3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 2 mei 2010 om 23:31
Ja maar No...als we nou allemaal het smoesje gebruiken dat we heeeeeel veel stress hebben op dit moment? Is dat het ineens helegaar niet meer erg dat we niet geheel zoals gewenst reageerden? Zeker in het licht van oh...laten we zeggen...niet helderziend zijn en geen gedachten kunnen lezen?
En sorry hoor, maar ik heb ook stress, een hele hoop zelfs...maar dat betekent niet dat ik dergelijke postings neer kan knallen en iedereen maar een oogje toe moet knijpen. Ik beschouw dit topic niet als mijn persoonlijke boksbal althans.
En sorry hoor, maar ik heb ook stress, een hele hoop zelfs...maar dat betekent niet dat ik dergelijke postings neer kan knallen en iedereen maar een oogje toe moet knijpen. Ik beschouw dit topic niet als mijn persoonlijke boksbal althans.
zondag 2 mei 2010 om 23:35
zondag 2 mei 2010 om 23:38
No, ik snapte er gewoon even geen hout van (grapje?/geen grapje?)
Volgens mij is dat uit mijn reactie's eerder ook duidelijk dat ik het niet snap.
Dacht zelfs dat ik wat verkeerd had geschreven (of is dat wellicht ook zo)
Hoe kan ik dan weten dat vragen wat er is gewenst is?
En Juist omdat hier niet iedereen altijd zo oke is, schieten anderen welicht ook in een bepaalde modus.
En ja, ik hoor graag aan wat er met Floor is, volgens mij iedereen en zou dat allang in de wetenschap moeten liggen dat dat hier kan.
Geld ook voor iedereen overigens.
Jee zeg... we zijn toch altijd heel luisterend en steunend naar elkaar?
En dat is geen must, tuurlijk mag je ook even je distantieren.
Maar met zoveel mensen hier, ruik ik dat niet op een afstand van iedereen.
Sorry dan.
Volgens mij is dat uit mijn reactie's eerder ook duidelijk dat ik het niet snap.
Dacht zelfs dat ik wat verkeerd had geschreven (of is dat wellicht ook zo)
Hoe kan ik dan weten dat vragen wat er is gewenst is?
En Juist omdat hier niet iedereen altijd zo oke is, schieten anderen welicht ook in een bepaalde modus.
En ja, ik hoor graag aan wat er met Floor is, volgens mij iedereen en zou dat allang in de wetenschap moeten liggen dat dat hier kan.
Geld ook voor iedereen overigens.
Jee zeg... we zijn toch altijd heel luisterend en steunend naar elkaar?
En dat is geen must, tuurlijk mag je ook even je distantieren.
Maar met zoveel mensen hier, ruik ik dat niet op een afstand van iedereen.
Sorry dan.
zondag 2 mei 2010 om 23:47
quote:mocy schreef op 02 mei 2010 @ 23:45:
Min je kan er weinig anders aan doen, dan wachten tot diegene weer aanwezig is en het er dan ff over hebben.Als ik er dan nog zin in heb althans, want zo gaan we dat dus echt niet doen. Niet bij mij in ieder geval. Als je er NU over post, dan gaan we het er ook NU over hebben. Lijkt mij wel zo logisch.
Dus we zullen zien...misschien hoeft het dan al niet meer...
Min je kan er weinig anders aan doen, dan wachten tot diegene weer aanwezig is en het er dan ff over hebben.Als ik er dan nog zin in heb althans, want zo gaan we dat dus echt niet doen. Niet bij mij in ieder geval. Als je er NU over post, dan gaan we het er ook NU over hebben. Lijkt mij wel zo logisch.
Dus we zullen zien...misschien hoeft het dan al niet meer...
zondag 2 mei 2010 om 23:50
zondag 2 mei 2010 om 23:52