Huh, dit is ook nieuw voor me. Ik gebruik de ring al jaren, maar dacht dat je m na drie weken moest vervangen. Ik ring ook door, maar vervang m dus na drie weken en ben daardoor iedere 6 weken ongesteld.
Ik ga toch morgen maar eens de gebruiksaanwijzing lezen, want was van plan om morgen weer een nieuwe in te brengen. Maar als ik t goed begrijp mag ie dus nog een week blijven zitten. Da's relaxed. Dan word ik maar iedere 8 weken ongesteld.
Nee de ring kan geen 5 weken mee, de ring kan 4 weken mee! Staat in de bijsluiter. Toen ik de Nuvaring gebruikte hield ik de ring ook 4 weken in en dan of een ringvrije week of ik ringde door
Ik heb ook wel eens doorgeringt in de vakantie (nieuwe ring na 3 weken) maar had last van doorbraak bloedingen in week 5. Was de hele week een beetje aan het bloeden, dat was niet echt een succes.
Vraagje, heeft iemand wel eens last van bloedingen in de 3e week van de ring?
De laatste 4 ringen had ik daar last van en heb nu een extra pil van de dokter. Ik moet deze de laatste 10 dagen van de ring slikken om de boel weer recht te trekken zeg maar.
Wat je vindt mag je houden
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.