Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 29 april 2010 om 16:13
donderdag 29 april 2010 om 16:31
Fus fijn dat je het mailt. Ik denk dat het voor mezelf ook gemakkelijker is dat ik ernaast sta dan dat ik er echt boven moet gaan hangen.
Wat mooi dat het op de foto lijkt dat ze nog op haar oude plekje zit. Vast en zeker zat ze er ook en keek ze mee.
Toen Nien begraven werd en de rouwstoet stond voor de deur werd er zelfs gelachen omdat manlief alles potdicht had afgesloten en toen we aan wilden lopen bleek dat er nog iemand op de wc zat. Gelukkig kwamen we er net op tijd achter. Maar we liepen allemaal te ginnegappen en zeiden dat Nien weer eens een grapje uithaalde. Ze zijn mooi die herinneringen.
Wat mooi dat het op de foto lijkt dat ze nog op haar oude plekje zit. Vast en zeker zat ze er ook en keek ze mee.
Toen Nien begraven werd en de rouwstoet stond voor de deur werd er zelfs gelachen omdat manlief alles potdicht had afgesloten en toen we aan wilden lopen bleek dat er nog iemand op de wc zat. Gelukkig kwamen we er net op tijd achter. Maar we liepen allemaal te ginnegappen en zeiden dat Nien weer eens een grapje uithaalde. Ze zijn mooi die herinneringen.
donderdag 29 april 2010 om 17:58
Oef, Zoeb, dat is idd minder prettig. Ik hoop dat je wat aan de foto's van Fuss hebt.
Wie geeft me een schop? Ben vanmiddag op de bank gaan liggen en in slaap gevallen en nu heb ik écht geen zin meer om de wc nog te gaan poetsen. En die moet er toch echt aan geloven vandaag. En eigenlijk moet ik het terras ook nog aanvegen, nadat de kinderen daar uitgebreid met zand hebben lopen gooien.
*steekt billen uit om schop in ontvangst te nemen*
Wie geeft me een schop? Ben vanmiddag op de bank gaan liggen en in slaap gevallen en nu heb ik écht geen zin meer om de wc nog te gaan poetsen. En die moet er toch echt aan geloven vandaag. En eigenlijk moet ik het terras ook nog aanvegen, nadat de kinderen daar uitgebreid met zand hebben lopen gooien.
*steekt billen uit om schop in ontvangst te nemen*
donderdag 29 april 2010 om 18:26
klinkt heftig zoeb, maar wat lief dat je het doet. Wat een lieverd ben je toch ook
Mamz, het waren weer twee pakjes. Want plous had me op een site gewezen met leuke jurkjes en die komen dus ook een van deze dagen. En mijn hennis pakketje is er. Nu mag ik voorlopig alleen geen geld meer uitgeven van mezelf
Rainz een schop voor jou
Fuss rustig aan hoor
- wachten op een of misschien wel twee pakjes
- Huis tuin en keuken dingen
- genieten van de zon
Ik heb intens genoten van de zon, ben zelfs een beetje rood, maar ach mooi rood wordt bruin
Mamz, het waren weer twee pakjes. Want plous had me op een site gewezen met leuke jurkjes en die komen dus ook een van deze dagen. En mijn hennis pakketje is er. Nu mag ik voorlopig alleen geen geld meer uitgeven van mezelf
Rainz een schop voor jou
Fuss rustig aan hoor
- wachten op een of misschien wel twee pakjes
- Huis tuin en keuken dingen
- genieten van de zon
Ik heb intens genoten van de zon, ben zelfs een beetje rood, maar ach mooi rood wordt bruin
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 29 april 2010 om 20:03
donderdag 29 april 2010 om 21:29
Jaaaa, morgen rommelmarkt struinen en op terras hangen als het weer het toelaat. Leuk!
Ik was even bij tante. Ze is erg opgewekt, voelt zich goed, dus da's mooi.
Ik zal deze zomer wel vaker op de kermis moeten werken. Als zij niet lekker is, of herstellende van de operatie. Geen probleem, ik help graag.
Hier is het mooie weer voorbij . Het onweert zelfs.
Ik was even bij tante. Ze is erg opgewekt, voelt zich goed, dus da's mooi.
Ik zal deze zomer wel vaker op de kermis moeten werken. Als zij niet lekker is, of herstellende van de operatie. Geen probleem, ik help graag.
Hier is het mooie weer voorbij . Het onweert zelfs.
donderdag 29 april 2010 om 21:47
Helleu,
Hier is het nog droog, nog wel.
Morgen moet ik gewoon werken, bij ons is het hele winkelcentrum gewoon open.
Fijn Goldie, dat je tante opgewekt is.
Wanneer horen ze iets over de scan?
Wat knap en lief dat je de foto's gaat maken Zoeb.
Vandaag heb ik ook gewerkt, ben helemaal gaar.
Straks lekker douchen en naar bed.
Toedeloe!
Hier is het nog droog, nog wel.
Morgen moet ik gewoon werken, bij ons is het hele winkelcentrum gewoon open.
Fijn Goldie, dat je tante opgewekt is.
Wanneer horen ze iets over de scan?
Wat knap en lief dat je de foto's gaat maken Zoeb.
Vandaag heb ik ook gewerkt, ben helemaal gaar.
Straks lekker douchen en naar bed.
Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 30 april 2010 om 03:09
Zo, ik ben weer thuis. 't Is ook laat genoeg. Het feest was echt supergaaf. Iedereen vond het geweldig.
Wel jammer dat de meesten niet in waarzeggerij geloofden.
Maar de bol had succes. (Het is echt een echte bol)
Maar de meiden (tuurlijk niet de jongens) vonden het allemaal erg leuk.
Waarzegster
Hier de beloofde foto.
Van het andere vertel ik morgen. Ik ben nu echt moe.
Wel jammer dat de meesten niet in waarzeggerij geloofden.
Maar de bol had succes. (Het is echt een echte bol)
Maar de meiden (tuurlijk niet de jongens) vonden het allemaal erg leuk.
Waarzegster
Hier de beloofde foto.
Van het andere vertel ik morgen. Ik ben nu echt moe.
vrijdag 30 april 2010 om 08:26
vrijdag 30 april 2010 om 09:45
Moggu koninginnetjes!
Zoeb,wat zie je er mooi uit!!
Hier ook uitgeslapen,totdat ik wakker werd van de harmonie
Vandaag geen wilde plannen,spelletjes en rommelmarkt om de hoek.Verder hoop ik een beetje op zolder te kunnen ruimen.
Vriend is werken,die brengt vanavond wat vrienden mee en dan wil ik onder duiken op zolder
Fijne koninginnedag!
Zoeb,wat zie je er mooi uit!!
Hier ook uitgeslapen,totdat ik wakker werd van de harmonie
Vandaag geen wilde plannen,spelletjes en rommelmarkt om de hoek.Verder hoop ik een beetje op zolder te kunnen ruimen.
Vriend is werken,die brengt vanavond wat vrienden mee en dan wil ik onder duiken op zolder
Fijne koninginnedag!
vrijdag 30 april 2010 om 10:06
vrijdag 30 april 2010 om 10:15
Mogguh
Zoeb, ziet er leuk uit Jammer dat de foto niet goed weergeeft hoe je er in het donker uitzag.
Hier zijn nogal grootse plannen, een van de heren wil zeker muziek maken op de markt, de ander alleen als hij over zijn zenuwlappigheid heenkomt. En ze denken goud te verdienen met een emmer en een sinaasappel. Maar eerst het lokale kinderfeestje.
Zoeb, ziet er leuk uit Jammer dat de foto niet goed weergeeft hoe je er in het donker uitzag.
Hier zijn nogal grootse plannen, een van de heren wil zeker muziek maken op de markt, de ander alleen als hij over zijn zenuwlappigheid heenkomt. En ze denken goud te verdienen met een emmer en een sinaasappel. Maar eerst het lokale kinderfeestje.
vrijdag 30 april 2010 om 12:09
Fuske als eerste een dikke voor jou. Voor de foto's. Ik ben tussen de feestelijkheden door naar het huis van de moeder van vriendin gegaan. Foto's gemaakt. Dat ging goed. Bij de nog lege kist even samen staan huilen. De man van vriendin heeft een hout en timmerbedrijf en broer van vriendin heeft de kist daar zelf gemaakt. Toen schreef broer in de deksel van de kist dat het hout geschonken was door haar man. In de kist lag een puzzelboekje klaar, een pen en de leesbril. Moeder puzzelde nogal graag. Op de kist waren in vrolijke kleuren de handjes van alle achterkleinkinderen gezet. Het zag er eigenlijk heel vrolijk uit.
Toen om negen uur de begrafenisondernemer er nog niet was, kon ik helaas niet langer blijven. Ik had als voorzitter nog drie huldigingen te doen. Ik heb mijn fototoestel daar gelaten en uitgelegd hoe het werkte. Zwagers zouden dan de rest van de foto's maken. Ik ga het straks halen. Toen moest ik terug naar het feest. Me omkleden, opmaken en alle frutsels en sieraden aandoen. Rare ommezwaai was dat. Ik kan dat niet meteen, dus iedereen was achter me aan het jagen en ik deed even rustig aan. Ik vond het wel even goed. Het komt dan ook echt niet op een kwartiertje aan en dan alles maar wat later. En het is goed gekomen. Iedereen vond het leuk. De jubilarissen, nieuwe leiding en afscheidnemende vonden de speeches leuk en het feest was daarna echt gezellig. De waarzegstersbol had volop belangstelling. Ik heb geen heftige voorspellingen gedaan. Wel leuke. Iedereen vond dat het gaaf versierd was. Met spoken een levensgroot spinnenweb met dikke harige spin en mijn hoekje. E het was ook leuk dat de meeste zich ook in gepaste kledij hadden gestoken.
Het was een tegenstrijdig iets. Maar 't is weer geslaagd geweest. Morgen nog opruimen. Dat is minder.
Rainz, de taarten waren een groot succes. De grote was helemaal op en de kleine heb ik zelf ingepikt. Die was over. Iedereen wilde weten wie ze had gemaakt. Het was erg lekker.
Ze waren natuurlijk ook helemaal gaaf.
Ik heb uitgeslapen. Ik was echt helemaal kapot.
Ik zit nu naar de regen in Zeeland te kijken. Een beetje een dubbel gevoel na vorig jaar. Je merkt toch wel een beetje dat het spontane er af is. Wat jammer van het weer en wat jammer dat ze niet wat meer beelden laten zien van prinsen en prinsessen die met de spelletjes en alles meedoen.
Straks ga ik even over de vrijmarkt lopen en vanavond naar de verjaardag van schoondochter.
Nu nog even rust. Heerlijk.
Toen om negen uur de begrafenisondernemer er nog niet was, kon ik helaas niet langer blijven. Ik had als voorzitter nog drie huldigingen te doen. Ik heb mijn fototoestel daar gelaten en uitgelegd hoe het werkte. Zwagers zouden dan de rest van de foto's maken. Ik ga het straks halen. Toen moest ik terug naar het feest. Me omkleden, opmaken en alle frutsels en sieraden aandoen. Rare ommezwaai was dat. Ik kan dat niet meteen, dus iedereen was achter me aan het jagen en ik deed even rustig aan. Ik vond het wel even goed. Het komt dan ook echt niet op een kwartiertje aan en dan alles maar wat later. En het is goed gekomen. Iedereen vond het leuk. De jubilarissen, nieuwe leiding en afscheidnemende vonden de speeches leuk en het feest was daarna echt gezellig. De waarzegstersbol had volop belangstelling. Ik heb geen heftige voorspellingen gedaan. Wel leuke. Iedereen vond dat het gaaf versierd was. Met spoken een levensgroot spinnenweb met dikke harige spin en mijn hoekje. E het was ook leuk dat de meeste zich ook in gepaste kledij hadden gestoken.
Het was een tegenstrijdig iets. Maar 't is weer geslaagd geweest. Morgen nog opruimen. Dat is minder.
Rainz, de taarten waren een groot succes. De grote was helemaal op en de kleine heb ik zelf ingepikt. Die was over. Iedereen wilde weten wie ze had gemaakt. Het was erg lekker.
Ze waren natuurlijk ook helemaal gaaf.
Ik heb uitgeslapen. Ik was echt helemaal kapot.
Ik zit nu naar de regen in Zeeland te kijken. Een beetje een dubbel gevoel na vorig jaar. Je merkt toch wel een beetje dat het spontane er af is. Wat jammer van het weer en wat jammer dat ze niet wat meer beelden laten zien van prinsen en prinsessen die met de spelletjes en alles meedoen.
Straks ga ik even over de vrijmarkt lopen en vanavond naar de verjaardag van schoondochter.
Nu nog even rust. Heerlijk.