Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:[message=5865020,noline]Olijfje_ schreef op 30 april Vrijwilligers etc. verdienen het meer dan een Chiel Montanje bijv., vind ik.;-)Chiel Montanje??? Leeft die nog dan?
Wat een geweldige foto Olijfje en ze kunnen inderdaad zo heerlijk beledigd kijken hehe

Hier mijn Koos, okee tis wel geen koninginnemuts, maar toch wel grappig (en een beetje donker)!

Hoi Talkinghead: ik was bezig om iemand een linkje door te sturen en kwam dit tegen:

http://84.35.172.60/informatie/aandoeni ... dklier.pdf

Ik neem aan dat je je eigen al helemaal suf gelezen hebt, maar misschien staat hier ook nog iets nuttigs in. Het is geschreven door een DA.
Slofje

Ik ben helemaal hieperdepiep met mijn nieuwe haarkleur, basiskleur is mooi (soft golden brown van de Hema) en de highlights zijn precies goed, net subtiel een tintje lichter dan basiskleur. Dus Olijf is blij
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zit nu door die haarkleur alleen nou al de hele tijd met het liedje 'Golden Brown' in mijn hoofd Nou ja, er zijn vervelendere liedjes om in je hoofd te hebben.
fijn dat je nieuwe haarkleur gelukt is! Is toch altijd spannend. Ik laat het meestal door mijn kapper doen, maar heb op het moment geen geld grr!!! Heb nu een behoorlijke uitgroei van 3 kleuren!! 1. de kleur van de kapper, 2. de vorige uitgroei zelf gedaan met Lóreal, dus anders en 3. de nieuwe uitgroei met me eigen kleur!!

Mijn eigen kleur is blond, maar wordt helaas donkerder en donkerder met de jaren.

Dus hoog tijd voor de kapper!

Ken gelukkig het liedje Golden Brown niet. Maar ik ken dat wel hoor! Van die liedjes die je dan niet meer uit je hoofd krijgt en vaak zijn dat van die vervelende flauwe liedjes

Hoe lang blijft die verf van de Hema trouwens zitten? Eén van de redenen dat ik naar de kapper ga om te verven, is omdat de "winkelverf" zo snel vervaagd!
Hier kan je nummer horen, leuk nummer hoor, is al een ouwetje:

Golden Brown van The Stranglers

Geen idee hoe lang de kleur blijft zitten, dit is de eerste keer dat ik Hema verf heb. Maar toch meestal wel een week of 8 ofzo, bij mij dan.
oh ja dat nummer ken ik wel. Is natuurlijk helemaal voor jou geschreven.............zo moet je maar denken

Vind jij dan niet dat er verschil is tussen kapper en "winkel" kleuring? Ik wel.
Zijn wij trouwens de enige 2 die NIET in de kroeg zitten?
Ik lees mee. Pulletje zit op schoot
Hoi Pilous, was jij niet aan het koken??????
Ja, jullie zijn ook echt niet bij te houden hoor. Ik ben grote schoonmaak aan het houden en dochterlief is met oma naar de de grote gele M.

Ik heb n.a.v. het topic over te sterk ruikend wasmiddel ook maar eens roze Robijn gekocht en door een ander topic allesreiniger in een paarse fles met oranje dop. en gisteravond bezig geweest met mijn oerwoudtuin te temmen.

Slofje ik moet eens even goed teruglezen hier maar leuk dat je hier mee komt schrijven. Niemand heeft een nieuwe naam genomen toch??
quote:Slofje schreef op 30 april 2010 @ 16:22:

Hoi Pilous, was jij niet aan het koken??????geen ingrediënten, dus valt weinig te koken
Hoi Kletsmajoor, nee hoor ik ben helemaal nieuw hier!! Wie verzint er nou de naam Slofje??
Ik ben er ook nog / weer. Zit te wachten op visite en dan straks lekker uit eten.

Overigens is het zonnetje hier nu eindelijk gaan schijnen, al is het niet erg warm.

Zojuist naar de Appie geweest. Wat een drukte!! Terwijl het plein waar de winkel aan ligt, helemaal grauw en leeg was. Normaal is daar rommelmarkt enzo. Dus óf het was al klaar, óf het was te slecht weer. Ik vrees het laatste.

Olijf, leuk dat het gelukt is en je er zo blij mee bent!

Pilous, Pulletje op schoot? Aaahhhh, wat lief. Mama-pul niet meer gezien?

Slofje, quoten lukt nog niet helemaal goed hè? Je hoeft niks meer te doen hè, als je op dat quote-tekentje hebt gedrukt. De cursor begint gewoon onder de quote te knipperen, dus daar kun je beginnen met typen. Of doe jij nog iets anders?
Slof, er is vast verschil tussen winkel- en kapperkleuring maar ik vind kleuren bij de kapper gewoon simpelweg te duur. Ik heb een kort koppie, beetje springerig kapsel dus dan maakt het niet zo uit dat een highlight niet helemaal op de goede plek zit ofzo. Gelukkig ben ik vrij handig met zelf kleuren (nadat ik op mijn 15e mijn prachtig gelukte eerste blondering wou bijwerken en veranderde in een peentje, de donkerblondere kleur die ik er toen overheen deed viel vervolgens wat groening uit, ja heeeeeeel charmant )
Ha Klets!

We zijn prima bij te houden hoor!

Alleen moet je dan natuurlijk geen grote schoonmaak gaan houden hè. Da´s überhaupt een idee dat ik altijd maar weer snel uit m´n hoofd zet.
Moeder zat net wel in de tuin met een mannetje.

Maar ze zoekt geen kind iig. Wel eten...
Mama-pul is maar een ontaarde moeder zeg. Gelukkig is er een Pilous op deze wereld
quote:Olijfje_ schreef op 30 april 2010 @ 16:31:

...(nadat ik op mijn 15e mijn prachtig gelukte eerste blondering wou bijwerken en veranderde in een peentje...Jij ook al? Bij mij was dat vlak voor Koninginnedag, goeie timing!
Pulletje stinkt trouwens wel enorm...

OOOOH ZON!!!!

Oh... sorry.. ik werd even enthousiast
quote:Slofje, quoten lukt nog niet helemaal goed hè? Je hoeft niks meer te doen hè, als je op dat quote-tekentje hebt gedrukt. De cursor begint gewoon onder de quote te knipperen, dus daar kun je beginnen met typen. Of doe jij nog iets anders?Je bedoelt zo???? Ik doe het niet verkeerd hoor, das me compoeter
Snap het hele pulletje verhaal niet helemaal, en heb geen zin om helemaal terug te lezen, maar neem aan dat pulletje een kitten is? verlaten door mama-pul? maar beiden behorende bij Pilous?
quote:Slofje schreef op 30 april 2010 @ 16:41:

[...]

Je bedoelt zo???? Ik doe het niet verkeerd hoor, das me compoeter

Spreek je pjoeter dan maar even streng toe!

Je hebt nog geen rode lettertjes bovenaan je quote met de naam van de poster en het tijdstip van de post.

Nou ja, da´s ook geen wereld-crime natuurlijk, maar wel een beetje gek!
quote:Slofje schreef op 30 april 2010 @ 16:46:

Snap het hele pulletje verhaal niet helemaal, en heb geen zin om helemaal terug te lezen, maar neem aan dat pulletje een kitten is? verlaten door mama-pul? maar beiden behorende bij Pilous?Waar ik woon, komt elk jaar een moedereend eten bedelen aan de deur. Dan is ze een paar weken weg, en dan komt ze met haar pulletjes aan de deur en verblijft ze bij ons in de voortuin. Ze had 11 pulletjes en elke nacht waren er wel een paar minder over. Afgelopen week lag haar laatste pulletje voor verzopen op straat en moeder lag te maffen in de tuin. Pulletje opgepakt en bij moeder neergezet, die er niet naar om keek. Pulletje gewassen en opgewarmd en afgedroogd en heeft de hele dag bij ons gebivakkeerd. Toen vriend 's avonds weg ging, stond moeders luid te kwaken en daar reageerde pulletje op. Moeders liep zelf de gang in en de woonkamer in en pulletje sprong uit de wasmand en ze leefde nog lang en gelukkig. Tot vanmorgen. Toen rende er een paniekerig pulletje door de voortuin en geen moeder te bekennen. Dus, pulletje weer binnen (7u vanmorgen) en nu net zat moeders weer in de tuin. De sloerie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven