Het Blok 2010
woensdag 28 april 2010 om 21:34
quote:miss_understood schreef op 28 april 2010 @ 21:31:
Huilen met de kraan open, hahahaha
Ja, ik dacht al "zei ze nou huilen?" wat dacht je van DWEILEN wijf?!
Enneh, zie ik nou 2 kaarsjes op de grond staan? Twee kaarsjes bij de spiegel?
En dat hoofd van Monique toen Renate zei: "Met jullie badkamer maar beginnen om te zien hoe het MOET?".
Die zat te grijnzen! Ongelooflijk.
Huilen met de kraan open, hahahaha
Ja, ik dacht al "zei ze nou huilen?" wat dacht je van DWEILEN wijf?!
Enneh, zie ik nou 2 kaarsjes op de grond staan? Twee kaarsjes bij de spiegel?
En dat hoofd van Monique toen Renate zei: "Met jullie badkamer maar beginnen om te zien hoe het MOET?".
Die zat te grijnzen! Ongelooflijk.
woensdag 28 april 2010 om 21:39
quote:Meiske_90 schreef op 28 april 2010 @ 21:36:
Grappig he, hoe ze dat monteren alsof er iets heel ernstigs is gebeurd. Maar gewoon omdat die oplevering dus niet werd gedaan.
Martine ziet er ook erg slecht uit hoor. Heel erg slecht. Erger dan meneer Haar.
Maar hoe komt dan dan?
Kijk bij meneer Haar komt het omdat hij zich het leplazerus sjouwt met tegels, specie, plakspul en door de coke (volgens Meds leer ik net)
Maar zij.....
Zij kijkt alleen hoe anderen werken, bekijkt haar nagels en zit te vitten op Haar....
Ga je er daar ook zo beroerd van uitzien dan??
Grappig he, hoe ze dat monteren alsof er iets heel ernstigs is gebeurd. Maar gewoon omdat die oplevering dus niet werd gedaan.
Martine ziet er ook erg slecht uit hoor. Heel erg slecht. Erger dan meneer Haar.
Maar hoe komt dan dan?
Kijk bij meneer Haar komt het omdat hij zich het leplazerus sjouwt met tegels, specie, plakspul en door de coke (volgens Meds leer ik net)
Maar zij.....
Zij kijkt alleen hoe anderen werken, bekijkt haar nagels en zit te vitten op Haar....
Ga je er daar ook zo beroerd van uitzien dan??
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 april 2010 om 21:40