Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat een kloteweer vandaag, even lekker naar buiten gaan zit er zo niet aan. Jammer.
Hier is het sinds 13u droog.Helaas is de zon ver te zoeken.



Wij zijn weer wat troep rijker

En ik hoor de hele dag de muziek,vind het wel gezellig!Alleen jammer dat Ukkie niet kan slapen en dus nu niet meer in feeststemming is.

Vanavond komt nichtje logeren
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Hier was het ook smerig weer.

Zo jammer voor de kindjes op de kleedjes.

Bij ons het was het best druk.

We zouden open blijven tot 15.00, om 16.00 hadden we iedereen die deur uit gejaagd.

Nu schijnt de zon weer.



Ik hoop dat het leuk is dat nichtje komt logeren, Coe.

Gaat het al beter bij/met broer en schoonzus?



Zoeb, wat zie je er super uit! Je kan zo de kermis op!

En wat beschrijf je de hele avond mooi.



Ik ga een asperine nemen, heb al de hele dag hoofdpijn.

Ben het centrum niet meer ingegaan, doen we normaal wel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hier viel het uiteindelijk wel mee met de regen, 1 buitje op ons kleedje. De heren hebben flink verdiend (en uiteraard ook weer het een en ander uitgegeven). En dus ook behoorlijk plezier gehad

Best wel apart om met muzikanten op een kleedje te zitten, wist niet dat dat zo enorm gewaardeerd werd.

Muis had wat pech, er waren kinderen die zijn spelletje al kenden en met zijn winst ervandoor gingen.
Hier is de zon te zien!!Buiten dan want hierbinnen hangt een wolk.Middelste is zijn gipsen pootje een beetje beu geloof ik.Zijn humeur zal zo wel veranderen want hij mag zo gaan logeren en morgen mee naar NAC!



Ik heb nog wat uitgezocht en opgeruimd op zolder.Begint er steeds meer op te lijken

Nichtje is net gebracht,papa en mama hebben een feestje

Het gaat wel goed met haar,de beide ouders zitten nogal op hun lip.

En nu mogen wij tot morgenmiddag knuffelen
Middelste is logeren,ik heb mijn bed verschoond dus als vriend straks thuiskomt met vrienden ben ik met Oudtse op zolder!Muziekje,laptop,tv en wat lekkers,we hebben meidenavond
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Coe!

Ik heb ook meidenavond, maar dan in mijn eentje.

Ik heb laptop, tv en tompoucen!

Sportman is aan zijn fiets knutselen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Wake up! The sun is (not) shining!



Veel plannen voor vandaag, eens kijken wat er van uitkomt.



* sporten (of morgen)

* nieuwe camera ophalen

* extra geheugenkaarten en accu's kopen

* boodschappen doen

* stevige schoenen zoeken (Allstars?)



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen schatjes!



Ik leef nog, maar ik was een beetje druk!

Even een teletubbie voor iedereen, ik heb nog niet terug gelezen.



Vandaag;

- douchen

- hangen

- beetje was opruimen

- nog meer hangen

- beetje opruimen

- nog meer hangen

- pizza eten



Duidelijk gevalletje van een weekend alleen thuis
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mogguh..



Wat een lekker lijstje Marels



Ik heb gistermiddag lekker met vriendin op terras gezeten.

De tijd vergeten dus een sacherijnige man toen ik thuis kwam.

Hij zat met eten te wachten. (Tja zo weet ie ook eens hoe dat voelt )



Voor vandaag niet veel plannen.

Wel stofzuigen

En misschien een wasje.

De stad in om acti-balans te halen om de darmpjes weer op gang te helpen.

Bosje bloemen halen.

En vanavond naar de verjaardag van mijn zus.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Vandaag *lijstje van Marels is wel inspirerend zeg*

Naar en van zwemles

Koffie met forumpauze

Schema maken voor de dag

Kinderen aan taken sturen

Boodschappen

Was

Afwas

Hangen
Moggu!



Het was een gezellige avond!Nichtje is een schatje,eten,schone luier,even kroelen en dan slaapt ze weer.Vannacht zelfs van 23.00 tot 7.00u.

Vriend en vrienden hebben goed opgepast,alles was keurig opgeruimd toen ik beneden kwam.



Net even naar de bakker gewandeld en zometeen nichtje lekker badderen.Over uurtje komen ze haar weer halen.



Lijstje vandaag:

stofzuigen

opruimen hier en daar

wassen,vouwen
Alle reacties Link kopieren
foutje bedaaaankt....
Alle reacties Link kopieren
Rainzje, hoe is het gisteren gegaan?

Jullie gingen toch praten?





Oh en Zoeb, je zag er echt heel leuk uit als waarzegster!



Goldman en ik hebben al samen gebezemd.

Hij heeft gestofzuigd en ik heb de rommel opgeruimd.

Nu liggen er afbakbroodjes in de oven.

Er het regent hier een beetje .
Het ziet er hier ook niet echt uitnodigend uit!



Ik ben een oelewapper!Gister Middelste uit logeren gestuurd maar NAC speelt pas morgen Hij mag dus nog een nachtje.
Alle reacties Link kopieren
Oelewapper!

Lang geleden dat ik dat woord gehoord heb
Alle reacties Link kopieren
Ontaarde!



Ik probeer te schipperen tussen het forum en een stel kinderen. Lukt niet echt
Ik heb mijn badkamer leeggeruimd,nu nog soppen en alles terug :( Ik vind dat van alle huishoudelijke klussen wel de ergste!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Even een virtueel zonnetje want in het echt schijnt ie niet echt he? Helaas!



Wat zijn jullie allemaal dapper en goed bezig! Hier vandaag nog niet zoveel gedaan. Ja, lang in bed liggen

Wel alvast klossen voor onder het bed gehaald ("oh, dan geef ik de steek meteen mee, dat is wel zo handig". Ja, fijn ) en boodschappen gedaan.

Zometeen even naar de bieb en de stad en dat is het wel voor vandaag.

Heerlijk zo'n bijkomdagje
Badkamer is schoon!Nu ben ik wel blij dat ik hem onder handen genomen heb Halve vuilniszak aan bijna lege flessen uit kastje geplukt.

En omdat ik toch bezig ben ga ik ook de trap naar zolder nog afsoppen.



#Terwijl ik ijverig boven bezig was is beneden een bom ontploft
Alle reacties Link kopieren
Ik heb te weinig lego (en te weinig geduld) voor een regenachtige vakantiemiddag. Nog een half uurtje en dan mag de tv en computer weer babysitten Oudste op schema zetten gaat wel heel aardig so far, hij heeft maar een paar uitvalletjes gehad omdat hij nu eenmaal een kruidjeroermeniet is.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie allemaal druk geweest. Ikke ook.

Gisteren vroeg de familie van vriendin of ik ook foto's wilde maken van de begrafenis. Dus vanaf half 10 vanmorgen met mijn toestel in de weer geweest. Ze zijn gelukkig allemaal gelukt. En met mijn nieuwe toestel gemaakt. Dat was dus nog even afwachten.

Wel raar dat je dan tussen de familie loopt zo'n hele dag. Zelfs de koffietafel werd ik uitgenodigd bij de familie aan tafel. Het is wel een erg leuke familie en ik ken ze dan wel allemaal, maar het was toch vreemd. De foto's zijn mooi geworden. Ook van moeder opgebaard. Het moet ook meteen lukken want je krijgt geen tweede kans. Eigenlijk was het best mooi om te doen. Misschien net als Buuf mijn beroep van maken. Maar dan van begrafenissen en niet van bruiloften. Is wel heel iets anders.

In de kerk hadden ze een ietsie pietsie lichter gemogen maar dat kan ik nog wel fotoshoppen.



Ik ga me nu weer op jullie concentreren hoor. Sorry voor de egoposten de laatste dagen.
Ben ook druk geweest. Veel boodschappen gedaan, ook al weer veel kunnen ruilen.

Ik heb m'n dag niet, de boodschappen gingen mis, ik heb een onstoken oog, moest er vannacht een paar keer uit voor Mmetje en tot overmaat van ramp wilde M de hele dag niet slapen. Ben doodop nu. Hopelijk vannacht een betere nacht, en morgen een baby die weer in z'n ritme zit.
Alle reacties Link kopieren
Goh Fus, hebben ze die ouwerwetse ondersteken nog steeds. Wat een ondingen zijn dat zeg. Ik wilde dat ding nooit gebruiken. Ik strompelde nog liever naar de wc. Maar omdat we maar 1 wc hadden moest ik erop.



Coe erg is dat hé. Ben je beneden klaar doe je boven en als je dan beneden komt, is het weer een zooi. Klinkt heel bekend van vroeger hier thuis.



Voor alle anderen een dikke en een vieze vette

(Ik had een oom met van die dikke natte zoenlippen. Ieuw. Als ie kwam ging ik altijd achter een tafel zitten zodat ie alleen een hand kon geven). 't Was wel een aardige oom hoor, maar die lippen..... )

Haha, die ondersteek had ik ook in huis, gelukkig niet gebruikt uiteindelijk.



Zoeb, ik heb ook foto's gemaakt van schoonmoeder toen ze opgebaard was. Was het niet van plan, maar ik heb bijna altijd een fototoestel bij me.

En toen we daar waren met de familie bleek er toch behoefte aan te zijn, dus heb ik foto's gemaakt.

Die zitten nu in een envelop diep weggestopt, totdat iemand de behoefte krijgt om ze te bekijken.

Ik vind ze nog steeds heel onwerkelijk, die foto's, maar dat vind ik eigenlijk alles rondom het overlijden van schoonmoeder. Dat ging te snel en te heftig, dat heb ik nog steeds niet op een rijtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven