Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Toch maar mijn burka. Kon mijn bananenrokje en kokosnoten niet vinden.

Niet Tijgermeisje? Ik ben een douche-addict. Normaal 2 a 3x p/dag een half uur.
Frizzy, heb je nog boodschappen onder je burka gestopt? Gaat las ik ergens erg makkelijk,je schijnt er je hele kerel onder te kunnen verbergen .

Tijgermeisje, even flink gourmetten en dan niet douchen en naar de winkel. Moet je eens zien hoe snel iedereen je laat voorgaan bij de kassa
wow dat is echt veel en vaak douchen, ik zou daar flinke jeuk van krijgen, aangezien warm water alleen al zo ontzettend ontvet en uitdroogt.

Ik ben een parfum addict dus ook al spoel ik me alleen maar kort af en doe ik de vieze plekjes als enige met zeep dan nog ruik ik naar rozen en viooltjes
Ik heb de boodschappen binnen, niet gedouched en natuurlijk kom je dan je halve school tegen...
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 16:58:

Ik heb de boodschappen binnen, niet gedouched en natuurlijk kom je dan je halve school tegen...
Prul écht joh, een kerel eronder? Goh... ik bedenk me ineens allerlei leuke mogenlijkheden!

Tijgermeisje dat klopt, mijn huid is ook megadroog, ondanks dat ik maar 1x per dag douchegel gebruik. Maar ik hou van schoon zijn en douchen is een beetje een soort meditatie voor mij geworden.
Van water alleen wordt je huid ook megadroog, dus 2 à 3 keer pe dag douchen is niet zo goed idee Frizzy.
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 16:58:

Ik heb de boodschappen binnen, niet gedouched en natuurlijk kom je dan je halve school tegen...Aai, dit haalt mij over om met mijn megakoppijn en look waar ik maar even geen woorden over vuil maak, niet naar de supermarkt te gaan voor troostvoer en kattengrit, ik schuif het een dagje op. Misschien is een douche bij mij ook aan te raden. Als ik op alle topics genegeerd word dan weet ik genoeg . Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb ik iets gemist? Heeft iemand een korte samenvatting voor me? Waarom waren jullie er allemaal niet toen deze beleid-en-zo-discussie pas voor de 28e keer werd gevoerd? Nou?!...
quote:iris1969 schreef op 01 mei 2010 @ 18:15:

Van water alleen wordt je huid ook megadroog, dus 2 à 3 keer pe dag douchen is niet zo goed idee Frizzy.Ik ben aan het afkicken naar 1 a 2 keer p/dag. Zijn jullie dan een beetje trots op me?
quote:Etosha2 schreef op 01 mei 2010 @ 16:19:

Hmm, ik zie nu dat ik bij Etosha niet op dat poppetje voor de nick kan klikken en ook dat de tekentjes eronder weg zijn, zoals bij Festen ook inderdaad. Maar de avatar is er nog wel en alle berichten ook. Wat gebeurt er toch?Dan heb je dus een ban. Erg vreemd allemaal. Stom zeg.
MV Morgen is het zondag hé!

Jessy ze hoeft niet gebant te zijn, ze kan ook gewoon offline zijn gehaald, per ongeluk of zo. Bug ofzo.
quote:iris1969 schreef op 01 mei 2010 @ 15:48:

Haha, dit topic lijkt ondertussen wel een gewoon kletstopic te worden. Zonder Angels valt er dus niet te rellen, dus......

Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Wij redden het hier best wel zonder Angels, blijkbaar.
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 18:35:

MV Morgen is het zondag hé!

Jessy ze hoeft niet gebant te zijn, ze kan ook gewoon offline zijn gehaald, per ongeluk of zo. Bug ofzo. O. Maar als ik nick's van bannelingen tegenkom, dan kun je inderdaad niet dat poppetje aanklikken enz. Dus ik dacht automatisch, een ban. Zal wel een foutje zijn dan.
Ja Jessy, wij vallen hun niet lastig en zij ons niet. Goede deal lijkt me zo. Kijken hoe lang we het dit keer volhouden....
Het zou me niks verbazen als het gewoon goed blijft gaan, Iris.
quote:Ligeia schreef op 01 mei 2010 @ 18:24:

Heb ik iets gemist? Heeft iemand een korte samenvatting voor me? Waarom waren jullie er allemaal niet toen deze beleid-en-zo-discussie pas voor de 28e keer werd gevoerd? Nou?!...Lik, niks gemist
Je weet toch!
Nu we Muchacha terughebben inderdaad niet meer...
quote:Ligeia schreef op 01 mei 2010 @ 18:24:

Heb ik iets gemist? Heeft iemand een korte samenvatting voor .

3 mega- rellen

8 gebanden

12 waarschuwingen

1 coming-out

2 hele vette roddels

1 opbloeiende romance

1 deuk in een goede vriendschap

Niets bijzonders, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb mail gehad van een van de angels en volgens haar heb ik geen ban. Zij raadde me aan een tweede nick aan te maken, waarmee ik nu dus post. Hoop wel dat het kan worden uitgezocht want ik zou er erg van balen als mijn nick verloren gaat.
Tijdelijke alternatieve nick voor Etosha wegens inlogproblemen...
Nou Lig,

Iemand nam een beslissing en mensen waren het er niet mee eens en toen kwam er een discussie met daaruit voortvloeiend nieuwe beslissingen waar mensen het niet mee eens zijn met als gevolg dat er een discussie is

Ja?
Je vergeet een aantal naaktfoto's en een stalker
Stalker komt wel terug.........
Je weet toch!
Moet ze doen, kunnen we lachen. * not*
Ze komt altijd terug.
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven