Mode & Beauty alle pijlers

Positiekleding

29-04-2010 09:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips waar ik leuke positiekleding kan kopen? Online of in een winkel? Is er nog iets anders als Queen Mum, Mama licious, Esprit, etc.

Is er ook een merk met stoere spijkerbroeken (liefst met lengtematen)? Wil graag 1 leuk setje kleding wat ook best wat mag kosten.
Citizens heeft mooie zwangerschapsbroeken.

French Connection heeft ook speciale kleding.
Noppies heeft ook mooie kleding
Ik vond de spijkerbroeken van mamalicious heerlijk zitten en die zijn ook niet heel duur.

Verder vond ik de Prenatal heel fijn, je moet er wel vaker even langs lopen en kijken of er wat tussen zit, het aanbod wisselt nl. nog wel een beetje.

En als je googlet op zwangerschapsmode kom je heel veel tegen (ik bestelde altijd bij duitse shops dus daar heb je mss minder aan).
Noppies ja, prachtige spijkerbroeken, en zijn soms zo lang dat ik ze korter moest laten maken (en ik ben 1.81 m met lange benen).
wat ik heel leuk vond was de h&m...leuke betaalbare kleding en ook online
Noppies, Mamalicous inderdaad en bij de Prenatal.
Formes, is (geloof ik) een Frans merk voor positiekleding, in Magna Plaze A'dam zit een hele winkel vol!
Dankjewel voor de tips!
Ik heb net broeken bij de Otto besteld, die hebben ook voor de positiemode lengtematen. Maar ik stuur ze terug omdat de broek bij mij niet mooi zit aan de voorkant. De lengte was wel perfect (ben 1.83). Dus dat is wellicht ook nog een optie voor je, wie weet zitten ze bij jou wel goed!

Ik ga juist komend weekend op zoek naar andere broeken die lang genoeg zijn, dus de tip van mmmoi25 (noppies) wordt meegenomen!
Ik heb veel gekocht via www.bellyfashion.nl Vooral de bekende merken hoor. Leuk en betaalbaar.
www.isabellaoliver.com
Oh... ik moet maar niet meer gaan kijken op deze super leuke sites :D. Heb gelijk bij Bellyfashion.nl een spijkerbroek besteld en bij isabellaolivier.com een heel mooi wit hempje en een heel mooi wikkel topje zonder bandjes besteld... Jeee wat een mooie spullen hebben ze bij isabellaoliver.com. Bedankt Evalientje2 en 75twinkel... daar gaat alvast een hap uit m'n vakantiegeld haha :D
Hoi, waar kan ik terecht voor goede&leuke zwangerschap bikini's?

Wil liever niet online omdat ik het topje graag wil passen en zoek winkel in Amsterdam.
Bikini's geloof ik niet dat ze daar hebben, maar ik ben goed geslaagd bij www.OutletProcent.nl . Ze hebben verschillende merken, maar vooral van Menonove. Echt hele mooie kwaliteit en met veel korting!

Groetjes, Thea
De spijkerbroeken van Mamalicious zijn inderdaad heerlijk! (vooral als je wat langer bent; de pijpen zijn langer, maar ook het gedeelte dat over je buik moet). Die buikband is van een soort zwempakken-stofje, zonder irritante elastieken band die in je buik loopt te porren.

Hema heeft ideale basisshirtjes (ook online) met een mooie hals en de meegroeibh's zijn ook fijn.

Bij C&A in Duitsland hebben ze ook een heleboel leuke kleding die niet te duur is.

Verder natuurlijk gewoon wikkelvestjes en van tuniekjes uit de 'gewone' collectie, dat past ook prima.

H&M en Miss Etam hebben leuke dingen, alleen als je lang bent passen veel dingen niet (mij niet iig). De hempjes van de H&M zijn dan wel weer ideaal (6 euro ofzo).

Veel plezier met shoppen!
oja, en bikini's heb ik bij Prenatal gezien...best aardig.
Bikini's hoeven toch niet per se 'positie' te zijn? Ik heb er zelf gewoon eentje bij de Zeeman gehaald (ok, maat 46, dat dan weer wel, maar past prima) voor een paar euro!
Ik heb ook altijd mijn eigen bikini aangehouden. Gewoon het broekje onder de buik door op het laatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven