Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even tussendoor, ik zie elke keer met mijn duffe ogen iemand met een voerbak op zijn hoofd, blijkt het de koningin te zijn

Moet toch mijn lensen maar weer indoen...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Even tussendoor, ik zie elke keer met mijn duffe ogen iemand met een voerbak op zijn hoofd, blijkt het de koningin te zijn

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
TH, ik neem aan dat de dierenarts de bijwerkingen heeft doorgegeven? Hier de googlepagina bijwerkingen Felimazole

Kijk er op en doe er je voordeel mee. Ik weet niet meer goed hoe lang het duurde eer Medusa er last van kreeg. Ik dacht eerst dat ze een klap had gehad van een van de andere katten en dat ze daarom bloed onder haar oor had. Maar dat was niet zo. Ik kwam er pas achter toen ik de da had gebeld om dit door te geven. Daarna kreeg ik de goedkopere mensenpillen. Die kan je wel door wat lekkers prakken, die oranje niet. Daar zit zo'n glad laagje omheen.
quote:annekeg schreef op 29 april 2010 @ 21:43:

Anneke, hahahaahahahah, ik had hare majesteit nog niet gezien nu wel en ik kan je geen ongelijk geven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Anneke zei:

En een heel herkenbaar dekbed overtrek trouwens!

Jee hoe moet je nou citeren??

Haha hoezo kom jij ook wel eens bij de Ikea????? Of mag je hier geen NAMEN noemen?? Enne, tis allemaal dezelfde kat op de fotos hoor, en wel ZKH Teun .

TH Tommie kreeg inderdaad ook die gladde orange tabletjes (Felamizol of zoiets).

ff verder naar de film kijken, alhoewel er weinig aan is
Hoi Slofje,

Bovenaan de berichtjes staan van die quootjes als je daarop klikt quote je dus...
Slofje: Quoten: boven het berichtje staat een icoontje met twee aanhalingstekings. Als je daar op klikt, krijg je een quote.

Dan helemaal onderaan kan je tekst tikken voor na de quote.
Sofje, citeren doe je door op het linker icoontje (van de 3 die rechts bovenaan een bericht staan) te klikken.

Praathoofdje, relatief goed nieuws dus! Wat een opluchting. Geen herhaling van wat je met Stanley hebt moeten doorstaan gelukkig! Hopelijk vind je toch een goede manier om hem die medicijnen te laten slikken.

Palmboom, wat een idiote assistente zeg! Sjonge, die had zeker geen zin meer ofzo. Nou maar hopen dat ze gewoon haar dag niet had, en dat ze niet elke dag zo´n sjagrijndoos is.

Maar, nu weet je dus nog niks? Pffff.
Nou, als het citeren nu nog niet lukt.....
quote:Splinter02 schreef op 29 april 2010 @ 22:15:

Nou, als het citeren nu nog niet lukt.....
nou dit was mijn eerste dag op het tetter forum. Moge er nog velen volgen, alhoewel ik bang ben dat ik snel achterop raak, want jonge jonge wat kunnen jullie tetteren

Maar nu kap ik er mee en ga mijn avondronde buiten doen. Ik kijk altijd even of de kipjes "goed" zitten en voer de konijnen nog ff bij voor de nacht. Vlamen eten namelijk behoorlijk wat weg!! Ik heb trouwens vandaag fotos van hun geplaatst bij het topic Konijnenfoto's (natuurlijk, waar anders haha). En verder moeten de cavias + logeerkonijn hun afgesloten nachthok in vanwege eventuele bunzingen grr! En zo blijf je bezig!

Trusten allemaal voor later!
quote:annekeg schreef op 29 april 2010 @ 21:43:

Bwaaaah (drinken tegen het scherm)

Dank je wel Anneke, voor deze lachbui
Ik ben mijn eigen bananenschil
[quote]Olijfje_ schreef op 29 april 2010 @ 22:49:

[...]

Nou, in dit geval kun je ze misschien beter uitlaten
hier ging het quoten dus toch verkeerd grr
quote:Olijfje_ schreef op 29 april 2010 @ 22:49:

[...]

Bwaaaah (drinken tegen het scherm)

Dank je wel Anneke, voor deze lachbui You're welcome! Malle Olijf!
anoniem_55660 wijzigde dit bericht op 29-04-2010 23:33
Reden: stomme ogen!
% gewijzigd
Haaai! Daar ben ik weer en ik heb n\t even gelezen over de bijwerkingen van die stomme oranje pilletjes: Ratteke, dank je wel! Ik kreeg bij de DA een boekje mee, maar dat vond ik wat kinderachtig van toon en de bijsluiter is dan weer geschreven voor de DA zelf . Ook zo leuk in dat boekje "Maak van het geven van het tabletje slechts een klein onderdeel van een groter geheel met enkel positieve elementen" en "Complimenteer uw kat na het geven van het tabletje". Het is natuurlijk goed bedoeld maar denkt zo'n auteur nou echt dat we elke dag een half uurtje "tabletje geven in groter geheel" kunnen vrijmaken. En dat moet dan volgens voorschrift ook nog in de ochtend.... Ben dus vergeten te vragen of middag/avond ook mag.

En nu ga ik op zoek naar die voerbak met een koningin eronder
Ik geef Medusa dr pillen meestal in de late middag als ik thuis kom om kwart voor 5. Ik heb geen mededeling gekregen dat het persé in de ochtend moest.

Nu heb ik natuurlijjk niet de makkelijkste kat ter wereld en ik moest op een gegeven moment gewoon wachten tot ze sliep en dan kon ik de pil in dr bek wurmen, met enige moeite.

Ik zou het gewoon doen wanneer jou het het beste uitkomt. Als die pil er maar in gaat, dat vind ik het belangrijkste. Succes er mee!
Ratteke, dank je wel voor de snelle reactie. Ik denk dat wij ook voor de namiddag gaan, dat komt namelijk ook veel beter uit voor degene die straks een week voor onze katten gaat zorgen.

En ik ga de komende dagen eens wat experimenteren met voedsel: wie weet moet ik toch leverpastei gaan halen, dat werkte heel goed bij een vriendin.

O ja, ik vind je nette schoenen erg leuk!
Hoe wilde je die pillen gaan geven? Met de hand, pillenschieter, kat helemaal ingepakt in deken of is ie heel gemakkelijk met pillen geven?

Let er namelijk op dat als je van plan bent om het door het eten te doen , dat de andere katten er niet van eten. Ik heb de mazzel dat Medusa vaak op de trap zit. Zij krijgt haar extra hapje dan ook op de trap. De anderen komen daar nooit en eten het dus niet op.
quote:Talkinghead schreef op 30 april 2010 @ 00:15:

O ja, ik vind je nette schoenen erg leuk!Dank je wel. Vriend vond ze allebei ook mooi.
quote:Ratteke schreef op 30 april 2010 @ 00:27:

Hoe wilde je die pillen gaan geven? Met de hand, pillenschieter, kat helemaal ingepakt in deken of is ie heel gemakkelijk met pillen geven?

Let er namelijk op dat als je van plan bent om het door het eten te doen , dat de andere katten er niet van eten. Ik heb de mazzel dat Medusa vaak op de trap zit. Zij krijgt haar extra hapje dan ook op de trap. De anderen komen daar nooit en eten het dus niet op.

Makkelijk Na zijn blaasoperatie moest ie ook 4 pillen per dag en dat was een enorm gevecht. Als ie ons aan zag komen gingen zijn oren plat en stoof ie onder de bank (viel nog niet mee met een kap om). Toen hebben we een pillenschieter geleend, maar ook dat ging niet lekker. De handdoekmethode werkte nog het beste maar o wat was ik blij dat we met die pillen konden stoppen.

Vandaar dat ik het nu met voer wil gaan proberen: groot voordeel, die 2 andere banjers eten geen zacht voer. Dat scheelt. En O zit ook apart tijdens het eten, das meer voor de rust.
Voor de nog latere tetters: welterusten!

En voor de vroege vogels alvast: goedemorgen!

Ik ga lekker slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven