Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
zondag 18 april 2010 om 19:28
quote:Boarn schreef op 18 april 2010 @ 18:53:
De laatste paar dagen loopt mijn Farmville steeds vast. Ik kom niet verder dan het beginscherm van het logo. Zijn er meer mensen die er niet opkomen?
Zó irritant, want ik zit midden in een grote co-op. Heb ook al Flach 10.0 weer gedownload, maar dat loste het probleem niet op Ja hier ook, en dan doe ik F5, of ik klik nog een keer op de link in mijn favoerieten en dan heb ik gelijk de boerderie.
De laatste paar dagen loopt mijn Farmville steeds vast. Ik kom niet verder dan het beginscherm van het logo. Zijn er meer mensen die er niet opkomen?
Zó irritant, want ik zit midden in een grote co-op. Heb ook al Flach 10.0 weer gedownload, maar dat loste het probleem niet op Ja hier ook, en dan doe ik F5, of ik klik nog een keer op de link in mijn favoerieten en dan heb ik gelijk de boerderie.
zondag 18 april 2010 om 19:31
quote:groupie schreef op 18 april 2010 @ 19:25:
ik heb een vraag: hoe kan ik artikelen aan mensen geven die niet bij het free gifts gedeelte staan? er staan bij mij nooit altijd alle bouwmaterialen voor bv een stal, en toch zie ik dat andere mensen ze wel weggeven!
Niet iedereen heeft dezelfde gifts staan in dat lijstje. De ene kan stenen weggeven, de andere planken.
Maar als je hier kijkt vind je de links van alle gifts voor de nursery, die je dan weg kan geven.
ik heb een vraag: hoe kan ik artikelen aan mensen geven die niet bij het free gifts gedeelte staan? er staan bij mij nooit altijd alle bouwmaterialen voor bv een stal, en toch zie ik dat andere mensen ze wel weggeven!
Niet iedereen heeft dezelfde gifts staan in dat lijstje. De ene kan stenen weggeven, de andere planken.
Maar als je hier kijkt vind je de links van alle gifts voor de nursery, die je dan weg kan geven.
zondag 18 april 2010 om 21:43
zondag 18 april 2010 om 21:50
quote:Boarn schreef op 18 april 2010 @ 18:53:
Zó irritant, want ik zit midden in een grote co-op. Heb ook al Flach 10.0 weer gedownload, maar dat loste het probleem niet op Het ligt niet aan jou. Het is bij mij ook huilen met de pet op.
Zó irritant, want ik zit midden in een grote co-op. Heb ook al Flach 10.0 weer gedownload, maar dat loste het probleem niet op Het ligt niet aan jou. Het is bij mij ook huilen met de pet op.
dinsdag 20 april 2010 om 20:47
Hier nog een Kippie, sinds vanavond. Heb het voorlopig maar even opgegeven. Kijk later op de avond nog wel een keertje
Het is bij mij zo erg vanmorgen netjes mijn oogst binnengehaald voor de co-op waarin ik zit, nieuwe gezaaid. Kijk ik vanmiddag even hoe het ermee staat zie ik dat alles wat ik opnieuw gezaaid had weg is. Kon ik weer mijn land bewerken en inzaaien. Gewoon al mijn werk voor niets. En dankzij dit gezeik ben ik bang dat de co-op dus mislukt. En bedankt FV
Het is bij mij zo erg vanmorgen netjes mijn oogst binnengehaald voor de co-op waarin ik zit, nieuwe gezaaid. Kijk ik vanmiddag even hoe het ermee staat zie ik dat alles wat ik opnieuw gezaaid had weg is. Kon ik weer mijn land bewerken en inzaaien. Gewoon al mijn werk voor niets. En dankzij dit gezeik ben ik bang dat de co-op dus mislukt. En bedankt FV
dinsdag 20 april 2010 om 21:17
woensdag 21 april 2010 om 11:20
Mijn lieve nichtjes zijn stik en strontjaloers op mijn schattige hondje en willen er natuurlijk ook allebei eentje. Maar ze hebben niet genoeg buren! Voor Hiske heb al een heleboel verzoeken om vriendjes te worden gestuurd naar zo'n beetje al mijn buren. Voor Tessebes ga ik dat ook nog doen. Willen julle mijn nichtjes aan een hondje helpen door buren te worden? Ze zijn pas 5 en 8 (en het meeste op hun boerderijtjes doen ik en hun moeder) en hebben zelf nog geen vrienden op facebook.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 21 april 2010 om 21:08
Op mijn laptop thuis doet FV met google chrome het nogsteeds prima. Nauwelijks vastlopers e.d (moet nu dus wel afkloppen!!!)
Laptop van vriend (om het weekend;) Das dikke bagger. Die loopt vast en is super traag!!!
Nog paar keer mijn hond voeren en hij is volwassen. (weer 1 zorg minder!)
Ik denk, dat je iemand bij co-op niet vinden kan dat net zo is met bouwmateriaal voor stallen enz. Daar heeft ook niet iedereen de keuze uit alle soorten.
Denk dat je daarom ook beperkt helpen kan.
Laptop van vriend (om het weekend;) Das dikke bagger. Die loopt vast en is super traag!!!
Nog paar keer mijn hond voeren en hij is volwassen. (weer 1 zorg minder!)
Ik denk, dat je iemand bij co-op niet vinden kan dat net zo is met bouwmateriaal voor stallen enz. Daar heeft ook niet iedereen de keuze uit alle soorten.
Denk dat je daarom ook beperkt helpen kan.
woensdag 21 april 2010 om 21:34
Of ik nu met IE, FF of Chrome aan de gang ga, alles knalt eruit op het moment dat ik bij de buren aan de gang ga. Met welk van mijn 2 accounts dan ook. Want ik dacht eerst dat het lag aan mijn eerste account (daar heb ik best veel buurtjes) Maar ook met mijn account wat ik nog maar pas heb en nog echt niet zo heel veel buurtjes is het hetzelfde gedoe.
donderdag 22 april 2010 om 11:03
quote:misschicken schreef op 21 april 2010 @ 21:33:
Ja hoor, mijn witte kippies zijn ook gekrompen!
Ik zou maar oppassen Miskip, voordat je het weet ben je ook gekrompen
2 RL vrienden van mij zoeken nog buurtjes,( ze zijn niet van Viva, maar wel braaf)
Wie wil mag ze toevoegen:
Tidus Brandsma
Yuna Brandsma
Ja hoor, mijn witte kippies zijn ook gekrompen!
Ik zou maar oppassen Miskip, voordat je het weet ben je ook gekrompen
2 RL vrienden van mij zoeken nog buurtjes,( ze zijn niet van Viva, maar wel braaf)
Wie wil mag ze toevoegen:
Tidus Brandsma
Yuna Brandsma