Hij zit vast....

30-04-2010 17:41 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit vast vorige week was de zitting en hij is veroordeeld tot 2 jaar. Hij wil niet dat ik hem op zoek en vind dat ik door moet gaan met mijn leven.

Ik ben echt ten einde raad, ik mis hem vreselijk en weet niet eens of het goed gaat met hem!
quote:Nammma schreef op 30 april 2010 @ 18:58:

Ik begrijp niet zo goed, waarom ze niet wil zeggen wát hij heeft gedaan.

Ik was getrouwd met een man die het met de wet en de waarheid niet zo nauw nam. Hij heeft nooit gezeten, maar moest wel voorkomen. tel dat op bij zijn liegen, vreemdgaan en dat was voor mij dus reden de scheiding aan te vragen.Heel knap en moedig van je!
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:50:

[...]

Nee hoor, dat zou ik wel weg kunnen redeneren als politiek activisme.

lekker dan als hij een bank hacked, heb jij je excuus om bij een crimineel te blijven al klaar...

naast natuurlijk dat hij ook heel lief is enz.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:59:

[...]

Jullie hebben gelijk ik moet ook door. Het leven gaat verder met of zonder hem..

Dat is nu heel makkelijk gezegd nu nog uitvoeren.Mag ik vragen wat je leeftijd is?
3 JAAR!!

Ken iemand die voor een gewapende overval (vuurwapen) maar een jaar heeft hoeven zitten. Kan je zelf bedenken wat je voor 3 jaar allemaal mag uitspoken.
quote:Nammma schreef op 30 april 2010 @ 18:58:

Ik begrijp niet zo goed, waarom ze niet wil zeggen wát hij heeft gedaan.

Ik was getrouwd met een man die het met de wet en de waarheid niet zo nauw nam. Hij heeft nooit gezeten, maar moest wel voorkomen. tel dat op bij zijn liegen, vreemdgaan en dat was voor mij dus reden de scheiding aan te vragen.Dapper Nammma....
Dapper? Misschien wel, maar ik merkte dat ik mezelf aan het kwijtraken was, mijn normen en waarden en dát is geen enkele man waard!
Tja, als jij kunt leven met iemand die schijnbaar alles aan zijn laars lapt en zich schuldig maakt aan iets ernstigs (want twee jaar is best wat), dan moet je op hem wachten. Ik kan me voorstellen dat het je wel verdriet doet. Je verliefde gevoel of het houden van is natuurlijk niet ineens weg als iemand in de gevangenis zit. Succes met je beslissing.
Ik ben 20 jaar. Nogmaals bedankt voor jullie reacties ik heb mijn beslissing gemaakt!
quote:noahtb schreef op 30 april 2010 @ 19:02:

3 JAAR!!

Ken iemand die voor een gewapende overval (vuurwapen) maar een jaar heeft hoeven zitten. Kan je zelf bedenken wat je voor 3 jaar allemaal mag uitspoken.\

Voor het bezit van harddrugs kun je al 4 jaar krijgen. Voor het verhandelen van softdrugs 2. Ik keur het niet goed, maar het verhandelen van softdrugs zou ik sneller voor lief nemen dan een roofoverval, waar je ongetwijfeld even lang voor kunt krijgen.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 19:12:

Ik ben 20 jaar. Nogmaals bedankt voor jullie reacties ik heb mijn beslissing gemaakt!Sterkte meid...... welke stap je ook zet, denk er goed over na.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 19:12:

Ik ben 20 jaar. Nogmaals bedankt voor jullie reacties ik heb mijn beslissing gemaakt!Volgens mij had hij de beslissing al gemaakt, je moest je er alleen bij neerleggen.
quote:Celeone schreef op 30 april 2010 @ 18:20:

[...]

Nee, op 60 dagen beperkingen.Das wel erg veel hoor, dan ben je bijna W.Holleeder.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Voor jou is hij geen crimineel, maar voor de wet wel, dus move on.
Taxichauffeur Sidi Mohamed B.?
de Marktplaats-oplichter?
quote:chocoladereep schreef op 30 april 2010 @ 19:16:

[...]

Volgens mij had hij de beslissing al gemaakt, je moest je er alleen bij neerleggen.Hij heeft indd de beslissing al gemaakt maar ik weet dat hij het niet zo gewild heeft. Maar hij kan moeilijk zeggen ja wacht 2 jaar lang op me. Dat is niet fair.
Klein vergelijkend warenonderzoekje op rechtspraak.nl: vorige week is bijvoorbeeld in Assen 38 maanden opgelegd voor 2x diefstal met geweld, 1 afpersing (deze drie in vereniging gepleegd), 1 diefstal en 2 inbraken.

Zeg niet dat dit hem 'dus' is (niet alle uitspraken komen op rechtspraak.nl) maar drie jaar krijg je inderdaad niet voor niets. En 60 dagen beperkingen is ook op z'n zachtst gezegd nogal opvallend.
Los van wat de man gedaan heeft en of je daarmee zou kunnen en willen leven..

Ik heb drie jaar naast de Bijlmergevangenis gewoond en daar kwamen dagelijks mensen schreeuwen naar hun familieleden/vrienden. Blijkbaar waren de bezoekuren niet lang genoeg en zochten ze op die manier contact met hun geliefden.

Ik denk dat je jezelf ook moet afvragen of je hem zo lang wilt missen..

Maar goed, je hebt je keuze al gemaakt. Ben wel benieuwd wat je hebt gekozen! Succes in ieder geval!
quote:4wheelsand1heart schreef op 30 april 2010 @ 19:23:

de Marktplaats-oplichter?DE Marktplaats oplichter???? heb ik iets gemist?
denk dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken wat wel en wat niet acceptabel is, maar dat is in dit geval absoluut niet relevant. Feit is dat de vriend van TO een punt gezet heeft achter de relatie en zij verder zal moeten ondanks dat ze nog van hem houdt. Dat is waar ze nu mee worstelt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik wilde net reageren toen ik zag dat je de besllissing al genomen hebt. Uiteindelijk weet je zelf ook het beste wat je moet doen.

Mezelf kennende, zou ik twee jaar gewacht hebben (maar weet natuurlijk ook niet wat ik zou doen als het me echt overkwam).

Maar hij heeft gezegd dat je niet op hem moet wachten. En ik denk dat ie dat juist gezegd heeft uit liefde voor jou.
Oh, of één van die twee PalmInvestkerels natuurlijk! Afgelopen week 3,5 jaar gehad. Dan snap ik het wachten ook wel. Die hebben vast nog ergens miljoenen liggen...
knip
Doet er niet toe.
kom op zeg, het gaat niet om wat hij heeft gedaan! Het gaat om TO en hoe zij verder kan.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven