3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Daarom probeer ik meestal de posting te quoten waar ik op reageer, anders kunnen de zaken idd zo door elkander gaan lopen.
Bleh, weer twee uur reistijd voor een half uurtje geleuter.

Wat een gedoe ook nu de kids ook nog eens vakantie hebben.

Lekker handig.
Succes daar Iry!
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 12:28:

Daarom probeer ik meestal de posting te quoten waar ik op reageer, anders kunnen de zaken idd zo door elkander gaan lopen.

Ja, dat doe ik eigenlijk altijd ook. Zul je net zien... Gelukkig was je er en kon t snel uit de wereld geholpen worden.

*hand reik*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dat is een flinke reistijd voor zo'n kort gesprek Iry.
Dank je Jumpsje
quote:noanne schreef op 03 mei 2010 @ 12:29:

[...]

Ja, dat doe ik eigenlijk altijd ooit. Zul je net zien... Gelukkig was je er en kon t snel uit de wereld geholpen worden.

*hand reik*Ja ik hou je in de smiezen hoor

Is al goed
Yep Min, daarom ben ik er nu ook zo niet blij mee, hele middag naar de maan.
Ja, en voor zoiets korts...kan me voorstellen dat je daar zeer flink van baalt...
Ik ben weer kindloos... In mijn afwezigheid is er blijkbaar afgesproken dat Midi bij mijn vader zou logeren, omdat ze vakantie heeft. Dat vind ik eigenlijk helegaar niet leuk...
Dit kost mij idd meer dan dat het mij op gaat leveren in slechts een half uurtje.

Nah ja, leg mij er maar bij neer *zucht*
Ik heb juist een onverwachte vrije middag.

Dank voor de tijdelijke overname van mijn slechte gesternte dus, Ier. Ik heb weliswaar 2x 10 minuten door de regen gefietst voor een afspraak die maar 5 minuten duurde, maar dat was bij de tandarts en de afspraak (behandeling van 1,5 uur ofzo ) bleek gebaseerd op een misverstand. Dus na 5 minuten in de stoel zat ik alweer op de fiets naar huis. Zonder dat hij ook maar met de boor naar mijn mond gewézen had.

Dat jij in ruil daarvoor nu wel wegmoet... echt... ware vriendschap, ik kan er niets anders van maken!
Okee dan, ik ga vliegen (zit mijn kostbare tijd te verdoen )

Dag!
Ga je met de auto? Dan kun je misschien een cursus vreemde taal ertegenaan gooien onderweg, of een leuk luisterboek "lezen". Heb je nog iets aan de reis
Voor jou altijd he Q,X-D
Q
Vriend rijdt mee MIn, dan maar een goed gesprek
Nou dag!
Goed gesprek....terwijl hij niet kan ontsnappen
Wat wij vroeger een goed gesprek noemden, dat zou ik niet aanraden hoor, in de auto. Zit je straks nog allebei op de spoedeisende hulp (of erger).
Ik vind het jammer dat er helegaar niet gereageerd wordt op mij BAM en dat het wordt afgedaan alsof ik een stomme zeur ben.

Noanne, het ging mij ook niet om jou reactie, want jouw reacties waren voor gewoon duidelijk voor ons allen bedoeld zonder ons het gevoel te geven dat wij niet zo slim bezig waren.

Nou ja zal wel aan mij liggen....
Zus ik heb nergens gezegd dat je een zeur bent of dat het maar internet is en dat JIJ afstand moet nemen, ik heb gezegd dat IK dat zo doe.

Niet meer en niet minder.
Als het aan jou ligt dan ligt het aan ons samen Z&Z...want ik denk er net zo over.
Ik heb er niet om gevraagd hoe jij dat doet BAM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven