Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zo, aangemeld!
Ik ben nog zwaar denkende
Heerlijk he, Min, naar een meet kunnen gaan zonder er ene flikker voor te hoeven doen!
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:07:

Mijn motto is: je wil gaan of je wil niet gaan. Als je niet wil gaan dan is er altijd wel een excuus om niet te gaan, afstand, moe, ziek, whatever. Als je wel wil gaan, is geen afstand te groot en ga je gewoon. Klaar. Sommige dingen moet je niet moeilijker maken dat ze zijn.

Eens. Maar om me heen hoor ik toch geluiden van : die meetings zijn altijd te ver weg.

Mij maakt het niet uit.
Tja, dan moeten die mensen van wie je die geluiden hoort maar niet in een uithoek gaan wonen als ze landelijke meetings altijd te ver weg vinden.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 12:33:

[...]

Eens. Maar om me heen hoor ik toch geluiden van : die meetings zijn altijd te ver weg.

Mij maakt het niet uit.Het is maar wat je ver vindt. Er waren ook mensen uit Friesland en Limburg de vorige keer.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 11:51:

[...]

Voor mij is het inderdaad niet zo'n probleem als het Utrecht wordt, ik vind het zelf niet erg om anderhalf uur te reizen.

Maar kom eens uit Groningen en Friesland en diep Limburg.

Takke eind hoor.Toch waren ze er uit alle windstreken de vorige keer.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 03 mei 2010 @ 12:35:

[...]

Toch waren ze er uit alle windstreken de vorige keer.Zeg, Mal, hoe zit het met het geld? Ik neem aan dat dat al overgemaakt is? Weet jij hoeveel het in totaal was?
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2010 @ 11:58:

Die mensen van NAC Die kunnen nooit meer kwaad bij je doen zeker?
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:30:

Heerlijk he, Min, naar een meet kunnen gaan zonder er ene flikker voor te hoeven doen!Ik geniet nu al
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 12:43:

[...]

Ik geniet nu al

Ik ook.

*leunt nog even lui achterover*
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar idd, hoeveel was het totaalbedrag Male?
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:44:

[...]

Ik ook.

*leunt nog even lui achterover*Ik ga nog ff koffie zetten denk ik, lekker relaxed
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:07:

Mijn motto is: je wil gaan of je wil niet gaan. Als je niet wil gaan dan is er altijd wel een excuus om niet te gaan, afstand, moe, ziek, whatever. Als je wel wil gaan, is geen afstand te groot en ga je gewoon. Klaar. Sommige dingen moet je niet moeilijker maken dat ze zijn.Eh... precies mijn excuses eh, redenen, dus
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 12:47:

[...]

Eh... precies mijn excuses eh, redenen, dus Tijd voor een origineel excuus. Heb je: "Ik woon in een compleet ander land." al wel eens geprobeerd?
Nou Zwieber, dat viel voor mij dus onder het kopje "afstand"
Of: Ik heb met mijn man overlegd en....
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 12:48:

Nou Zwieber, dat viel voor mij dus onder het kopje "afstand" Wat ook werkt: Mijn komst zal tot rellen leiden met agressieve wending en dat wil ik voorkomen.
quote:fussie schreef op 03 mei 2010 @ 12:42:

[...]

Die kunnen nooit meer kwaad bij je doen zeker? Nee
K*t zeg...had ik me net bedacht dat ik het best misschien wel wilde proberen...ben ik dat weekend met de familie weg...
quote:Zwieber schreef op 03 mei 2010 @ 12:50:

Wat ook werkt: Mijn komst zal tot rellen leiden met agressieve wending en dat wil ik voorkomen.

Vind ik een héle mooie, Zwieber.

Ik denk alleen dat dat in mijn geval niet helemaal gaat werken, ik sta volgens mij niet zo rellerig bekend.

Ik zal nog eens een nachtje slapen over een origineel excuus.
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 12:53:

[...]

Vind ik een héle mooie, Zwieber.

Ik denk alleen dat dat in mijn geval niet helemaal gaat werken, ik sta volgens mij niet zo rellerig bekend.

Ik zal nog eens een nachtje slapen over een origineel excuus.Aan die rellerige reputatie kan je nog een paar maanden werken!
Joh, een rellerige reputatie kun je binnen één dag vergaard hebben, als je een beetje je best doet
Teach me, Minny

Groetjes, uw nederige relstudent.
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:01:

Joh, een rellerige reputatie kun je binnen één dag vergaard hebben, als je een beetje je best doet En je komt er ook zo weer af, zie ondergetekende

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven