Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Voel ik hier een doodgeslagen topic?
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Oké thanks, ik kom wel weer eens kijken bij Napraattopic nr. 17...
Heb ik weer. Was er een tijdje geleden een topic "wie wil je wel een keer in het echt zien" zei Festen.... nouschi, lijkt me leuk om een keer te ontmoeten.

Ik helemaal trots, blijkt ze toch wat anders in elkaar te zitten dan ik dacht. (heb het bericht van MV niet gelezen hoor maar kan het wel een beetje verzinnen)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hey! Heb ik naaktfoto's gemist?
The time is now
quote:nouschi schreef op 01 mei 2010 @ 21:15:

Heb ik weer. Was er een tijdje geleden een topic "wie wil je wel een keer in het echt zien" zei Festen.... nouschi, lijkt me leuk om een keer te ontmoeten.

Ik helemaal trots, blijkt ze toch wat anders in elkaar te zitten dan ik dacht. (heb het bericht van MV niet gelezen hoor maar kan het wel een beetje verzinnen)

Dank dank Hemera.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat laatste nummer nou al gevallen??
Maar goed, story of my life hier op het forum. Eerste keer dat mrsc over die latjes begon kwam ik gelijk in het verweer samen met Babsjuh als ik me niet vergis. 5 ging alles nalezen, waarschuwing voor mrsc, topic off-line dus helemaal goed. Een aantal forummers was het er niet mee eens (interessant topic, vrijheid van meningsuiting etc.) dus hup topic terug, waarschuwing ingetrokken.

Ook eerste keer dat ik wat meldde.
quote:Norre schreef op 01 mei 2010 @ 21:30:

Is dat laatste nummer nou al gevallen??

Nééhéé!

Ik ben er nog steeds.
En ik ben er ook weer. Gewoon, als mezelf. Vinyl heeft voor mij in IE ingelogd vanaf haar computer, dat ging goed en nu kan ik opeens ook weer via allerlei computers en verschillende browsers erin. Vaag, maar goed, ut werrrukt weer dus.
quote:zusenzo schreef op 01 mei 2010 @ 18:35:

MV Morgen is het zondag hé!

Hier zijn de supermarkten ook zondag open .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
He he gelukkig Etos (ben aan het bijlezen zag dat je niet kon inloggen) Zou wel erg gek zijn als jij een ban aan je broek had zeg.
quote:Banba schreef op 01 mei 2010 @ 21:18:

Hey! Heb ik naaktfoto's gemist? Ja. Ik mail ze wel even door!
Nee Nor, de verwachting is maandag....
elfendertig....
Het is intussen een dag later, en ergens denk ik ook: Frizz waar maak je je druk om maarrrrrrr...

Ik vind het zo'n laffe streek dat een vaste forummer mij keihard aanvalt onder haar tweede ('anonieme') nick.

Er is vanmorgen al een waarschuwing uitgedeeld door Twee, maar ik vraag me telkens af of het wellicht een forummer is die op een ander topic poeslief tegen me doet. Niet leuk.

Zo, eens kijken of ik na het klikken op 'Verstuur bericht' ineens ontzettend opgelucht ben ofzo.
En Frizz ben je opgelucht? Ben het met je eensch (voor zover ik kan oordelen want ik heb weer alles maar dan ook alles gemist) het is ook laf om dat te doen
Ohw, da's inderdaad vals!
quote:dangeensuus schreef op 01 mei 2010 @ 22:14:

Nee Nor, de verwachting is maandag....De tyfus! Mijn stiften zijn nou al uitgedroogd.
Ik vind het echt niet erg hoor, als iemand kritiek op mij heeft (al waren de bewoordingen niet mis en leek die persoon heel erg boos op mij terwijl ik haar dus helemaal niet ken, denk ik), maar wees dan mans vrouws genoeg om dat te doen onder je eigen nick.

Dush het was ook geen hele rel ofzo, dus niet gek dat je het gemist hebt.
quote:qwertu schreef op 01 mei 2010 @ 22:13:

[...]

Ja. Ik mail ze wel even door!Doe mij die ene van je tieten ook even...
En eehh... nee, ik ben niet opgelucht. Dit topic werkt helemaal niet!
quote:frizzy schreef op 01 mei 2010 @ 22:35:

Ik vind het echt niet erg hoor, als iemand kritiek op mij heeft (al waren de bewoordingen niet mis en leek die persoon heel erg boos op mij terwijl ik haar dus helemaal niet ken, denk ik), maar wees dan mans vrouws genoeg om dat te doen onder je eigen nick.

Dush het was ook geen hele rel ofzo, dus niet gek dat je het gemist hebt.Hoor jij eens even.. Als je hier een vuurtje aanwakkert, zet je het maar goed in de fik ook meteen. Details; en wel nu!!
Friz, watskeburt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:frizzy schreef op 01 mei 2010 @ 22:35:

Dush het was ook geen hele rel ofzo, dus niet gek dat je het gemist hebt.Ow niets gemist dus. Des te sneu-er het is zeg. Stomme actie van diegene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven