stel ik me aan?

30-04-2010 22:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
-

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 28

Je bent een onredelijke trut, laat hem zich amuseren (39%)
Je hebt gelijk, wat een zak dat hij jou niet gevraagd heeft. (61%)
Ach, vraag hem morgen ff waarom hij je niet gevraagd heeft en waarschijnlijk heeft ie dat niet gedaan omdat je het toch druk hebt of omdat hij met vrienden alleen had afgesproken. En dan spreek je af dat hij voortaan je toch even vraagt (tenzij het een mannen avond is) en dan is het opgelost.
jaja, maar JIJ hebt het de afgelopen weken te druk gehad om zelfs maar te beseffen dat het koninginnedag was (??) EN hij heeft diezelfde periode al vrij. Dus hij is inmiddels al gewend om zelf te gaan stappen, s gewend dat jij druk bent met werk. Kun je hem ook niet helemaal kwalijk nemen.

Het kon wel eens helpen als je minder land elkaar heen leeft en wat meer bespreekt.

Verder lijkt het me nogal zonde van jouw energie om je hierover op te vreten nu het feit al ligt.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 30 april 2010 @ 22:44:

Dit is het 2e topic vandaag waarbij de man de bloemetjes buitenzet en vrouwlief thuis "vergeet"..

Zal ik dan een derde openen Nee hoor, grapje. Die vent van mij moet lekker doen wat hij wil. Ik ga alleen morgen met hem afspreken dat hij niet belt als hij gedronken heeft. En zeker niet om te vragen of ik hem kom ophalen. En al helemaal niet een half uur later nogeens met dezelfde vraag te bellen terwijl ik het gesprek ervoor al zei dat ik op t punt stond om te gaan slapen Mannen zijn vreselijk als ze gezopen hebben.

O, en TO, Ja, je stelt je aan! Jullie hadden geen plannen dus waarom kan hij niet gewoon gaan en staan waar hij wil??
Hier nog eentje! Maar nu ik het topic heb doorgelezen moet ik wel een beetje om mezelf lachen. Mijn reactie is nu: laat maar, morgen heeft hij hoofdpijn
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:musiclove schreef op 30 april 2010 @ 23:14:

Verder niks hoor Madhe

Maar ik ben ook maar een mens, een persoon.

Dat snap ik, maar wel eentje die er behoefte aan heeft dat de partner elke keer dat hij uitgaat laat weten waar hij is, of vraagt of je meegaat. Waarom?

Daar is vast een hele menselijke persoonlijke verklaring voor, die erg veel zal verduidelijken. Want ik snap bijvoorbeeld nog steeds niet, waarom je je hier zo druk om maakt. Die man heeft een leuke avond, en het feit dat jij niet weet waar en met wie zal die avond niet minder leuk maken, dus wát is het probleem? Dat jij het niet weet? Dat is jouw probleem, niet het zijne. Dat hij zijn telefoon even niet op nam? Dat is jouw probleem, niet het zijne. Of niet jouw probleem als je je daar nou eens niet zo druk om zou maken.
quote:musiclove schreef op 30 april 2010 @ 23:14:

Verder niks hoor Madhe

Maar ik ben ook maar een mens, een persoon.En hij is ook een mens, een persoon. Een individu. Dus mag hij in zn eentje dingen ondernemen. Klef vriendinnetje
quote:Naomii schreef op 01 mei 2010 @ 00:45:

[...]

Zal ik dan een derde openen Nee hoor, grapje. Die vent van mij moet lekker doen wat hij wil. Ik ga alleen morgen met hem afspreken dat hij niet belt als hij gedronken heeft. En zeker niet om te vragen of ik hem kom ophalen. En al helemaal niet een half uur later nogeens met dezelfde vraag te bellen terwijl ik het gesprek ervoor al zei dat ik op t punt stond om te gaan slapen Mannen zijn vreselijk als ze gezopen hebben.

O, en TO, Ja, je stelt je aan! Jullie hadden geen plannen dus waarom kan hij niet gewoon gaan en staan waar hij wil??Ja maar, ja maar, dan zet je je telefoon toch gewoon uit?
quote:Madhe schreef op 01 mei 2010 @ 00:54:

[...]

Ja maar, ja maar, dan zet je je telefoon toch gewoon uit? Owwww, los je zulke dingen zo op! En ik maar denken dat je met open communicatie een eind kwam in een relatie
Ik ben het eens met dat ie moet kunnen stappen en dat ie jou niet mee had hoeven vragen, MAAR ik vind het wel erg raar dat ie geheimzinnig doet over met wie hij is.

Volgens mij is het niet zo heeeel veel moeite om te zeggen: Jan en Piet. En klaar! En hij kan dan verder stappen en zuipen.

Tenzij er een voorgeschiedenis is die ik niet ken (jij bent bijv altijd extreem jaloers) zou dit een alarmbel zijn voor mij.
quote:Primabella schreef op 01 mei 2010 @ 09:58:

Ik ben het eens met dat ie moet kunnen stappen en dat ie jou niet mee had hoeven vragen, MAAR ik vind het wel erg raar dat ie geheimzinnig doet over met wie hij is.

Volgens mij is het niet zo heeeel veel moeite om te zeggen: Jan en Piet. En klaar! En hij kan dan verder stappen en zuipen.

Tenzij er een voorgeschiedenis is die ik niet ken (jij bent bijv altijd extreem jaloers) zou dit een alarmbel zijn voor mij.Ja....of hij heeft in het verleden eerder iets achtergehouden.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 01 mei 2010 @ 11:58:

[...]

Ja....of hij heeft in het verleden eerder iets achtergehouden.

Ja, of hij houdt er gewoon niet van om verantwoording af te moeten leggen. Lekker zinloos om te gaan speculeren.

To, vraag het hem gewoon zodra hij zijn roes heeft uitgeslapen. Lijkt me een stuk zinvoller dan de glazen bol raadplegen
Hahaha ik moest echt heel hard lachen om je poll.

Kan me voorstellen dat je baalt dat hij je niet gevraagd heeft. Maar waarschijnlijk was hij dronken met zijn vrienden aan het lallen, dus je kunt je afvragen of je daar bij wilt zijn

Ik zou gewoon lekker met een vriendin de stad in gaan en hem er morgen naar vragen, of je kunt zeggen dat het jou ook leuk had geleken om te gaan. En je kunt altijd nog met je vriendin 'toevallig' aan komen waaien
quote:Naomii schreef op 01 mei 2010 @ 09:50:

[...]

Owwww, los je zulke dingen zo op! En ik maar denken dat je met open communicatie een eind kwam in een relatie Tuurlijk, maar niet als je wilt slapen.
quote:Yiha schreef op 01 mei 2010 @ 16:19:

of je kunt zeggen dat het jou ook leuk had geleken om te gaan. En je kunt altijd nog met je vriendin 'toevallig' aan komen waaien

Zeggen dat je het leuk had gevonden wanneer je niet eens besefte dat het koninginnedag was? Dat komt vast heel vreemd over. "He schat, ik wist niet dat het vandaag feest was maar ik had er zooooveel zin in om mee te gaan eigenlijk".

Erger nog is dat aanwaaien met een vriendin, "toevallig". Belachelijk zeg, dat kun je toch niet maken binnen een relatie?
En TO hoe is het afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven