3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Beetje makkelijk van je Bammetje...
Nou No ik dacht dat ze een grapje maakte...

Maar ja vast te blont of te weinig aanwezig om iemand hier echt te begrijpen.
Ja maar No...als we nou allemaal het smoesje gebruiken dat we heeeeeel veel stress hebben op dit moment? Is dat het ineens helegaar niet meer erg dat we niet geheel zoals gewenst reageerden? Zeker in het licht van oh...laten we zeggen...niet helderziend zijn en geen gedachten kunnen lezen?

En sorry hoor, maar ik heb ook stress, een hele hoop zelfs...maar dat betekent niet dat ik dergelijke postings neer kan knallen en iedereen maar een oogje toe moet knijpen. Ik beschouw dit topic niet als mijn persoonlijke boksbal althans.
Overigens hanteer ik hierbij de "Ik begrijp het wel maar pik het niet" regel.
Meisjes, storm in een glas water toch hopelijk?

Ik ben ook slecht in tussen de regels doorlezen (ja Iry, dombo) dus als ik eens bot over kom, excuus daarvoor.

Ik hoop dat dit alles op een misverstand berust en we geen leuke, lieve, grappige mensen kwijt raken hier.
No, ik snapte er gewoon even geen hout van (grapje?/geen grapje?)

Volgens mij is dat uit mijn reactie's eerder ook duidelijk dat ik het niet snap.

Dacht zelfs dat ik wat verkeerd had geschreven (of is dat wellicht ook zo)

Hoe kan ik dan weten dat vragen wat er is gewenst is?

En Juist omdat hier niet iedereen altijd zo oke is, schieten anderen welicht ook in een bepaalde modus.

En ja, ik hoor graag aan wat er met Floor is, volgens mij iedereen en zou dat allang in de wetenschap moeten liggen dat dat hier kan.

Geld ook voor iedereen overigens.

Jee zeg... we zijn toch altijd heel luisterend en steunend naar elkaar?

En dat is geen must, tuurlijk mag je ook even je distantieren.

Maar met zoveel mensen hier, ruik ik dat niet op een afstand van iedereen.

Sorry dan.
Nou Moos, ik vind het gewoon niet leuk om zo aangesproken te worden terwijl er mijn inziens gewoon sprake is van een misverstand.

En dan vervolgens weg gaan, vind ik gewoon echt niet leuk.
En alles wat Iry zegt.
Ik pik het gewoon niet als er een verwijtende posting gedumpt wordt en de schrijfster er van vervolgens weggaat, de rest in vertwijfeling achterlatend.
Oh? Ik ben anders helemaal niet in vertwijfeling. Dus niet in algemeenheden schrijven svp.
Ook goed, maar dat doet niks af aan wat ik schreef.
Nogmaals erg jammer dit.

Ik ga slapen....
Min je kan er weinig anders aan doen, dan wachten tot diegene weer aanwezig is en het er dan ff over hebben.
Mooie dromen, Zus.
Trustuh zus.
Trusten Zus!
quote:mocy schreef op 02 mei 2010 @ 23:45:

Min je kan er weinig anders aan doen, dan wachten tot diegene weer aanwezig is en het er dan ff over hebben.Als ik er dan nog zin in heb althans, want zo gaan we dat dus echt niet doen. Niet bij mij in ieder geval. Als je er NU over post, dan gaan we het er ook NU over hebben. Lijkt mij wel zo logisch.

Dus we zullen zien...misschien hoeft het dan al niet meer...
Trusten Z&Z
En ik sluit me aan bij Iry's laatste alinea/
Min, je hebt het over ik en over wij. Als je wij gebruikt, terwijl je ik bedoelt, vind ik het handiger als je het dan ook alleen over ik hebt
Daar heb je gelijk in Moos.

Floor mocht je dit lezen, je bent uiteraard welkom om te schrijven wat er nu aan de hand is.

Anytime.

(Ik heb namelijk echt geen flauw idee wat er door wie, wanneer en hoe verkeerd is gezegd)
Ondertussen zit ik de herhaling van X-factor te kijken, weet nog niet wie eruit ligt dus niet vertellen , maar wat hebben die mensen toch met die Dony? Finnerniksan.
quote:Zielepiet schreef op 02 mei 2010 @ 23:49:

Min, je hebt het over ik en over wij. Als je wij gebruikt, terwijl je ik bedoelt, vind ik het handiger als je het dan ook alleen over ik hebt En als je terugleest zie je dat die vertwijfeling niet alleen bij mij heerst.
Nou Jumpsje...

Was je even later binnen gevallen ontstond er een heel ander beeld als buitenstaander
Ik heb wel een sterk idee Iry, maar kan het wegens weggaan niet zeker weten uiteraard, en waardeer dit allerminst. Mocht het zo zijn dat er ruzie met me gezocht wordt, dan vind ik het wel zo kies om ook te blijven hangen en in te gaan op de reacties die ik daarop plaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven