Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zaterdag 1 mei 2010 om 16:37
zaterdag 1 mei 2010 om 16:37
zaterdag 1 mei 2010 om 17:32
zaterdag 1 mei 2010 om 18:23
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 16:58:
Ik heb de boodschappen binnen, niet gedouched en natuurlijk kom je dan je halve school tegen...Aai, dit haalt mij over om met mijn megakoppijn en look waar ik maar even geen woorden over vuil maak, niet naar de supermarkt te gaan voor troostvoer en kattengrit, ik schuif het een dagje op. Misschien is een douche bij mij ook aan te raden. Als ik op alle topics genegeerd word dan weet ik genoeg . Thanks.
Ik heb de boodschappen binnen, niet gedouched en natuurlijk kom je dan je halve school tegen...Aai, dit haalt mij over om met mijn megakoppijn en look waar ik maar even geen woorden over vuil maak, niet naar de supermarkt te gaan voor troostvoer en kattengrit, ik schuif het een dagje op. Misschien is een douche bij mij ook aan te raden. Als ik op alle topics genegeerd word dan weet ik genoeg . Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 1 mei 2010 om 18:33
quote:Etosha2 schreef op 01 mei 2010 @ 16:19:
Hmm, ik zie nu dat ik bij Etosha niet op dat poppetje voor de nick kan klikken en ook dat de tekentjes eronder weg zijn, zoals bij Festen ook inderdaad. Maar de avatar is er nog wel en alle berichten ook. Wat gebeurt er toch?Dan heb je dus een ban. Erg vreemd allemaal. Stom zeg.
Hmm, ik zie nu dat ik bij Etosha niet op dat poppetje voor de nick kan klikken en ook dat de tekentjes eronder weg zijn, zoals bij Festen ook inderdaad. Maar de avatar is er nog wel en alle berichten ook. Wat gebeurt er toch?Dan heb je dus een ban. Erg vreemd allemaal. Stom zeg.
zaterdag 1 mei 2010 om 18:39
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 18:35:
MV Morgen is het zondag hé!
Jessy ze hoeft niet gebant te zijn, ze kan ook gewoon offline zijn gehaald, per ongeluk of zo. Bug ofzo. O. Maar als ik nick's van bannelingen tegenkom, dan kun je inderdaad niet dat poppetje aanklikken enz. Dus ik dacht automatisch, een ban. Zal wel een foutje zijn dan.
MV Morgen is het zondag hé!
Jessy ze hoeft niet gebant te zijn, ze kan ook gewoon offline zijn gehaald, per ongeluk of zo. Bug ofzo. O. Maar als ik nick's van bannelingen tegenkom, dan kun je inderdaad niet dat poppetje aanklikken enz. Dus ik dacht automatisch, een ban. Zal wel een foutje zijn dan.
zaterdag 1 mei 2010 om 18:42
zaterdag 1 mei 2010 om 18:45
quote:Ligeia schreef op 01 mei 2010 @ 18:24:
Heb ik iets gemist? Heeft iemand een korte samenvatting voor .
3 mega- rellen
8 gebanden
12 waarschuwingen
1 coming-out
2 hele vette roddels
1 opbloeiende romance
1 deuk in een goede vriendschap
Niets bijzonders, dus.
Heb ik iets gemist? Heeft iemand een korte samenvatting voor .
3 mega- rellen
8 gebanden
12 waarschuwingen
1 coming-out
2 hele vette roddels
1 opbloeiende romance
1 deuk in een goede vriendschap
Niets bijzonders, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 1 mei 2010 om 18:46
Ik heb mail gehad van een van de angels en volgens haar heb ik geen ban. Zij raadde me aan een tweede nick aan te maken, waarmee ik nu dus post. Hoop wel dat het kan worden uitgezocht want ik zou er erg van balen als mijn nick verloren gaat.
Tijdelijke alternatieve nick voor Etosha wegens inlogproblemen...