Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Himalaya, als je me mailt met dat adres voeg ik je toe bij de boerderettes! Dar zitten allemaal forummers op en kun je dus veel buren vinden!

appeltjesgroen25 at hotmail punt com
quote:appeltjesgroen25 schreef op 30 april 2010 @ 20:09:

Himalaya, als je me mailt met dat adres voeg ik je toe bij de boerderettes! Dar zitten allemaal forummers op en kun je dus veel buren vinden!

Done!

Nu die 200 blz van het topic doorworstelen voor tips...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dolfje, ik had dat ook maar ze kwamen een paar dagen erna wel terug.

Hoelang niet voeren voordat de pup wegloopt?
Is het normaal dat het lang (1+ dag) duurt voordat je je buren als buren ziet staan onderin je farm?

Als ik FV opstart staat er wel '6 friends' (jaja, ben een beginner... ) maar er staan maar 3 buren onderin, waardoor ik ook niet de andere farms kan bezoeken.

Wel kunnen we presents uitwisselen, daar staan ze dan wel weer bij.
Dat is helaas normaal Himalaya..

FV loopt standaard achter.

Ik ga je nu toevoegen!
Dat van die buren is behoorlijk stom. Ik heb aan het begin een paar mensen eindeloos buurverzoeken gestuurd omdat ik dacht dat ik iets fout deed...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Himalaya, stuur mij nog even een verzoekje? Ik had je weggeklikt
quote:tonkje schreef op 01 mei 2010 @ 10:41:

Dat van die buren is behoorlijk stom. Ik heb aan het begin een paar mensen eindeloos buurverzoeken gestuurd omdat ik dacht dat ik iets fout deed...

Ik ook

Vandaag is het ook weer hopeloos,niet alleen farmville maar ook farmtown is haast niet op te komen..
quote:misschicken schreef op 01 mei 2010 @ 10:59:

Himalaya, stuur mij nog even een verzoekje? Ik had je weggeklikt

Dat dacht ik al. Ik had je een verzoek gestuurd na het lezen van bladzijde 6 van 201 ofzo, en dan kon het zo maar zijn dat je had 'wieisdahnuweer'....

Komt eraan! (en nu wel lief zijn he?! :-) )
Puh, moet je maar zeggen dat je van viva komt

You're in!
quote:misschicken schreef op 01 mei 2010 @ 16:27:

Puh, moet je maar zeggen dat je van viva komt

You're in!

ik snapte helegaar niet hoe dat allemaal werkte, alleen dat ik zo veel mogelijk buren moest hebben

Ik baal trouwens als een stekker dat ik in 99% van de gevallen jullie niet als mijn neighbours kan zien! Dus kan ik ook niet fetilizen of eieren oogsten...
Hima dat komt nog, er zit altijd wat vertraging in het accepteren en werkelijk zien van mensen). En ik heb je ook toegelaten hoor (met mijn extra account want die vind buurtjes erg leuk)
Het is wel een puinhoop op FV/ FB ik ben wat buren kwijt (en volgens mij niet omdat ik ze verwaarloos, geen kadootjes stuur, oproepjes van hen voor een artikel negeer of wat ook) Ik ben me van geen kwaad bewust. Of het moet zo zijn dat ik gewoon niet leuk ben
Overigens (ja ja, nog wat te melden) speel ik met 2 accounts. Dat zorgt al voor traagheid (zelfs met 2 browsers) maar viva erbij open hebben om dan ook nog te forummen da's helemaal geen doen. Dus ik heb besloten: farmen of viva. En dat wissel ik dan af.
Ik wissel het ook af,hoe meer schermen open hoe trager FV volgens mij..
Dat was/ is mij ook al opgevallen Dolfje
Ennnn hoe meer buren hoe sneller je eruit knalt als je bij ze bemest (en daardoor is ie ook traag hoor, plus dan meer schermen en het "feest" is compleet)
quote:Dushi74 schreef op 01 mei 2010 @ 22:13:

Het is wel een puinhoop op FV/ FB ik ben wat buren kwijt (en volgens mij niet omdat ik ze verwaarloos, geen kadootjes stuur, oproepjes van hen voor een artikel negeer of wat ook) Ik ben me van geen kwaad bewust. Of het moet zo zijn dat ik gewoon niet leuk ben Ik denk dat Jolante je niet leuk vond...de bitch!
*begint te snikken van verdriet* zie je nu wel.... maar niet alleen Jolanthe ben ik kwijt, er zijn er nog een paar. Ik geloof wel geteld een stuk of vijf. Maar goed, zo is het leven. Zelfs virtueel verdwijnen er mensen uit het zicht.
Alles is weg (al dus de mams van Jan) zelfs Jolanthe zelf
Da's balen Dushi.

Vraagje: Ik heb pup nu 14 keer gevoerd (staat 14/14) wat moet ik hem nu nog geven? Het is iig geen pup meer.
Dan kan je hem met botjes trucjes gaan leren.
quote:Dushi74 schreef op 01 mei 2010 @ 23:47:

Alles is weg (al dus de mams van Jan) zelfs Jolanthe zelf
Het is weer hopeloos,ben een poging aan het doen om te oogsten ...
Dank je MissC.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven