Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Kijk eens, een kliekje snoep heb ik hier nog.
Zielepiet, toch niet de pepernoten die afgelopen winter overboord geslagen zijn hè?
Jaschenca, ik denk dat je eens een keertje je engeltjesbril moet afzetten en een keertje naar beide kanten zou moeten luisteren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Jaschenca schreef op 29 april 2010 @ 20:55:

[...]

Lieve Zwieb, wat ik denk is niet interessant. Wel wat zich er sinds eergisteren heeft afgespeeld hier, en ik heb me wat ingelezen ja.Nou ja zeg! Jouw mening vind ik ook interessant hoor! Ach, de ellende is al sinds januari ofzo bezig en beter wordt het er niet op. Maar een kliekje heb ik nog niet kunnen bespeuren, wel een aantal betrokken forummers die veel mis zien gaan en zich niet laten afschepen.
Nee ZieleSint, die zijn zo zuuuuur geworden.

Heel lekker zoet snoep, een soort zoethoudertje zeg maar!
Zielepiet, neem de roede eens ter hand. De dames zijn aan het ruziemaken.
ZieleSint: Ik neem aan dat de ie-clausule is toegestaan. Uw heeft zich toch wel ingelezen he?

Mag ik dan huilie zeggen tegen Jaschena..
quote:ZieleSint schreef op 29 april 2010 @ 20:58:

Zielepiet, neem de roede eens ter hand. De dames zijn aan het ruziemaken.Kom maar op dan:
Waarom weet ik niks van kliekjes, weer niet.

Voel me erg zielig..
De ie clausule vind ik een zeer goede clausule Noahtb. Dus pas hem gerust toe, als het maar wel vriendelijk blijft hè.
quote:zusenzo schreef op 29 april 2010 @ 20:59:

Voel me erg zielig..Kliekjes zijn de overgebleven forummers die niet bij het GROEPJE mochten.
quote:zusenzo schreef op 29 april 2010 @ 20:59:

Voel me erg zielig..Ach, ach, kom maar bij ZieleSint hoor. Altijd plek voor tranende dames op ZieleSints schoot.
Ja maar, ja maar ZieleSint, je weet toch dat ik niet van het slaan ben?
quote:Zielepiet schreef op 29 april 2010 @ 21:01:

Ja maar, ja maar ZieleSint, je weet toch dat ik niet van het slaan ben?

Soms moeten dingen gedaan worden omdat ze gedaan moeten worden Zielepiet. En denk maar niet dat ik je een zielie vind nu.

Zwieber, die redenatie klopt niet, want dan vormen de kliekjes wederom een groepje.
Nou ik vind de regels van wat gedaan moet worden anders behoorlijk vaag. Dan is het zus en dan weer zo....

Sorry zusenzo
Ik zei het toch, een kliekje!

Nah, als we met ons allen onze klep houden is er morgen niks meer aan de hand, zo werkt het hoor.

Maar jullie denken dat ik niks mee heb gekregen....? think again! Suus in de ban, belachuluk! Ik houd van Suus. Maar iemand zei, Suus is eerlijk. Tja, eerlijke offtopics, ander verhaal? Al met al is de nieuwe modlichting nogal merkbaar, op zijn zacht's gezegd. Maar we leren...... allemaal!! Toch?
Zielepiet, ik heb maar 1 regel. En dat is: doen wat ik zeg.

Hoe eenvoudig is dat.
quote:ZieleSint schreef op 29 april 2010 @ 21:02:

[...]

Soms moeten dingen gedaan worden omdat ze gedaan moeten worden Zielepiet. En denk maar niet dat ik je een zielie vind nu.

Zwieber, die redenatie klopt niet, want dan vormen de kliekjes wederom een groepje.Maar EEN groepje is niet HET groepje. Het gaat om een compleet andere groep.
quote:Jaschenca schreef op 29 april 2010 @ 21:05:

Ik zei het toch, een kliekje!

Nah, als we met ons allen onze klep houden is er morgen niks meer aan de hand, zo werkt het hoor.

Maar jullie denken dat ik niks mee heb gekregen....? think again! Suus in de ban, belachuluk! Ik houd van Suus. Maar iemand zei, Suus is eerlijk. Tja, eerlijke offtopics, ander verhaal? Al met al is de nieuwe modlichting nogal merkbaar, op zijn zacht's gezegd. Maar we leren...... allemaal!! Toch? Ik hoop het Jas.
Zielesint en zielepiet?

Sint, mag ik nog even terugkomen op afgelopen december?
quote:ZieleSint schreef op 29 april 2010 @ 21:05:

Zielepiet, ik heb maar 1 regel. En dat is: doen wat ik zeg.

Hoe eenvoudig is dat.U vertoont wel wat dictotariale trekjes, Sint.
Ha en daar is Iry
quote:Zwieber schreef op 29 april 2010 @ 21:06:

[...]

Maar EEN groepje is niet HET groepje. Het gaat om een compleet andere groep.

Ga je mij nu tegenspreken?

Zielepiet, geef me de roede. Deze brutale dame neem ik zelf onderhanden!
Dat mag hoor Norre. Vond je je kado niet leuk genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven