen, die is naar het KDV geweest, vanavond gaan we uit eten met zijn allen. Ik was wel even gestresst zeg. De 2 grote wegen naar onze stad kon ik allebei niet in, de ene vanwege evenemnet en de andere stond 12 km file. Dus nu binnendoor een kruip-sluip-door weggetje maar had ik het laatste stuk wel last van die file. Maar ik ben op tijd fffiiieeeuw.
mamax en Compu, gefeliciteerd!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 29 april 2010 om 19:18
donderdag 29 april 2010 om 19:26
Hoi,
Lekker buiten gezeten vanmiddag. Lianne's schoolfeest was een groot succes geweest maar ze was afgedraaid. Grote handdoek op het gras in de tuin, een bak met water. En een lol dat ze heeft gehad: de grassprietjes waren visjes en een zeefje uit de zandbak was het hengeltje. Logica ten top
Amaal, fijn dat de ctg in orde was.
Mal, wat een eer voor je mams! Heeft ze vrijwilligerswerk gedaan?
Goed weekend allemaal, met veel gezelligheid!
Lekker buiten gezeten vanmiddag. Lianne's schoolfeest was een groot succes geweest maar ze was afgedraaid. Grote handdoek op het gras in de tuin, een bak met water. En een lol dat ze heeft gehad: de grassprietjes waren visjes en een zeefje uit de zandbak was het hengeltje. Logica ten top
Amaal, fijn dat de ctg in orde was.
Mal, wat een eer voor je mams! Heeft ze vrijwilligerswerk gedaan?
Goed weekend allemaal, met veel gezelligheid!
donderdag 29 april 2010 om 19:48
Durchfall, mooi woord weer eens van onze oosterburen
Gaat hier zo zo, Ceetje heeft echt achterlijk veel geslapen, dus hoop dat ergste achter de rug is.
Star is voor mijn PC, Star_2 vanaf mobiel, want kom er met mijn gewone nick niet op, Viva mobiel. Vandaar. Had wel een andere nick kunnen verzinnen, maar dacht hou het simpel
Leuk hè, fantasie van die kleuters Kokos?
Gaat hier zo zo, Ceetje heeft echt achterlijk veel geslapen, dus hoop dat ergste achter de rug is.
Star is voor mijn PC, Star_2 vanaf mobiel, want kom er met mijn gewone nick niet op, Viva mobiel. Vandaar. Had wel een andere nick kunnen verzinnen, maar dacht hou het simpel
Leuk hè, fantasie van die kleuters Kokos?