stel ik me aan?

30-04-2010 22:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
-

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 28

Je bent een onredelijke trut, laat hem zich amuseren (39%)
Je hebt gelijk, wat een zak dat hij jou niet gevraagd heeft. (61%)
Nou een zak zou ik hem niet noemen, maar het was wel aardig geweest als hij jou gevraagd had of op z'n minst had laten weten wat hij ging doen.
Waarschijnlijk heeft ie je niet gevraagd omdat je morgen vroeg op moet?
Lekker poll, of hij is een zak, of jij bent een trut?
Ik snap eigenlijk niet dat jullie het er niet eens over gehad hebben wat jullie gaan doen. Nog niet zo lang bij elkaar misschien?
Je motto past er ook zo lekker bij

Laat ik het zo zeggen, ik zou het ook zeker niet leuk vinden in jouw plaats...en dan niet eens het feit dat hij me niet gevraagd zou hebben (zie reactie amber) maar meer dat hij duidelijk geen zin heeft om te praten, niet verteld waar hij is en met wie... dat zou ik niet zo leuk vinden!!
quote:musiclove schreef op 30 april 2010 @ 22:36:

Vandaag is iedereen op stap ivm koninginnendag

Dit is dus niet waar anders kreeg je nu geen antwoord

En laat je vriend lekker stappen en lol maken joh.

Hij heeft je vast niet meegevraagd omdat je moest en moet werken?

Hij heeft het naar zijn zin en dat mag toch?

Jij baalt omdat je werken moet maar dat kan je niet op hem schuiven.

Werkse morgen!
Heb je hem afgelopen jaar wel vertrouwd? Aangezien je vorig jaar ook al ZOOO BOOOOS op je vriend was?

Waarschijnlijk stel je je dus aan, want je gaat er wel mee door Maar dat is even mijn hele snelle (misschien te snelle) conclusie.

En onafhankelijk van eerdere problemen in je relatie;

Hij gaat uit, hij heeft plezier. Weet je. Zonder jou heeft hij een leven. Hij had het voor je, met je, naast je, na je. Dus niet zo zeuren hoor.

Voor aandacht ga je maar op een aandachtssite staan. Laat hem een beetje vrij (zonder adem gaat ie dood, dat wil je ook niet).
Dit is het 2e topic vandaag waarbij de man de bloemetjes buitenzet en vrouwlief thuis "vergeet"..

Ik vind het raar als mijn partner niet/moeilijk te bereiken is!

Van mij mag hij lekker feesten, maar ik wil hem wel kunnen bereiken bij camaliteiten en globaal weten hoe zijn planning eruit ziet.
Wonen jullie samen?

Zo niet, dan vind ik het niet zo raar. Als hij weet dat jij de volgende dag moet werken, zou hij er logischerwijs vanuit zijn gegaan dat jij niet met hem mee zou gaan. En daarbij, hij hoeft ook niet alles te verantwoorden.

Als jullie wel samenwonen, vind ik het wat vreemder omdat je dan over algemeen wel laat weten als je voor langere tijd weg bent of iets gaat vieren.
quote:moloko142 schreef op 30 april 2010 @ 22:41:

Ik snap eigenlijk niet dat jullie het er niet eens over gehad hebben wat jullie gaan doen. Nog niet zo lang bij elkaar misschien?Jaaa dit is dus wat ik ook dacht.....mosterd dus
Ik zou dus lekker mijzelf gaan entertainen en mij niet druk maken om een stappend vriendje.
Haha, ja ik heb pas nieuw werk, fulltime. Ben dus nogal druk. Hij heeft afgelopen 2 weken niet gewerkt. Dus hij gaat er nogal op uit de hele dag, terwijl ik aan het werk ben, zag hem laatste tijd misschien 1/2x per week.

Verder gaat het wel allemaal goed maar beetje langs elkaar heen geleefd misschien.

Ik had er helemaal geen erg in dat het koninginnendag was, sowieso omdat ik moest werken dus ik had geen plannen maar ik had er ook helemaal niet aan gedacht dat hij misschien iets zou willen gaan doen, want hij had er ook helemaal niks over gezegd.

Achja, gebrek aan communicatie waarschijnlijk.

Dus ja trut of zak?

We zijn trouwens 2,5 jaar samen.
Ja je stelt je aan.
MILF in the making ;-)
Misschien hou je gewoon van hem.
hier kun je een antwoord vinden
Oh, ik lees niet goed... Jullie hebben elkaar wel gesproken.

Laat hem lekker borrelen, bellen is lastig in het feestgedruis en jullie zijn beide momenteel in hele andere sfeer. Morgen even lekker knuffelen!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 30 april 2010 @ 22:44:

Ik vind het raar als mijn partner niet/moeilijk te bereiken is!

Van mij mag hij lekker feesten, maar ik wil hem wel kunnen bereiken bij camaliteiten en globaal weten hoe zijn planning eruit ziet.

Het viel mij ook al op

Mijn partner belt me als hij ergens naar toe is en het later wordt dan hij verwacht. Meestal is dat alsnog eerder dan dat ik verwacht.

Hij krijgt dus ook uitsluitend verbaasde reacties. "Oh? dus ik zie je morgen? Joh, vermaak je, ik vind het prima. Ik ging net blablabla.. dus ik zie je wel weer". Waarop hij antwoord; "Morgen? Nee, niet morgen, ik ben er voor het avondeten".

"Ehm.. waarom bél je dan?" (I know, hij vind het heerlijk mijn stem te horen )
Je stelt je wel een beetje aan vind ik.
quote:Madhe schreef op 30 april 2010 @ 22:49:

[...]

"Ehm.. waarom bél je dan?" (I know, hij vind het heerlijk mijn stem te horen )

Kijk, dat is weer hartstikke lief...

"Teugels" soms een beetje laten vieren TO
Ik vind het niet erg dat hij weg is maar ik vind het gewoon rot dat hij me niks heeft gezegd en dat ik nu niet weet waar hij is en met wie?

Hij gaat wel eens vaker weg zonder mij dat is ook geen probleem, maar dan WEET ik het wel. En nu weet ik niks en voel ik me nogal buiten gesloten. Misschien stom maar ach..

De meerderheid zegt dus dat ik me aan stel dus ik ga er maar van uit dat ik me aanstel
Je kán, kán he? het tegen hem zeggen...

Dat je het prima vindt dat hij gaat hoerensloeren maar dat je wel wil weten waar hij uithangt.

Want als je dat niet doet, dan wéét hij dat niet en doet hij het 5 mei weer
quote:zonnestraaltje71 schreef op 30 april 2010 @ 22:53:

[...]

Kijk, dat is weer hartstikke lief...

"Teugels" soms een beetje laten vieren TO Ja klopt, het is lief dat hij belt, terwijl hij weet dat ik me niet zo gauw druk maak. Op dat moment geniet ik er ook echt van hoor, al komt mijn post misschien over alsof dat niet zo is.
quote:musiclove schreef op 30 april 2010 @ 22:54:

Ik vind het niet erg dat hij weg is maar ik vind het gewoon rot dat hij me niks heeft gezegd en dat ik nu niet weet waar hij is en met wie?

Hij gaat wel eens vaker weg zonder mij dat is ook geen probleem, maar dan WEET ik het wel. En nu weet ik niks en voel ik me nogal buiten gesloten. Misschien stom maar ach..

De meerderheid zegt dus dat ik me aan stel dus ik ga er maar van uit dat ik me aanstel Hij is een mens, een persoon. Waarom wil je hem onder controle houden? Jullie zijn 2,5 jaar samen. Give him some credits. Of vertel hier wat je werkelijk dwars zit.
Verder niks hoor Madhe

Maar ik ben ook maar een mens, een persoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven