LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik zie alleen wel een trappetje voor de deur op een foto. Lijkt mij onhandig met Knorrie. Al kan hij het wel, maar het betekent wel dat het terras dus hoger ligt en hij daar vanaf kan vallen.
Ik zie ook een appartement op een foto zonder terras (dus gelijkvloers). Misschien als voorkeur door te geven?

Ja, ik vind het echt heel leuk. Zo even aan GW laten zien.

Ook leuk dat het van Nederlandse eigenaren is
Vorig jaar heb ik deze camping al eens gemaild trouwens. Aardige mensen. Enige reden waarom ik er niet geboekt heb tot nog toe is dat er volgens mij echt alleen maar Nederlanders komen.

Wat me wel echt heel leuk lijkt, is dat ze er 's avonds een verhaaltje voorlezen voor de kinderen .
Oh, dat vind ik geen probleem. Kan me wel voorstellen dat meer nationaliteiten meer vakantiegevoel geeft maar dat heb ik helemaal niet. Vind het vooral handig

Als het maar geen hoog Frans Bauer en animatiegehalte heeft, maar als ik het zo zie ziet het er juist allemaal heel kneuterig en gezellig uit ipv opdringerig (animatie).
Volgens mij is er geen feestanimatie, zoals ik het lees. Gewoon klein en knus inderdaad.

Wel nog best een eind rijden, vind ik, op een drukke zaterdag. Denk dat wij het eigenlijk wel in twee dagen moeten doen. Daar zie ik dan wel weer een beetje tegenop. Voorhen reden we deze afstand wel in 1 dag, maar in juni is het een stuk rustiger op de weg.
Ik vind het wel erg leuk als ik in Frankrijk ook Frans kan spreken als ik mijn broodjes bestel enzo. Dat doe je toch niet snel als iedereen Nederlands is. Maar ja, je kunt niet alles hebben .
Ik heb ze gemaild met de vraag of er uberhaupt nog iets beschikbaar is in het hoogseizoen .
Nog een leuke link op de SG geplaatst.

Een kasteelcamping, Nederlandse eigenaren, in de Dordogne, 15 dagen stacaravan voor 1200 euro.
Dus tussen 10-7 en 21-8.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 12:03:

Volgens mij is er geen feestanimatie, zoals ik het lees. Gewoon klein en knus inderdaad.

Wel nog best een eind rijden, vind ik, op een drukke zaterdag. Denk dat wij het eigenlijk wel in twee dagen moeten doen. Daar zie ik dan wel weer een beetje tegenop. Voorhen reden we deze afstand wel in 1 dag, maar in juni is het een stuk rustiger op de weg.Oh, ik heb nog niet eens naar de afstand gekeken!
Wind, daar zijn wij vorig jaar geweest. Vrolijk ook.

Daar gaan we misschien dit jaar ook wel weer heen. Is echt een heel erg leuke camping.
Schorrie wil het allerliefst naar die camping terug zegt hij.
1000 km :(
Als je het bereidbaar wilt houden, moet je eigenlijk niet verder dan de Loire kijken.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 12:10:

Wind, daar zijn wij vorig jaar geweest. Vrolijk ook.

Daar gaan we misschien dit jaar ook wel weer heen. Is echt een heel erg leuke camping.

Wat toevallig! Het ziet er heel leuk uit!

Kun je meer vertellen?
Schorrie wil met mij lego-en. Ik zeg: ik ben even met de moeder van KW naar vakanties aan het kijken. Schorrie: welke KW? Ik: KW van V. Schorrie hoopvol: gaan zij dan naar dezelfde vakantie als wij? Ik zeg: Nee, dat niet. Schorrie begint te huilen.... .
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 12:12:

Als je het bereidbaar wilt houden, moet je eigenlijk niet verder dan de Loire kijken.

Die waar jij vorig jaar bent geweest is 900 km voor ons.

Nog net te doen.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2010 @ 12:13:

Schorrie wil met mij lego-en. Ik zeg: ik ben even met de moeder van KW naar vakanties aan het kijken. Schorrie: welke KW? Ik: KW van V. Schorrie hoopvol: gaan zij dan naar dezelfde vakantie als wij? Ik zeg: Nee, dat niet. Schorrie begint te huilen.... .

Ach....

KW vraagt net; "Wanneer kom Schorrie nou-houuuuuuu"

Als jullie de 24e komen en wij de 25e gaan en we gaan naar dezelfde camping dan hebben ze één dag plezier samen
Ik kan meer vertellen.

Volgens mij zijn de caravans van particulieren. Dat vind ik nooit zo fris er uitzien eerlijk gezegd. Maar dat moet je even checken.

Het zwembad heeft een glijbaan die niet in een diep bad uitkomt, maar in een ondiep opvangbakje zeg maar. Dat betekent dat BRS er ook vanaf kan. Verder een vierkante bak die heel diep is, een vierkante bak die voor kleinere kinderen is, en een pierenbadje. Zwembad is niet megamooi ofzo, maar wel functioneel en dus met een glijbaan.

Camping is groen, ruim opgezet. In het kasteel kun je heel lekker eten. Is wel echt met gedekte tafels enzo. Verder is er natuurlijk ook gewoon een snackbarachtig iets .

De visvijver vond Schorrie geweldig. Harrie ook. Je hoeft alleen je hengel er maar in te gooien en je hebt beet.

Wil je nog meer weten?
In de omgeving moet je wel alles met de auto doen. Je kunt ook fietsen maar dat gaat met ZCHT niet. Wij zijn ook wel een keer wandelend naar een zwemmeer gegaan trouwens. Maar is wel echt een stukje lopen.
als wij naar die van vorig jaar gaan, gaan we van 24-7 tot 7-8. Ik heb namelijk bij die touroperator van vorig jaar een paar weken terug al geinformeerd of dezelfde tent nog vrij was en dat was het geval in deze twee weken.
Dat dacht ik al van die caravans... die zie je ook niet echt goed op de foto's en meestal zegt dat ook wel wat

Verder klinkt het goed! Leuk... heb helemaal zin in vakantie.
Zijn jullie er al uit, Morrie?
Harrie zit weer op een vouwwagen te hameren. En Schorrie tegen me op te hitsen, die wil nu ook een vouwwagen. Maar ik heb geen zin in het 3 dagen vooraf inrichten en 3 dagen na afloop opruimen. Harrie zegt dat hij dat dan wel zal doen. Ja, en dan hebben we dus de helft niet bij ons.....
En jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven