Hij zit vast....

30-04-2010 17:41 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit vast vorige week was de zitting en hij is veroordeeld tot 2 jaar. Hij wil niet dat ik hem op zoek en vind dat ik door moet gaan met mijn leven.

Ik ben echt ten einde raad, ik mis hem vreselijk en weet niet eens of het goed gaat met hem!
Ik begrijp dat je hem mist maar je gaat toch niet serieus 2 jaar op iemand zitten wachten?
Twee jaar? Klinkt als een good catch! Je krijgt geen twee jaar voor een keertje vergeten af te rekenen. Wat moet je met zo'n looser?
waarom zou je een relatie willen met een misdadiger je zit niet twee jaar vanwege zweetvoeten
Je moet toch heel wat doen om in Nederland 2 jaar te krijgen. Als hij zelf al zegt dat je niet op hem moet wachten zou ik dat ook niet doen.
quote:noahtb schreef op 30 april 2010 @ 17:43:

Ik begrijp dat je hem mist maar je gaat toch niet serieus 2 jaar op iemand zitten wachten?Eh? Twee jaar zijn zo voorbij.
Waarom zou je een relatie willen met iemand die twee jaar moet brommen? Is niet omdat ie een rolletje drop heeft gepikt bij de HEMA he...

Ik begrijp dat je hem mist maar je gaat toch niet serieus 2 jaar op iemand zitten wachten?Hangt er vanaf wat hij precies heeft uitgespookt. En als je van iemand houdt...
Hij wil niet eens dat ik wacht. We waren zo close en hadden zelfs toekomstplannen. It's hurts!
Twee jaar moet je wel heel wat op je geweten hebben. Loslaten lijkt me een strak plan.
Yaz denk dan om je zelf en probeer verder te gaan. Heb je een toekomst met deze meneer?
Wat heeft ie gedaan?

Belastingfraude heeft bij mij namelijk net een iets andere lading dan (ik noem maar iets) verkrachting of aanranding.
Hij is mijn eerste echte liefde. Ik heb geprobeerd om door te gaan en naar andere mannen gekeken en afgesproken maar dta maakte het alleen maar erger. Op dit moment kan niemand aan hem tippen.
quote:Iwannalive schreef op 30 april 2010 @ 17:54:

[...]

Hangt er vanaf wat hij precies heeft uitgespookt. En als je van iemand houdt...Nou blijkbaar iets crimineels anders draai je niet voor twee jaar de bak in.... ik denk dat daar mijn houden van gauw mee over is, althans dat ik met mijn hoofd daar moeite voor gaan doen, wat waarschijnlijk makkelijk is dan gedacht aangezien ik erg afknap op criminelen.
Hoe lang waren jullie samen en hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
Wees blij dat niemand aan hem kan tippen... hij zit namelijk twee jaar vast en als je een soortgelijk exemplaar op de kop zou tikken.... dan zou je nog steeds in de shit zitten.

Mag ik vragen wat hij gedaan heeft?

Ik begrijp dat je hem mist maar je gaat toch niet serieus 2 jaar op iemand zitten wachten?Waarom niet?
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:00:

Ik heb geprobeerd om door te gaan en naar andere mannen gekeken en afgesproken maar dta maakte het alleen maar erger. Wanneer heb je dat dan geprobeerd? Hij is vorige week toch pas veroordeeld? Of snap ik nu iets niet?
Perfect is hij blijkbaar niet....als hij zo'n lange tijd achter de tralies wordt gezet. Ga verder met je leven meid, dat is het beste! Lijkt nu niet makkelijk....maar maakt je alleen maar sterker.
Als hij vorige week is veroordeeld kan het best zijn dat hij al een paar maanden in voorlopige hechtenis zit, hoeft niet maar kan wel.
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:02:

[...]

Wanneer heb je dat dan geprobeerd? Hij is vorige week toch pas veroordeeld? Of snap ik nu iets niet?Zit waarsch al langer in voorarrest denk ik??

[...]

Wanneer heb je dat dan geprobeerd? Hij is vorige week toch pas veroordeeld? Of snap ik nu iets niet?Hij kan al maanden vastzitten voor hij uiteindelijk echt bij de rechter moet voorkomen.
Waarom zit hij vast?

[...]

Wanneer heb je dat dan geprobeerd? Hij is vorige week toch pas veroordeeld? Of snap ik nu iets niet?

Hij heeft eerst 60 dagen in beperking gezeten en is pas vorige week echt veroordeeld. Hij zit daar dus al een tijdje.

Hij had na een maand al gezegd dat ik door moest gaan en dat had ik geprobeerd maar dat lukt niet.
quote:Yarabelle schreef op 30 april 2010 @ 18:03:

[...]

Zit waarsch al langer in voorarrest denk ik??Exact!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven