Positiekleding
donderdag 29 april 2010 om 09:23
donderdag 29 april 2010 om 09:41
Ik vond de spijkerbroeken van mamalicious heerlijk zitten en die zijn ook niet heel duur.
Verder vond ik de Prenatal heel fijn, je moet er wel vaker even langs lopen en kijken of er wat tussen zit, het aanbod wisselt nl. nog wel een beetje.
En als je googlet op zwangerschapsmode kom je heel veel tegen (ik bestelde altijd bij duitse shops dus daar heb je mss minder aan).
Verder vond ik de Prenatal heel fijn, je moet er wel vaker even langs lopen en kijken of er wat tussen zit, het aanbod wisselt nl. nog wel een beetje.
En als je googlet op zwangerschapsmode kom je heel veel tegen (ik bestelde altijd bij duitse shops dus daar heb je mss minder aan).
donderdag 29 april 2010 om 12:24
Ik heb net broeken bij de Otto besteld, die hebben ook voor de positiemode lengtematen. Maar ik stuur ze terug omdat de broek bij mij niet mooi zit aan de voorkant. De lengte was wel perfect (ben 1.83). Dus dat is wellicht ook nog een optie voor je, wie weet zitten ze bij jou wel goed!
Ik ga juist komend weekend op zoek naar andere broeken die lang genoeg zijn, dus de tip van mmmoi25 (noppies) wordt meegenomen!
Ik ga juist komend weekend op zoek naar andere broeken die lang genoeg zijn, dus de tip van mmmoi25 (noppies) wordt meegenomen!
donderdag 29 april 2010 om 13:08
Ik heb veel gekocht via www.bellyfashion.nl Vooral de bekende merken hoor. Leuk en betaalbaar.
donderdag 29 april 2010 om 14:26
Oh... ik moet maar niet meer gaan kijken op deze super leuke sites
. Heb gelijk bij Bellyfashion.nl een spijkerbroek besteld en bij isabellaolivier.com een heel mooi wit hempje en een heel mooi wikkel topje zonder bandjes besteld... Jeee wat een mooie spullen hebben ze bij isabellaoliver.com. Bedankt Evalientje2 en 75twinkel... daar gaat alvast een hap uit m'n vakantiegeld haha
dinsdag 15 juni 2010 om 21:52
Bikini's geloof ik niet dat ze daar hebben, maar ik ben goed geslaagd bij www.OutletProcent.nl . Ze hebben verschillende merken, maar vooral van Menonove. Echt hele mooie kwaliteit en met veel korting!
Groetjes, Thea
Groetjes, Thea
woensdag 16 juni 2010 om 13:05
De spijkerbroeken van Mamalicious zijn inderdaad heerlijk! (vooral als je wat langer bent; de pijpen zijn langer, maar ook het gedeelte dat over je buik moet). Die buikband is van een soort zwempakken-stofje, zonder irritante elastieken band die in je buik loopt te porren.
Hema heeft ideale basisshirtjes (ook online) met een mooie hals en de meegroeibh's zijn ook fijn.
Bij C&A in Duitsland hebben ze ook een heleboel leuke kleding die niet te duur is.
Verder natuurlijk gewoon wikkelvestjes en van tuniekjes uit de 'gewone' collectie, dat past ook prima.
H&M en Miss Etam hebben leuke dingen, alleen als je lang bent passen veel dingen niet (mij niet iig). De hempjes van de H&M zijn dan wel weer ideaal (6 euro ofzo).
Veel plezier met shoppen!
Hema heeft ideale basisshirtjes (ook online) met een mooie hals en de meegroeibh's zijn ook fijn.
Bij C&A in Duitsland hebben ze ook een heleboel leuke kleding die niet te duur is.
Verder natuurlijk gewoon wikkelvestjes en van tuniekjes uit de 'gewone' collectie, dat past ook prima.
H&M en Miss Etam hebben leuke dingen, alleen als je lang bent passen veel dingen niet (mij niet iig). De hempjes van de H&M zijn dan wel weer ideaal (6 euro ofzo).
Veel plezier met shoppen!