Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:janejane38 schreef op 02 mei 2010 @ 23:33:

Ik ga naar bed voor mijn man me begint te sms-en, ik geen antwoord geef en hij denkt dat ik stiekum mijn simkaart heb verwisseld.

Heel verstandig janejane. Straks opent je man hier nog een topic dat z'n vrouw eng is en de boel aan 't lijntje houdt.

Trusten!
Ik heb heel erg geprobeerd om me in te lezen, maar ik snap er geen reet van.

Wil iemand mij een korte begrijpelijke samenvatting geven?
quote:Chameleon schreef op 02 mei 2010 @ 23:36:

[...]

Heel verstandig janejane. Straks opent je man hier nog een topic dat z'n vrouw eng is en de boel aan 't lijntje houdt.

Trusten!

Daar komt nog bij dat ik mijn voicemail heel raar heb ingesproken, het automatische bandje en ik heb alleen mijn naam gezegd na de piep.

Gezien zijn beroep vrees ik dat hij eerder een onderzoek instelt en dan heb ik alleen jullie als alibi.Hij gelooft me nooit als ik dit topic laat lezen.Ik hoor hem gewoon zeggen "heb je daar werkelijk een hele middag en avond aan besteed? Maak dat de kat wijs!"
Ben ik even blij dat ik na 10 pagina's op 'laatste' heb geklikt! Er is dus in 57 pagina's niets veranderd? Niet meer info, en hij heeft ook niks meer laten horen... Sjonge!
quote:frizzy schreef op 02 mei 2010 @ 23:50:

Ben ik even blij dat ik na 10 pagina's op 'laatste' heb geklikt! Er is dus in 57 pagina's niets veranderd? Niet meer info, en hij heeft ook niks meer laten horen... Sjonge!You missed all the fun!
Ach ja, ik had me voor de verandering maar eens een dagje losgerukt van het forum. Zul je net zien!

Samenvatting?
Sorry, samenvatten is echt onmogelijk. D'r is nl niks samen te vatten....
Ja daar leek het ook op, toen ik pagina 10 en 68 vergeleek. Tot welke pagina heeft Sellina het volgehouden?
Er is 1 vraag die volgens mij gedurende dit hele topic nog niet gesteld is...... maar goed, volgens TO doet het er allemaal toch niet meer toe....

hoe oud is de man in kwestie eigenlijk

*heeft dit vast vreselijk gemist*
God nee he, zijn jullie de hele avond nog doorgegaan? Als ik zo de laaste posts lees mag ik van geluk spreken dat ik slaap gedonderd ben...

Fijn week iedereen.
Jullie zijn nog lekker doorgegaan gisteren

Afsluitende conclusie m.b.t. dit topic:

Niet de Wazige Man maar TO zelf is onbereikbaar.

Goed gekozen topictitel dus
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zou zeg stiekem een gezin hebben ofzo?
Aaaah, niets meer gehoord? Wat een anticlimax....

Dit was wel een heel leerzaam leuk interessant bijzonder topic.
quote:frizzy schreef op 03 mei 2010 @ 10:31:

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zou ze stiekem een gezin hebben ofzo? Zou me niet verbazen Friz. Na alle wazigheid van TO kijk ik nergens meer van op. Kan niet wachten op haar volgende topic.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Sellena, inmiddels al wat gehoord?
En en en.....is er al nieuws???

Sorry dat ik even onbereikbaar was hoor, ik moest namelijk even werken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
(weliswaar 30 pagina's overgeslagen) wil ik graag weten of er al iets binnengekomen is!

Of is de labrador al gespot???
This is not kosher!
WAT!!!!

nog niets???

*druipt af*
tuut...tuut...tuut...

Geen gehoor.

Onbereikbaar.

Heb je ook geen voicemail Chameleon?

Oh...en je motto.....
Nope (of je moet 'Eeehhhhmmm.....laat maar' als bereikbaar beschouwen )
Tsssssssssssssssssssssssssssssk nou nu weet ik het dan wel zeker! Als TO 24 uur niks laat horen heeft ze ongetwijfeld een gezin. Lijkt me logisch.
EN een labrador
Tuurlijk.
HAHAHAHA!!

Wat een kansloos topic zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven