Onbereikbaar
zondag 2 mei 2010 om 14:34
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
zondag 2 mei 2010 om 17:04
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 17:03:
[...]
Heb je aan 1 genoeg dan?
Sellina,ik ben het eens met Bieb, ik denk dat er gewoon niet genoeg klik was
WANT, was ie er wel dan had je nog kunnen smssen dat je net hebt staan kotsen boven de plee en dan had je teruggekregen...
Ach meisje , zal ik je haar even achter je hoofd komen houden, dat kotst wat lekkerderHet was die hoofdpijn, dan heeft een man verder geen smsje meer nodig.
[...]
Heb je aan 1 genoeg dan?
Sellina,ik ben het eens met Bieb, ik denk dat er gewoon niet genoeg klik was
WANT, was ie er wel dan had je nog kunnen smssen dat je net hebt staan kotsen boven de plee en dan had je teruggekregen...
Ach meisje , zal ik je haar even achter je hoofd komen houden, dat kotst wat lekkerderHet was die hoofdpijn, dan heeft een man verder geen smsje meer nodig.
zondag 2 mei 2010 om 17:05
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:59:
Maar ik dacht nog, laat maar even gaan.
Maar nu na 2 weken, dacht ik; misschien kwam ik te koel over?
Zou dat kunnen? Je had gewoon terug moeten smsen als je interesse hebt! Ook zonder vraag van hem.. Of moet alles van zijn kant afkomen?
Al heb ik zoiets van dan kan hij toch ook eens proberen. Hij heeft jou toch als eerste gesmst!!
Hij kan ook denken, goh ik heb niks teruggevraagd, misschien denkt ze dat ik geen interesse heb? Nee dat denkt hij niet!! Hij denkt waarschijnlijk wel, goh ik heb geen sms meer gehad, daarom heeft ZIJ geen interesse..
Maar goed, ik had vandaag niet moeten sms-en.
Maar ik dacht nog, laat maar even gaan.
Maar nu na 2 weken, dacht ik; misschien kwam ik te koel over?
Zou dat kunnen? Je had gewoon terug moeten smsen als je interesse hebt! Ook zonder vraag van hem.. Of moet alles van zijn kant afkomen?
Al heb ik zoiets van dan kan hij toch ook eens proberen. Hij heeft jou toch als eerste gesmst!!
Hij kan ook denken, goh ik heb niks teruggevraagd, misschien denkt ze dat ik geen interesse heb? Nee dat denkt hij niet!! Hij denkt waarschijnlijk wel, goh ik heb geen sms meer gehad, daarom heeft ZIJ geen interesse..
Maar goed, ik had vandaag niet moeten sms-en.
zondag 2 mei 2010 om 17:10
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:07:
Ik heb gewoon gevraagd, hoe het met hem is..
Maar dat is toch ook een dooddoener van een sms
En das echt niet lullig bedoeld, maar je wilt toch graag zijn aandacht?
Dan is iets leuks (zoals Char eerder al schreef) veel leuker om te krijgen...
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?
Ik heb gewoon gevraagd, hoe het met hem is..
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 mei 2010 om 17:10
Het duurt wel lang om tot de kern van de zaak te komen zeg.
Sellena, jij laat 2 weken je horen. Ik vind het dan niet zo raar dat ie niet a la miinute reageert als jij je vervaardigt om hem te smsen.
Ik vind niet dat hij in zijn sms een tegenvraag had hoeven zetten. Het lijkt een vraag waar een vervolg op komt. Waarom zou je het anders vragen? Toch niet om een gesprek op gang te houden? Dat is gecompliceerd zeg voor iets wat soepel zou moeten gaan.
Ik ben benieuwd wat je vandaag hebt gestuurd, dan kunnen we misschien nog meedenken.
EDIT: dat laatste heb je al gezegd. Sorry op mobiel gaat traaag.
Sellena, jij laat 2 weken je horen. Ik vind het dan niet zo raar dat ie niet a la miinute reageert als jij je vervaardigt om hem te smsen.
Ik vind niet dat hij in zijn sms een tegenvraag had hoeven zetten. Het lijkt een vraag waar een vervolg op komt. Waarom zou je het anders vragen? Toch niet om een gesprek op gang te houden? Dat is gecompliceerd zeg voor iets wat soepel zou moeten gaan.
Ik ben benieuwd wat je vandaag hebt gestuurd, dan kunnen we misschien nog meedenken.
EDIT: dat laatste heb je al gezegd. Sorry op mobiel gaat traaag.
zondag 2 mei 2010 om 17:11
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 17:10:
[...]
[...]
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 17:10:
Nee maar we moeten nu niet vergeten waar het eigenlijk om gaat in dit topic!
Wat is nou het beroep van deze man??
Geef ons nou is feiten TO!!
Ennnnnnnnnnnnnn.....heeft de man nog een echtgenote!
Want daar begon het topic mee
Nee maar we moeten nu niet vergeten waar het eigenlijk om gaat in dit topic!
Wat is nou het beroep van deze man??
Geef ons nou is feiten TO!!
Ennnnnnnnnnnnnn.....heeft de man nog een echtgenote!
Want daar begon het topic mee
[...]
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?Onzin is geen dooddoener. Ze toont toch interesse en zet de deur open.
[...]
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?Onzin is geen dooddoener. Ze toont toch interesse en zet de deur open.
zondag 2 mei 2010 om 17:12
[...]
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?Kanme wel voorstellen met haar verwachtingspatroon dat ze dat nog even niet aandurfde en het dus al heel wat is dat ze uit zichzelf een sms heeft gestuurd...
[...]
Hey Piet (als ie Piet heet natuurlijk hè, anders niet) wat dacht je van een drankje ergens de komende week?Kanme wel voorstellen met haar verwachtingspatroon dat ze dat nog even niet aandurfde en het dus al heel wat is dat ze uit zichzelf een sms heeft gestuurd...
zondag 2 mei 2010 om 17:12
quote:Iwannalive schreef op 02 mei 2010 @ 17:11:
[...]
Onzin is geen dooddoener. Ze toont toch interesse en zet de deur open.
Sorry, na een doodsklap als de hoofdpijn moet je echt met wat scherpers komen...
het spettert er namelijk bij beide niet echt van af...
Dus met zulk soort smsjes zal het sms gesprek blijven doodslaan!
[...]
Onzin is geen dooddoener. Ze toont toch interesse en zet de deur open.
Sorry, na een doodsklap als de hoofdpijn moet je echt met wat scherpers komen...
Dus met zulk soort smsjes zal het sms gesprek blijven doodslaan!
zondag 2 mei 2010 om 17:14
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 17:12:
[...]
Dus met zulk soort smsjes zal het sms gesprek blijven doodslaan!Het is geen film. Als hij haar leuk vindt, is hij blij dat ze uberhaupt een berichtje stuurt.
[...]
Dus met zulk soort smsjes zal het sms gesprek blijven doodslaan!Het is geen film. Als hij haar leuk vindt, is hij blij dat ze uberhaupt een berichtje stuurt.