Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Splinter02 schreef op 30 april 2010 @ 16:47:

[...]

Spreek je pjoeter dan maar even streng toe!

Je hebt nog geen rode lettertjes bovenaan je quote met de naam van de poster en het tijdstip van de post.

Nou ja, da´s ook geen wereld-crime natuurlijk, maar wel een beetje gek! Zo dan???????????? Maar ik wil niet altijd de hele tekst quoten, dus haal wat weg en dat gaat schijnbaar niet goed. Tsja ben van nature blond en me compjoeter ook
quote:[ b]Slofje schreef op 30 april 2010 @ 16:56:[ /b] Voor de /b niks wijzigen, alleen daar onder

[...]

Zo dan???????????? Maar ik wil niet altijd de hele tekst quoten, dus haal wat weg en dat gaat schijnbaar niet goed. Tsja ben van nature blond en me compjoeter ook
God wat ben ik weer blond bezig zeg . Natuurlijk weet ik wat een pulletje is, maar dacht gewoon weer eens niet na en zoals altijd alleen in kattentaal sorry.

Maar jeetje, wat een verhaal zeg! Zit jij daar ff met een pulletje opgescheept, die natuurlijk toch speciale zorg nodig heeft! Maar zo te horen doe je het tot nu toe goed. Ma heeft tweede kans verbruid, die vieze sloerie!! Heb je geen wilde dieren opvang bij jou in de buurt? Hier wel en dan komen al die gevonden, alleen gelaten, verdwaalde eendjes allemaal bij elkaar. Ze groeien samen op en worden dan vrijgelaten!
Die nemen ze hier niet meer op, eendekuikens.

Geeft niet. Vriend heeft ervaring. Morgen even kuikenmeel halen en dan brengen we hem zelf groot, mbv onze vier katten die fan zijn
Pilous, wat bedoel je nou? Doe ik nou echt zo stom?
oh, waarom nemen ze die niet meer op??? Eendekuikens zijn toch dieren die in het wild leven???? Woon jij ergens in een grote stad ofzo?
quote:Slofje schreef op 30 april 2010 @ 17:06:

Pilous, wat bedoel je nou? Doe ik nou echt zo stom?

Haha, wil je een eerlijk antwoord?

Nee joh, maakt niet uit. Leg alleen even uit hoe je die rode lettertje krijgt, zodat het duidelijker is wie je kwoot.

Ik woon niet in een grote stad maar ze hebben het heel druk. Sommige mensen kwamen met hele nesten kuikentjes aan en het is maar een kleine organisatie. En we vinden het stiekem wel heel leuk, zo een kleintje
Pffft… kennen jullie die mop van de lamme en de blinde die gingen verbouwen en dachten ’t met ’n weekje wel af te hebben? Ze liggen nu allebei in de kreukels en zijn nog niet halverwege… Maar ’t wordt wel moooooi!!!!

Heb veel gelezen hier de afgelopen dagen, maar kom maar niet toe aan reageren. Pjoeter staat op ’t dressoir en dan staat het toetsenbord te hoog. Nu zit ik er mee op schoot, maar da’s ook niet handig om heel veel te typen. Maar ‘k ben d’r dus wel!

Zag dat er nieuw talent is aan het tetter-firmament! Welkom Slofje!

Biebelie Hoe is ’t nu met ZM?

MV Wat goed weer zeg, die blog en al die recepten en foto’s en en en…. Hmmm… krijg er weer honger van!! En goed om te lezen dat de lyrica nog steeds werkt, ben heel blij voor je!

Ik zie nu dat ik, bij mijn instellingen hier, nu op pagina 10 van de 17 ben…. Om te voorkomen dat ik wéér zo’n ellenlange post maak, plemp ik dit stukje vast neer en ga dan verder met pagina 11 Tot zo!
Iets anders
Splinter ik kan me heel goed voorstellen dat Sil zo diep in je hart verankerd zit… Die verhálen die je vertelt! Heerlijk!

Zo’n traject met een loopbaancoach lijkt me heel spannend en interessant. Goed dat je zo een heel andere kijk op je eigen kwaliteiten krijgt denk ik.

Koninginnedag hebben we hier overgeslagen trouwens. Geheel per ongeluk eigenlijk. Zou eigenlijk met zoon op de rommelmarkt gaan zitten hier. Heb kratten vol met boeken en CD’s die alleen maar in de weg staan omdat ik er niks meer mee kan, zoon heeft dozen vol speelgoed waar hij te groot/oud voor is en man had wat electronica gedoneerd voor de verkoop. Maar mooi dat ik niet met kind en rotzooi in zo’n hoosbui ga zitten he… D’r komt geen hond, je zooi wordt nat en zelf heb je na ’n uurtje ook geen droge draad meer aan je lijf. Zoon is vanmiddag even buiten gaan spelen toen het opklaarde en toen was koninginnedag voorbij. Volgend jaar beter.

Slofje wat een beestenboel zeg! Kan me goed voorstellen dat er wel eens wat mee naar huis komt als je bij ’n asiel vrijwilligerswerk doet
Iets anders
Hey Babs, wat voor soort boeken heb je?

Mijn ouders zoeken nog boeken voor niet doer
TH Wat heb je in spanning gezeten zeg, “gelukkig” is het de schildklier en kun je met pillen aan de gang. Natuurlijk heb je je beessie het liefst volledig gezond, maar op deze manier kunnen ze idd ook heel oud worden en nog lol in ’t leven hebben ook.
Iets anders
Palmboom Wat een knurfterina zeg, die DA-assistente!!! Kan me voorstellen dat je er hélemaal klaar mee bent! Ik hoop op goed bericht maandag..

Ik ben d’r trouwens nog niet uit wat ik ga doen met dat bericht van dat productiehuis. Ligt er ook een beetje aan hoe snel man de pjoeterkamer up and running heeft
Iets anders
MV Beetje aan de late kant maar nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Kane!!!!

Maleficent Wat gaaf dat je moeder een lintje heeft gekregen!!! Het klinkt inderdaad als een hele leuke dag!!!
Iets anders
Olijfje Schitterend, die verontwaardigde blik van Fido op die foto met dat kroontje!!
Iets anders
quote:Pilous schreef op 30 april 2010 @ 21:14:

Hey Babs, wat voor soort boeken heb je?

Mijn ouders zoeken nog boeken voor niet doer

Ik heb vanalles staan. D'r zit wat Konsalik tussen geloof ik, wat thrillers, 'n verdwaalde bouquetreeksroman, Daphne Deckers, biografie van Tom Cruise, veel romans ehmz... heul veul verschillend en het meeste kom ik nou even niet op. Wonen ze (of jij) in de regio Rotterdam? 'k Heb 'n paar van die boodschappenkratten vol. Voor 'n paar lollige bloeiende tuinplantjes mag er uitgezocht worden, of de hele zooi mee, ook goed

Zal morgen eens kijken wat 't ook al weer allemaal is in die kratten, gooi ik hier wel eventjes neer dan.
Iets anders
6 op 'n remi!

Had 't net zo goed ammaal in 1 post kunnen prakken dus
Iets anders
Dan gooi ik er ook nog even 'n dierentetter in:

Zoë vindt het nieuwe voer héérlijk! En loopt de hele dag te bedelen om meer-meer-meer-hebbuh-hebbuh-hebbuh!!! Maar vanaf morgen krijgt ze gewoon de geadviseerde dag-portie en dan kijk ik wel hoe het gaat.

D'r oortjes worden al wat beter. Voelen weer koel aan, en zijn iets minder dik. Ik zit echt te dubben wanneer ik die kap af zal doen, want d'r oortjes schuren ook langs die kap en dat is dan weliswaar niet de oorzaak (want de roodheid en zwelling zit in d'r oor) maar echt helpen doet 't ook niet natuurlijk. Ook nog maar even aankijken.

Meneer vindt het verschrikkelijk dat z'n eten niet meer steeds klaar staat. Bij iedere kik die hij geeft sta ik al met de Tom Poes klaar, maar hij raakt echt in paniek als er niks is. Die weken in dat verlaten pand hebben echt z'n sporen achtergelaten bij 'm, ook al is 't 10 jaar geleden. Ik hoop wel dat hij er toch nog aan gaat wennen. Hij is nu wel heel veel van huis. Teveel veranderingen denk ik. Kamers geschilderd, al z'n mensen slapen in andere kamers, er is ineens een hordeur, overal staan dozen, z'n etensbakje is steeds leeg... Arme ziel...

Bunker vindt de hordeur ook maar niks trouwens. Als je 'm open schuift krimpt hij in elkaar als hij 't ziet. En hij mag niet meer steeds in en uit banjeren. Maar de achtertuin is zo'n puinhoop nu, en met die regen veranderd in een modderpoel. En laat de achterdeur nu in onze nieuwe slaapkamer zitten... Zit niet te wachten op modderige hondenpoten in m'n met bloed-zweet-en-tranen opgekalefaterde vloerbedekking. Nu nog even niet iig
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 30 april 2010 @ 21:40:

[...]

Ik heb vanalles staan. D'r zit wat Konsalik tussen geloof ik, wat thrillers, 'n verdwaalde bouquetreeksroman, Daphne Deckers, biografie van Tom Cruise, veel romans ehmz... heul veul verschillend en het meeste kom ik nou even niet op. Wonen ze (of jij) in de regio Rotterdam? 'k Heb 'n paar van die boodschappenkratten vol. Voor 'n paar lollige bloeiende tuinplantjes mag er uitgezocht worden, of de hele zooi mee, ook goed

Zal morgen eens kijken wat 't ook al weer allemaal is in die kratten, gooi ik hier wel eventjes neer dan.

Ik zoek niets hoor, maar wil nog even gillen als er een kookboek tussen zit dat ik wel mijn vinger wil opsteken.

Ik ben moe en ga maar naar bed met laptop om alles te lezen.

tot morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als er kookboeken tussen zitten, zijn ze voor jou MV! Maarre... je moet je er niet tè veel van voorstellen hoor

'k Heb trouwens een kook-vraagje voor je MV, mag dat hier of kan ik beter uitwijken naar een of ander kook-topic? Heb 'n recept uit de overlevering uit m'n ouwe durrep, vroeger schenen mensen van heinde en verre te komen voor dat gerecht. Maar of ik doe iets fout, of het recept klopt niet, of ik heb geen smaak: ik vind de Boeuf Bourgignon à la 't Ouwe Durrep naar ouwe schoenzolen smaken...

Is aan de hand van het recept te zeggen waar de fout ergens kan zitten?
Iets anders
Er speelde zich een halve slapstick af in huize Olijf Ik lag daarstraks (8 uur) lekker op bed tv te kijken toen Olief binnen kwam gezeild: "Halllllllllooooooooooooooooooooooooooo!" Hij stortte vervolgens naast mij in bed, zei: ik heb honger en dorst en donderde vervolgens in slaap. Ik vroeg nog: zal ik dan maar even broodjes hamburger maken? Maar het enige antwoord was geronk dat al snel over ging in gesnurk en vervolgens oorverdovend gezaag. Met geen kanon meer wakker te krijgen Ik heb zelf toen maar gegeten, begeleid door een kettingzaag uit de slaapkamer. Om kwart over 11 ging ik 'm maar eens wakker maken en heel, heel langzaam kwam Olief weer bij zijn positieven en hijgde: dooooorst. Vervolgens ging er oog open, dat keek naar de wekker en toen vertwijfeld: hoe kan dat nou??? Terwijl Olief dit aan het verwerken was, schonk ik drinken voor hem in terwijl ik uit de slaapkamer hoorde: nee hè, hoe KAN dit nou? Toen ik voor de tweede keer drinken voor hem ging halen hoorde ik weer: nou jaaaaa, hoe kán dit??? :rofl

Olief zit nu verder wakker te worden hier in de kamer maar snapt er nog steeds niet veel van.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Slaap lekker tetters! Leuke dag gehad maar moet gewoon naar bed nu! Lees morgen bij

Olijf!!!

Maar Olief voelt zich niet ziek of zo? Dan komt hij er nog genadig vanaf denk ik, neem tenminste aan dat hij niet van 1 pilsje al zo in de olie raakt

Ach, astie 't maar gezellig heeft gehad en er geen wekelijks terugkerend ritueel van maakt, toch?
Iets anders
Slaap lekker TH!
Iets anders
Slaap lekker TH (en de rest die al naar bed is/gaat)

Nee, Olief is niet ziek, een beetje duf alleen. Hij heeft het zeker gezellig gehad en ik ga zo maar even hamburgers voor hem maken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Slofje schreef op 30 april 2010 @ 16:56:

[...]

Zo dan???????????? Maar ik wil niet altijd de hele tekst quoten, dus haal wat weg en dat gaat schijnbaar niet goed. Tsja ben van nature blond en me compjoeter ook

Heulemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven